- A Speed Dial tényleg jól jön egy mechanikus tárcsafékhez
- Kényelmes fogás van, megfelelően beállítható (persze megfelelő fékkel)
- Rögzítése kicsit hagy kívánni valót maga után (hátránynál majd írom), de ottmarad a kormányon, nem mozdul.
- BB5-tel használom, sokkal jobban adagolható vele a fék
- Merev ez az Avid fékkar
-"Liveaction" beállítás-megfigyelő nyílás
- fél év használata után sem kotyog, deformálódik, kopik, jól összerakott fékkar az Avid SD Ti
- nekem kifejezetten tetszik a színe, illik a bicó összképéhez.
- pont a "Liveaction" miatt nem "dual rögzítésű" ez az Avid fékkar, vagyis mondjuk a jobb oldali csak jobb oldalra jó (igaz balra is felszerelhető, csak hülyén mutat fejjel lefele) és fordítva.
- A rögzítő csavar csak alulról hozzáférhető, ahol nekem pont a váltó fülek vannak, és pont akadályoznak szerelésnél (igaz nem sokat szoktam leszedni).
Használtam vettem az SD Ti-t, de nem is bántam meg. Nem ilyet kerestem, hanem sd7-et, csak véletlenül futottam bele.
Számomra nem annyira plusz, hogy titán felhasználásával készült, mivel nem vagyok gramm mániás, de kellően merev, nem "nyeklik-nyaklik" ezért örülök neki, hogy ilyen jó állapotban jutottam hozzá.
FR5-öm volt előtte, nem is gondoltam volna, hogy ilyen különbség van egy normál, és "speed dial"-os fékkar között. (voltaképp azt szabályozza, hogy egy adott fékhúzásra, mekkora fékerőt küldjön a fékre, tehát lehet "kemény" vagy "nyúlósabb" a végállásokban.
Nem árt karbantartani egy kis zsirral a s.d. csavar menetét, és akkor tényleg hosszú életű lesz.
Fékezésre ajánlom, hogy legyen mit "cibálni" mikor meg szeretnénk állni akár erdőben, akár városban.