Suntour XCM-V3 MLO első teleszkóp

4 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
  • Modellév: 2015 (frissítve: 2015.01.)
  • Listaár: 19.340 Ft

HASONLÓ első teleszkóp TERMÉKEK




Endlessrageonlyone avatar
2 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2014, 3 hónapig, sima XC-sként használtam
Előny

Sziasztok !

 

120 Kg ammal használtam 100mm rugó út.

Nagyon finom mozgás a 100mm kb 90 mm ert kimozog  szennyeződést, sarat olajos port stb nagyon jól birta.

Tárcsafékkel nem használtam de ettől függetlenül szimmeringek  lock out minden jól birta  a kihívásokat.

Csavarodni,lógni , kotyogni nálam nem kezdett.

Hátrány

Gyenge minőségű alapanyagok

Tapasztalat

Korrekt

Erre ajánlom

Laza xc

Ennyiért vettem
21000
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
rugóút:
  • 80 mm
  • 100 mm

 
rugózás:

Spirálrugó


 
csillapítás:

van


 
becsúszószár átmérő (mm):

30


 
becsúszószár anyaga:

Acél


 
külső szár:

Alumínium


 
váll:

Alumínium


 
villanyak átmérő (coll):

1,1/8


 
villanyak anyaga:

Acél


 
fék kompatibilitás:
  • Tárcsafék
  • v-fék

 
tengely:

Normál (9mm)


Beállítási lehetőségek

 
előfeszítés:

van


 
lock-out:

van


 
színválaszték:
  • Fekete
  • Ezüst
  • Fehér

tömeg:

2550 g


 
ajánlott felhasználás:

Cross country


 
további információk:
  • Gyorszáras papucs
  • IS 6 tárcsafékrögzítési lehetőség
  • Beépítési magasság: 470 mm
  • Villanyak hozz: 255 mm

Suntour logó

Suntour márka bemutatás

Az eredendően japán, később tajvani központú SR Suntour története egészen 1912-ig nyúlig vissza, ekkor kezdett szabadonfutók és fogaskerekek gyártásába a Maeda Iron Works Company.

1950-ben a cég bemutatta a saját váltóját, ami hasonlított az akkori francia riválisok (Huret, Simplex) váltóihoz. 1964-ben a SunTour feltalálta a ferde-paralelogrammás hátsó váltót. Olcsóbb volt, mint bármely riválisáé, teljesítményben viszont többet nyújtott, mivel egyedül ez volt képes terhelés alatt nagyobb fogaskerékre váltani. A szabadalom lejártakor a Shimano rögtön lecsapott a megoldásra. A pozícionált váltás 1969-es bemutatásával szintén megelőzte a Shimano-t. A kazettás agy feltalálása is egy a cég nagy ötletei közül.

A ’70-es évek elején a Shimano és a SunTour közösen látta el a fellendült amerikai piacot, viszont a SunTour nem rendelkezett komplett hajtásrendszerrel, hanem más márkákkal karöltve dolgozott- lemaradva ezáltal a komplett rendszereket kedvezményes áron kínáló Shimano-tól. A cég jelentősen olcsóbban kínálta termékeit, mint konkurensei, ezért sokan alsókategóriás gyártónak sorolták be. Megtetézve ezt néhány valóban félresikerült termékkel, a SunTour jó időre kiesett az élbolyból.

1987-től a Sakae Ringyo révén SR Suntour néven folytatja pályafutását a cég, azóta több tajvani és kínai gyárat is nyitva. 2005-ben bemutatják a Vboxx-ot, amely egy vázba integrált 9 sebességes hajtásrendszer. 2006-ban a találmány elhozza az ezüstérmet az Eurobike-ról.

Pár éve az SR Suntour elindította a Werx programot, melynek célja, hogy a versenyzőik ne csak használják a termékeiket, hanem aktívan részt is vegyenek a fejlesztésben, tapasztalataikat felhasználva. 2010-től az alumínium és a magnézium mellett a karbon is szerepel a felhasznált anyagok listáján. Az utóbbi években a Suntour termékei, főleg első teleszkópok, rohamos minőségi fejlődésnek indultak, ismét felhozva evvel a márkát a legnagyobb nevek szintjére.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
Suntour XCM-V3 MLO-t hogy kell karbantartani?
9 válasz
utolsó: 2016. márc.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Suntour XCM-V3 MLO termékkel kapcsolatban: