Avid Arch Rival 40 féktest

4 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.5]
  • Modellév: 2000
  • Listaár: 10.000 Ft

HASONLÓ féktest TERMÉKEK



1-4 (4 vélemény)
Rendezés

Freerider avatar
Freerider
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
nagyon jó fékhatás, biztos megállás nagyobb gyersaságnál is, nagyon meg vagyok vele elégedve
Hátrány
Nincsenek, aki tud bánni a fékkel annak tökéletes
Tapasztalat
Volt egy tekrtom rlégen ahhoz képest egy csoda,
Erre ajánlom
Inkább dual, dirt, de freeride-ra is tökéletes, csk be kell járatni, fog mint az atom
Szerinted hasznos?

Robi avatar
Robi
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, több mint 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny
Könnyű,finoman működik,párhuzamos nyomás és nem utolsó sorban jól néz ki.
Hátrány
Vadiúj állapotában a forgáspontjait a nagy kotyogás miatt hézagoltatni kellett.Nagyon rugalmas konstrukció,a gyári betétei felejtősek, nagyon jó betéttel fog valamit.
Tapasztalat
Sram 9.0-ra váltottam,így újra van fékem.
Erre ajánlom
Megörökölte a barátnőm.Ezzel nem olyan egyszerű fejreállni.
Szerinted hasznos?

Makky avatar
164 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, versenyzőként használtam
Előny
Kozepes sulya van. Szarazon jol fog. Parhuzamos pofanyomas.
Hátrány
Gyarilag nem cserelheto betetes a pofa. Ezt persze kicsereltem. Begyujti a sarat. Draga.
Tapasztalat
Nekem semmit nem kotyog, pedig mar vagy 3-4 eves. Esos idoben nem fog tul jol. (Ez persze a pofa-felni parostol fugg.)
Erre ajánlom
Barkinek/barmire
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Gesze avatar
Gesze
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, több mint 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Nagyon jól fog, szép, könnyü. Avid:)
Hátrány
A pofa már kis idő után is bemelegszik, és iszonyatosan nyúlos lessz a fékezés.
Tapasztalat
A pofa sokáig bírja, bár az Avid pofák elég drágák. Én biztos Avidot veszek megint, de valamelyik jobb tipust!
Erre ajánlom
Túra, CC, Triál. Dh-ra nem nagyon
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-4 (4 vélemény)
Rendezés
Avid logó

Avid márka bemutatás

Az Avid márka jelenleg (2004 óta) a Sram csoport fékfelelőse. Legelső termékük, amivel ismertté lettek 1991-ben került piacra, és egy adapter volt, mellyel kisebb lánctányért lehetett a hajtókarra szerelni- egy egészen új áttételtartomány téve lehetővé ezáltal a hegyikerékpárosok számára.

1994-ben előrukkolt a cég a Speed Dial fékkarokkal, melyeken állítani lehet az áttételt, pontosabb fékerő modulációt téve lehetővé. Ismét egy olyan apróság, melyre senki nem gondolt, mégis rengeteget javított az alkatrészen. „Kinek kellenek a tárcsafékek, ha ilyen is van”- nyilatkozták akkortájt a magazinok. Persze ez még azelőtt volt, hogy az Avid belépett volna a tárcsafékek piacára.

1999-ben bemutatta a cég a Ball Bearing tárcsafékét, mely azon kívül, hogy erőben messze legyőzte a konkurenseket, egy olyan újdonságot is felvonultatott, mint a Tri-Align Caliper Positioning System, amely egy rendkívül egyszerű fékpofa-állítási rendszer. Egy apró, de hasznos módosítás, hisz jó beállítás nélkül mit sem ér egy fék. Az Avid aztán megtartotta ezen a jó szokásait a hidraulikus fékek kifejlesztése során is.

2004-től a cég a Sram csoport tagja, mely lehetővé teszi a fékcsaládok integrálását a hajtás és váltásrendszerekbe. Ennek eredménye pl. a 2006-os Matchmaker, mely egy konzol, amivel egy bilincsen rögzíthetőek az Avid fék- és a Sram váltókarjai, kisebb helyet elfoglalva a kormányon.

Az Avid jelenlegi kínálatában V-, mechanikus és hidraulikus tárcsafékek, valamint a cyclocross felhasználókra is gondolva cantilever fékek, és országúti fékkarokhoz tervezett tárcsafékek is találhatóak.