Használtan került hozzám, s csak nagyon rövid ideig használtam és méghamarabb esküdt ellenségemmé vált. Volt, hogy más kerékpárját állítottam be, ahol ismét szembekerültem az ősellenséggel a műanyag fékkarral. Alattomos egy jószág. Rengeteg időnket elveszi a beállítással, cserébe valami szerény teljesítménnyel honorálja. Minőségi féktesttel soha nem próbáltam, mindig csak a műanyag-acél változatos csapos V-fékkel (910P); jellemző, hogy együtt jelennek meg a gazdatesten (kerákpáron). Hirtelen járványszerű elterjedése az alacsony kereskedelmi árnak tudható be. Rendszerint alacsonyabb minőségű kerékpárok gyárilag ilyennel vannak szerelve.
Ha ebben a rendszerben kéne jellemeznem (s csak ebben tudom, mert így használtam és találkoztam vele más kerékpárokon is) akkor pont annyit tud, hogy megálljunk vele. Adagolhatóságról nem beszélhetünk, mert tészta módjára nyúlik. Ha kellő türelemmel viseltetünk akkor nagyjából pontosan be tudjuk állítani, ami azt jelenti, hogy akár blokkolni is tudjuk majd a kereket (pofa/felni függő, és az illető súlya is mérvadó).
Nem egy öröm ilyet szerelni, de meg lehet oldani.
Csak használt darabokkal találkoztam, lehet újonnan jobbak a teljesítmény mutatói. Nálam 2 répa, mert lassítani lassítja a kerékpárt.
Nem tudom mennyi létjogosultsága van manapság ezeknek a karoknak.
(Autóba sem tesznek műanyag fékpedált még ha az kisteljesítményű mopedautó is)