Alhonga Plasztik fékkar

7 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[2.4]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.7]
  • Modellév: 2009 (frissítve: 2011.09.)
  • Listaár: 500 Ft

HASONLÓ fékkar TERMÉKEK



1-7 (7 vélemény)
Rendezés

szucszoli89 avatar
149 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, több mint 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Műanyag, tehát nagyon könnyű,

Imbuszos csavarokkal lehet a kormányra rögzíteni.

Hátrány

A finombeállítója elég gyengécske, alig tekerem ki egy kicsit, máris mintha ki akarna esni a helyéről.
Bátyám hasonló fékkarral szerelt bringájával egyszer elesett és letört a karból egy több cm-es darab, úgyhogy az alumínium a nyerő!

Ennyiért vettem
bringán volt
Csatolt képek
Alhonga Plasztik  2007 fékkar
Alhonga Plasztik  2007 fékkar
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Chris5685 avatar
21 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, kevesebb mint 1 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
  • A fékbowdent többé kevésbé lehet vele húzni, meg lehet állni a használatával
Hátrány
  • Nyúlik
  • Lötyög
  • Törik az Alhonga Plasztik
  • A fékállító alumíniumból van, és igen hamar megeszi a műanyagban a menetet
Tapasztalat

Macskát dobálni, vagy maximum 15 km/h- val közlekedőknek alkalmas lehet, de semmi komolyabbra. Pontosan beállított fékekkel sem valami meggyőző a fékhatás.

update- Alsó kategóriás fém fékkarra cseréltem egy fél éve, ég és föld a különbség fékerőben és adagolhatóságban. Soha többé műanyag!

Erre ajánlom

Semmire, nem ér annyit az egész.

Ennyiért vettem
700
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Vilmos23 avatar
376 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Picike, egyszerű

Nem néz ki rosszul az Alhonga plasztik kar

Könnyen kezelhető 2 újjas

Könnyű a súlya

Hátrány

Nagyon törékeny ezért nem érdemes ráesni

Könnyen görbül

Barátnőm kerékpárján visszahúzási gondok is vannak vele de ez valószinű az esés miatt van

Nagy hátránya hogy müanyag

Erre ajánlom

Csak boltba járásra vagy városba

Ennyiért vettem
300
Csatolt képek
Alhonga Plasztik fékkar
Alhonga Plasztik fékkar
Szerinted hasznos?

NyilasMisi avatar
92 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, több mint 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Jó fékkel, jó bowdennel jól adagolható

Rendkívül olcsó az Alhonga Plasztik

Bowden rögzítése fém

Rendesen meg kell húzni és nem mozdul el

Könnyű

Hátrány

Műanyag szerkezet

Könnyen el lehet törni

Lötyög a kar

Tapasztalat

Igazából ócska, de még használható kategóriát képezi a Plasztik, ha valaki nem akar rá sokat költeni és nem használja extra célokra akkor elmegy.

Erre ajánlom

Hobbi célokra

Ennyiért vettem
Bringán volt
Csatolt képek
Alhonga Plasztik  2002 fékkar
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

nsblackmarket avatar
237 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

- hát nem sok jut tudok elmondani róla talán annyit, hogy olcsó nagyon ár / érték aránya elfogadható

- simán lehet használni olcsóbb fajta kerékpárokon én is töb évig használtam és nem tört el, nem repedt el, dobáltam ugrattam vele semmi baja csak lehorzsolodott a műanyag, mert az egész müanyagból van

- van sajna egy kis holtjátéka lötyögése, de az az eséseknek mondható be

- a szerintem nagyon erősen meglehet húzni a csavart, szal abszolút nem forog el a kormányon

- könnyen le és fel szerelhető

Hátrány

- hát könnyen lötyögni  fog a kar a csapnál

- müanyag az egész igy elég sérülékeny

- nagyobb fékező erőt nem lehet  vele kihozni, de mondjuk nem is szokták komolyabb használati célra használni...

Csatolt képek
Alhonga Plasztik fékkar
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

dr.anonimus avatar
296 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny

Szutyok kategóriás fékkar. Ennek megfelelően csak csavarodik, de nem fékez, de ez is jobb mint a semmi. A bowdenállítócsavar alu!

Hátrány

Életveszélyes! Nem bízom benne. Felrakni nem egyszerű, de megoldható, meg nem is lehetne zsanéros, mert hát műanyagból van. Elforog a kormányon, mert nem lehet rendesen meghúzni.

Erre ajánlom

NE VEDD MEG!

Ennyiért vettem
bicajon
Csatolt képek
Alhonga Plasztik fékkar
5 olvasó 60%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

mosfet avatar
153 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
  • olcsó (húsnak híg a leve)
  • szabvány bovdenvéget fogadja
  • felszerelése egyzserű
  • tudunk vele fékezni (inkább csak lassítani)
  • törni nem tört (eddig)
Hátrány
  • műanyag kar (nyúlik, stabilitása és adagolhatósága nagyon gyenge)
  • a bovden előfeszítést szabályozó csavar bár alu, de a műanyag testbe "vágott" menetben forog el. Erősebb húzásnál roncsolódik; hamar tönkre megy a menet a fékkarban)
  • a fékkar nagy játékkal bír, hamar kikotyog, kilazúl
  • kis fékerő
  • nagy fékkarút
Tapasztalat

Használtan került hozzám, s csak nagyon rövid ideig használtam és méghamarabb esküdt ellenségemmé vált. Volt, hogy más kerékpárját állítottam be, ahol ismét szembekerültem az ősellenséggel a műanyag fékkarral. Alattomos egy jószág. Rengeteg időnket elveszi a beállítással, cserébe valami szerény teljesítménnyel honorálja. Minőségi féktesttel soha nem próbáltam, mindig csak a műanyag-acél változatos csapos V-fékkel (910P); jellemző, hogy együtt jelennek meg a gazdatesten (kerákpáron). Hirtelen járványszerű elterjedése az alacsony kereskedelmi árnak tudható be. Rendszerint alacsonyabb minőségű kerékpárok gyárilag ilyennel vannak szerelve. 

Ha ebben a rendszerben kéne jellemeznem (s csak ebben tudom, mert így használtam és találkoztam vele más kerékpárokon is) akkor pont annyit tud, hogy megálljunk vele. Adagolhatóságról nem beszélhetünk, mert tészta módjára nyúlik. Ha kellő türelemmel viseltetünk akkor nagyjából pontosan be tudjuk állítani, ami azt jelenti, hogy akár blokkolni is tudjuk majd a kereket (pofa/felni függő, és az illető súlya is mérvadó).

Nem egy öröm ilyet szerelni, de meg lehet oldani.

Csak használt darabokkal találkoztam, lehet újonnan jobbak a teljesítmény mutatói. Nálam 2 répa, mert lassítani lassítja a kerékpárt. 

Nem tudom mennyi létjogosultsága van manapság ezeknek a karoknak.

(Autóba sem tesznek műanyag fékpedált még ha az kisteljesítményű mopedautó is)

Erre ajánlom

Ha kapod fogadd el, ha pénzért adják szaladj el

Ennyiért vettem
bringán volt / kaptam
5 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-7 (7 vélemény)
Rendezés
 
anyag:

Műanyag


 
kompatibilitás:

V-Fék


 
kialakítás:

3 ujjas


 
bilincsméret (mm):

22,2


 
szimmetrikus fékkar:

Nem


 
kiszerelés:

db


 
szín:

Fekete


Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Alhonga Plasztik termékkel kapcsolatban: