- olcsó
- többféle "keverék" kapható (fekete, szürke, kék, piros)
- csapos és menetes változatban is kapható
- jó fékerő
- kopásállósága jó (fekete, szürke)
- vizes körülmények között is kielégítő
- felszerelése egyszerű (menetes)
- a pofa egybeépített a csappal/menetes szárral (nem lehet pofát cserélni)
- vizes közegben nagyon hamar elfogy (kiváltképp a piros és a kék)
- a gyors kopás miatt gyakrabban kell utánállítani
Egy év alatt mind a négy fajtát kipróbáltam. Nem volt túl nehéz mert egyes darabok a téli időszakban igen hamar elkoptak. Úgy vetem észre, hogy a kék, piros (ez utóbbi leginkább) szereti legkevésbé a nedves időt. Kétségtelenűl fog és bár gyengébben fékez de megállít. A piros pofákat emlékeim szerint kb. 3-4 hónap után lecseréltem mert elhasználódtak (a bal oldali abszolút mértékben, de ez az egyenetlen kopás a féktest hibája). Kézbevéve ugyan olyan állagúnak tűnik mind a négy. A fekete tartott eddig a legtovább, igaz ez a fajta ment a legkevesebbet télen. A vizes időt azért jobban viseli valamelyest, de igazán számottevő különbséget nem vettem észre. A teljesítmény jóindulattal 4, mert télen egy garnitura pofa simán elfogy. Jóidőben azonban teljesen jó hatásfokkal működik. Városi gépen használtam. Igazán nagy terhelésnek nem volt kitéve (cc-s terepes körülmények, leejtőzés, etc.). Kissé felni függő is mert a SUN18-on kevésbé kopott mint a RMX-en. (a különbség nem oly nagy)
Városi, egyszerű V-fékes gépekbe; olyanoknak akik nem akarnak sokat költeni és jellemzően jóidőben tekernek - számukra ideális (ár/teljesítménybe az 5 répát is eléri). Akik nagyobb igénybevételnek tennék ki, és még vizes körülmények között is használnák... nos nekik nem ajánlom. Trekkin/Cross gépekbe is elfér ha nem túl intenzív a felhasználási mód.