Sram 9.0 féktest

26 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.8]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
  • Modellév: 2002
  • Listaár: 10.000 Ft

HASONLÓ féktest TERMÉKEK



1-15 (26 vélemény)
Rendezés

wrxtr avatar
77 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, több mint 1 évig, triálos fenegyerekként használtam
Előny

- Nagyon fog

- Merev

- Precízen és könnyen állítható

Hátrány

- Kikotyogósodik a felfogatásnál, de nem vészes

Tapasztalat

Triálra is jó volt, nagyot fog. Persze a gyári betétet azonnal lecseréltem, mert kiszakadt volna. Azóta is megvan a tekerős bringámon. Simán fejre lehet vele állni.

Ennyiért vettem
kb. 5000
Csatolt képek
Sram 9.0  2004 féktest
Sram 9.0  2004 féktest
Szerinted hasznos?

csaba88888 avatar
53 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 6 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

-nagyon jó fékerő

-fékpofák nehezen kopnak

-egyszerű beállítás és karbantartás

Hátrány

Nagyon régen használtam ilyen féket és elég rövid ideig, ez idő alatt nem jelentkezett probléma.

Tapasztalat

V-fékek között szerintem az egyik legjobb volt annak idején.

Erre ajánlom

Aki V-féket akar és talál valahol jó állapotút használtan, ne habozzon megvenni!

Csatolt képek
Sram 9.0 féktest
Sram 9.0 féktest
Szerinted hasznos?

K avatar
K
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Szerintem kurvajó fog mint atom! strapabíró
Hátrány
sztem nem nincs
Tapasztalat
frankó ez a fék
Erre ajánlom
szerintem aki egy jó féket akar és nem tárcsást ilyet vegyen
Szerinted hasznos?

dani avatar
dani
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, triálos fenegyerekként használtam
Előny
kurvajól fog
Hátrány
nincs hátránya csak előnye
Tapasztalat
nekem nagyon bejött én dirt-re használtam de kurvajó
Erre ajánlom
dirt
Szerinted hasznos?

benedekco avatar
28 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, hétvégi/jóidős bringásként használtam
Előny
fog mint állat!
Hátrány
ez asszem nincs is neki :)
Tapasztalat
maxxis xenith 1,5-öm van és hátúlra felesleges ez a bika fék... túl sokat csúsztatom a gumit, pedig nem kéne... ár/teljesítmény: a shimano ilyesmi kaliberü fékeihez képest 5 répa
Erre ajánlom
órszágútra marhajó, hátra felesleges iylen bika fék...
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

piroshetes avatar
piroshetes
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, több mint 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Tapasztalat
Csak kiegészítés. Dícsértem a cuccot, de módisult az álláspontom, a fékben 3 év után eltört a rugó. Szóljatok már, ha lehet vhol kapni, mert én nem találtam. [plasticity@hotmail.com]. A probléma félig megoldódott, mert a haverom 7esében a másik oldalon tört el a rugó, így most a párnak az egyik fele 7es, a másik 9es. Működik, de nem ezt vártam.
Szerinted hasznos?

balazs avatar
balazs
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, több mint 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
jól gog es konnyen kezelhető
Hátrány
szerintem nincsenek
Tapasztalat
szerintem ez egy teljesen jó fék könnyen kezelhető jó az anyaga és a felépítése és szerintem ez a leg jobb sram fék
Erre ajánlom
én bárkinek ajánlom bármira ojan jó
Szerinted hasznos?

szab avatar
szab
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, több mint 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Könnyű, nem túl drága. Látszólag örökké fog tartani.
Hátrány
Többet kell állítani mint 1 xt-t de nem is kopik ki.
Tapasztalat
Az SD10-es Avidom kicsit jobb, de ez meg szebb :).
Erre ajánlom
XC
Szerinted hasznos?

ImI avatar
ImI
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
jól fog, nem tom hogy de én 6000-ből jöttem ki vele e/h-ra, persze fékcső nélkül
Hátrány
a gyári pofa lehet hogy jól fog, de vízbe szó szerint folyik!! ekkor persze nuku fékhatás nekem 3 hónapja van és már vészesen közeledek a fékpofa csere felé (talán a sok víz miatt)
Tapasztalat
nekem jó, azt mondják ha pofát cserélek, egy alap hidraulikus tárcsa fékerejét kapom ami persze nem lenne rossz
Erre ajánlom
enyhébb túrától kezdve, kemény dirtre is megfelel (pl. egy kool stop fékpofával)
Szerinted hasznos?

Pifta avatar
Pifta
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, csak kipróbáltam, DH/Freeride arcként
Tapasztalat
Nagyon jó fék, a többiek már elmondták ami kell. Sokkal jobb mint a simanók! én csak 8at fizettem első+hátsó-ért. És elvileg ez volt 04ben a sram legjobb féke...elvileg...9.0 nekem hátul jobban fog, mint elöl ;) ilyet kell venni!
Szerinted hasznos?

NoFear avatar
NoFear
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, 6 hónapig, virsli gumis/oútisként használtam
Előny
Könnyű, nagyon jól fog a gyári pofákkal.
Hátrány
A pofák kicsit gyorsan kopnak, de valamit valamiért. Gyárilag nem jár hozzá fékcső (Avid fékcsővel ne próbálkozzatok hozzá, kicsit szenvedés a fék kiakasztása)
Tapasztalat
Anno amikor felraktuk majdnem KTT tag lettem, karácsonyi akciós áron bőven megérte.
Erre ajánlom
Aki egy igazán harapós féket szeretne annak tökéletes. Igaz, az idei évben kicsit elszaladt az ára, de elég sok helyen akcióban adják úgy pedig szerintem bőven megéri.
Szerinted hasznos?

Boja avatar
Boja
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, több mint 1 évig, varacskosdisznóként használtam
Előny
Legjobb vétel!! Majdnem 2 év után gyári pofával járok hegyre..szóval tartós..és egyszerüen TUTI!
Hátrány
Mint a v fékeknél általában..ez se szereti a sarat..de semmi egyéb
Tapasztalat
FASZA!VEDD MEG!
Erre ajánlom
meg mernék kockáztatni egy ilyen általános hozzászólást..BÁRKINEK BÁRMIRE
Szerinted hasznos?

Czigus avatar
Czigus
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, kevesebb mint 1 hónapig, sima XC-sként használtam
Előny
Könnyen beállítható, bár nagyon meg kell húzni, hogy később semmit ne mozogjon el. Masszív, finoman, precízen fog. Szép és könnyű. Egyszerű, okos kialakítás...
Hátrány
A hozzá adott fékpofák hamar elfolynak, és ha porosak leszenk, akkor rendesen húzni kell a fékkart.
Tapasztalat
Talán jobbak lehetnek az LX fékeknél, mert az sram az ici-picit mozgó csuklói(bármennyire erősen állítod be) miatt teljesen ráfekszik a felnire...
Erre ajánlom
XC-re
Szerinted hasznos?

pone avatar
pone
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Fain fék, jól fog. Főleg piros Ritchey betétekkel! Én nagyon szerettem, amikor ilyenem volt
Hátrány
Sár, dehát azt egyik vfék sem szereti. Mentem vele olyan dagonyában, hogy behúzod a féket aztán úgymarad, de hát erről nem tehet... Ezért cseréltem le tárcsára, egyébként nagyon jó.
Tapasztalat
Frankó fék, de a pipája nagyon szar. 2 havonta tört szét nekem egy-egy pipa. Azzal mindig problémám volt.
Erre ajánlom
Ha nagy sárban nem mész vele, akkor jó. Időnként szét kell szedni, átpucolni a mechanikáját, és a bovdenházat is, aztán király!
Szerinted hasznos?

zsoce avatar
zsoce
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Könnyű volt beállítani, és szerintem jól fog bár összehasonlítani nem tudom más fékekkel (csak olcsó kategóriás V fékkekel - na azokhoz képest tutijó) 4 KHUFt kérnek érte. Nekem nem nyekergett ez a fék... Esőben az álltalam próbált fékpofák mind koptak mint állat gondolom ez se kivétel...
Hátrány
Még nem vettem észre, csak párszor mentem vele
Tapasztalat
-
Erre ajánlom
Akik meg szeretnének állni, és a régi fékjei sz*rok
Szerinted hasznos?

1-15 (26 vélemény)
Rendezés
Sram logó

Sram márka bemutatás

A Sramot 1987-ben alapították Chicagóban. A nevét az alapítók után kapta (Scott, Ray, Sam).

A cég 1988-ban bemutatta a marokváltókart, a Grip Shift-et. A Sram 1990-ben megvádolta a Shimanot, amiért szerinte tisztességtelen módon 15% kedvezményt ad azon gyártóknak, akik teljes Shimano hajtásrendszerrel szerelik fel a kerékpárjaikat, és akik így nem kockáztatták ezt a jelentős engedményt avval, hogy Grip Shift karokat szereltek volna fel. 1991-ben a Shimanoval peren kívüli megegyezést kötöttek, így a cég betört a jövedelmező OEM piacra (nagy tételbeli alkatrész eladás kerékpárgyártók számára).

A Sram újítása az „1:1-es áttételi arány”, mely annyit jelent, hogy amekkora bowdenhosszot a kar húz, akkorát mozdul a váltó is. Ez az előzőekhez képest nagyjából duplájára növelt bowdenmozgás függetlenebbé tette a rendszert a szennyeződésektől, amely a hegyikerékpározásban jelentős eredmény.

A Shimanoval kötött kiegyezés óta megállíthatatlan a Sram növekedése. 1997-ben magába olvasztotta az egyik legrégibb gyártót, a Sachsot, az elmúlt évtizedben pedig felvásárolta a Truvativ, RockShox, Avid és Zipp márkákat. Mindezek által olyan gyártóvá lépett elő, amely szinte minden alkatrészt kínálni tud egy komplett kerékpárhoz, a hajtás-váltás rendszertől a teleszkópon át a kerekekig.