Sram X7 első váltó

17 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
  • Modellév:
    2017
    (frissítve: 2017.05.)
  • Listaár: 18.295 Ft - 24.095 Ft

HASONLÓ első váltó TERMÉKEK




Bandesz avatar
27 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, több mint 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

- A váltás Sram pc 991-es lánccal tökéletes vele.

- Terhelés alatt is nagyon jól működik, szépen vált.

 

Hátrány

Hártányát eddig nem tapasztaltam.

Tapasztalat

Nekem a felső bilincses változata van meg, és eddig semmi panaszom nincs rá. Szépen teszi a dolgát. Sárban még nem próbáltam, így nem tudom hogy viselkedne.

Erre ajánlom

Terep és városi bringásoknak egyaránt mehet szerintem, de talán többet is bír.

Ennyiért vettem
5000
Csatolt képek
Sram X7  2009 első váltó
Szerinted hasznos?

 
bovdenvezetés:

alul-felül húzós kivitel


 
rögzítés:
  • bilincs
  • direkt

 
hátsó fokozatok:
  • 3x9
  • 3x10
  • 2x10

 
váltótest:

hidegenkovácsolt alumínium


 
láncvezető:

hőkezelt acél


tömeg:

137-185 g


Sram logó

Sram márka bemutatás

A Sramot 1987-ben alapították Chicagóban. A nevét az alapítók után kapta (Scott, Ray, Sam).

A cég 1988-ban bemutatta a marokváltókart, a Grip Shift-et. A Sram 1990-ben megvádolta a Shimanot, amiért szerinte tisztességtelen módon 15% kedvezményt ad azon gyártóknak, akik teljes Shimano hajtásrendszerrel szerelik fel a kerékpárjaikat, és akik így nem kockáztatták ezt a jelentős engedményt avval, hogy Grip Shift karokat szereltek volna fel. 1991-ben a Shimanoval peren kívüli megegyezést kötöttek, így a cég betört a jövedelmező OEM piacra (nagy tételbeli alkatrész eladás kerékpárgyártók számára).

A Sram újítása az „1:1-es áttételi arány”, mely annyit jelent, hogy amekkora bowdenhosszot a kar húz, akkorát mozdul a váltó is. Ez az előzőekhez képest nagyjából duplájára növelt bowdenmozgás függetlenebbé tette a rendszert a szennyeződésektől, amely a hegyikerékpározásban jelentős eredmény.

A Shimanoval kötött kiegyezés óta megállíthatatlan a Sram növekedése. 1997-ben magába olvasztotta az egyik legrégibb gyártót, a Sachsot, az elmúlt évtizedben pedig felvásárolta a Truvativ, RockShox, Avid és Zipp márkákat. Mindezek által olyan gyártóvá lépett elő, amely szinte minden alkatrészt kínálni tud egy komplett kerékpárhoz, a hajtás-váltás rendszertől a teleszkópon át a kerekekig.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Sram X7 termékkel kapcsolatban: