Sikerült az elődjénél szebb jószágot alkotni.
Kisebb a féktest, jobb a kialakítása, jobban el lehet helyezni a kormányon, és a fékkar kialakítása is kézreálóbb.
Ugyanazt a servo wave-et kapta meg a Shimano SLX, csak máshogy van beleépítve.
A légtelenítés egyszerűbb, bár céleszközt igényel ha nem akarod bontani az olajtartályt, ami itt már 3 csavar, különböző helyeken, különböző típusok, salala salala... szóval nem akarod.
Ugye a légtelenítős csélszerszám az egyik, ami egy 1000Ft-os hátrány. A másik az hogy sikerült nyitható bilincset tenni rá, amihez viszont meg kell egy kis pöcköt nyomni a bilincs oldalán hogy kinyíljon. Tehát így is meg kell piszkálni a váltókart is.
Ennek a belsejéről még nem tudok nyilatkozni, még nem szedtem szét a Shimano SLX-et. Még...