Nagyon szép igényes kialakítás, és olyan bilincs van hozzá, ami szinte minden vázra szerelhető..
Műanyag-foglalattal ellátott, a láncterelőn pedig egy vagon hajlítás, plusz egy kivágás rajta, (fent) nagyjából ezek adják a totál merev hatást. Gondolom ezért is ilyen iszonyúan erős váltó, egészen elképesztő, hogy mit kibír..
Komolyabb terhelés meg sem kottyan neki, egy M30 Microshift-em volt előtte, ami egészen más "kávéház"..
(Eddig 100%os) ha bajom lesz vele megírom, addig ->egyelőre semmi gond.. :-)
Három hónapja használom, KMC Z-8 as, majd SRAM lánccal és az elmúlt egy hónapban, már Sram X7-es hátsó váltóval, amit pont azért szereztem be, hogy ugyanolyan rendszerű váltás legyen hátul is.
Nem akad, amikor elhúzod a váltókart, szépen odamegy ahová szeretnéd, bármilyen tempónál teszi a dolgát, ha rátekersz a váltás pillanatában vagy hamarabb "tapostál", mint ahogy odaért, akkor sincs gond, félfordulatnyit vissza- tekersz, majd újra előre, ozt mégy vele szépen tovább.. :-)
Nagyon pontos alkatrész ez, elképesztően jól legyártott holmi, azt hiszem túl fogja élni az egész bringát, plusz szintén megemlítendő, hogy arcpirítóan olcsón jutottam hozzá, (utolsó darabos termékként) háromezer forintot fizettem érte, a deca szerviz részlegén, a srácok szó szerint utánam dobták.. :-)
Aki maximálisan ki szeretné aknázni ezt az átdobót, az nyilván a háromtányéros hajtóműhöz fogja venni, de gondolom 2-tányéros rendszerűvel is ugyanúgy teszi a dolgát, sima tekerésekhez, hosszabb túrákhoz, illetve bármilyen nagyobb terhelés mellett történő bringázásra, XC -re, talán DH-ra is, szerintem bármilyen stílusra vagy felhasználásra okés lehet, ahol többtányéros hajtóműről beszélünk..
Sram ->szóval kompatibilitásra figyeljünk, úgy mint lánc, váltókapcsoló és hátsó váltó szinkronja..