Avid Single Digit SL féktest

9 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.8]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.8]
  • Modellév:
    2013
    (frissítve: 2013.05.)
  • Listaár: 21.000 Ft

Használt Avid Single Digit SL eladó
18.500 Ft
új árához képest: -12%

HASONLÓ féktest TERMÉKEK




Menzi avatar
15 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Szárazon, vagy esőben jó fékerő. Könnyű, az értékéhez viszonyítva nem túl magas az ára. Jól néz ki, merev, tartós.

Rém egyszerű felépítés, könnyű karbantartás, szervizelés.

Hátrány

Egyszer zakóztam vele nem kicsit, mikor épp a 4-es főúton akartam átsuhanni.

Gyári féktest gyári avid fékpofával (fekete).

Patkáról le akartam ugrani, de láttam, hogy túl gyorsan megyek és a szemben lévő padkába ütköznék (1 sáv) még mielőtt fel tudnám emelni, így még ugrás előtt fékeztem egyet. Ezt nem kellett volna, mert valamiért hátul a jobb oldali pofa kivágódott a házból, a ház hozzáért a felnihez, az felhajtótta, így nekinyomódott a guminak és leérkezéskor már ütött és pafffff. Gyorsan fel, mert jöttek a kamionok (szinte áthajítottam a túloldalra). Visszamentem a pofáért, csavarhúzó segítségével visszaraktam szépen a házába és azóta is úgy van, nem volt vele baj. Szóval rejtély, hogy hogy történt ami történt.

Tapasztalat

Az esetet leszámítva semmi problémám nem volt vele. Szerintem (remélem) mással nem történt még ilyen, úgyhogy merem ajánlani mindenkinek a Single Digit SL-t.

Volt előtte gyári gepida ami túró (se) volt.

Sram, Simano amik nehezek és bonyolultabb szerelésűek voltak.

Eddig ez a legjobb... egyszerű és nagyszerű

Erre ajánlom

Kőkemény igénybevétel nem biztos, hogy javallott, de azon kívül jól megállja a helyét.

Ha szeretnél minőséget venni, de nem a felsőkategóriás osztályból.

Ennyiért vettem
13000
Csatolt képek
Avid Single Digit SL  2010 féktest
5 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
anyag:

alu


 
szín:

ezüst


tömeg:

165


 
további információk:

AVID csúcskategória XC felhasználóknak. Jellemzője a kis súly (165g) és az FVA kialakítás.

Féktest:

  • Hidegen kovácsolt alu
  • Siklócsapágyakkal rögzül a vázhoz
  • FVA kialakítás: célja a kis távolság elérése a féktüskétől, ezzel csökkentve a csavaró erőket, ezáltal hatékonnyabbá téve a fékezést.
  • AVID logós fékpipa: rozsdamentes acél, teflon betéttel és rövid gumi kupakkal "Overcoat".
  • Fékrugók: 2,3mm átmérő, gyorsabb visszatérítés, könnyebb kezelhetőség "OLS".
  • Súly: 165g

Fékbetétek:

  • AVID cserélhető betétes fékpofák "RW2"
  • Szín: ezüst

Avid logó

Avid márka bemutatás

Az Avid márka jelenleg (2004 óta) a Sram csoport fékfelelőse. Legelső termékük, amivel ismertté lettek 1991-ben került piacra, és egy adapter volt, mellyel kisebb lánctányért lehetett a hajtókarra szerelni- egy egészen új áttételtartomány téve lehetővé ezáltal a hegyikerékpárosok számára.

1994-ben előrukkolt a cég a Speed Dial fékkarokkal, melyeken állítani lehet az áttételt, pontosabb fékerő modulációt téve lehetővé. Ismét egy olyan apróság, melyre senki nem gondolt, mégis rengeteget javított az alkatrészen. „Kinek kellenek a tárcsafékek, ha ilyen is van”- nyilatkozták akkortájt a magazinok. Persze ez még azelőtt volt, hogy az Avid belépett volna a tárcsafékek piacára.

1999-ben bemutatta a cég a Ball Bearing tárcsafékét, mely azon kívül, hogy erőben messze legyőzte a konkurenseket, egy olyan újdonságot is felvonultatott, mint a Tri-Align Caliper Positioning System, amely egy rendkívül egyszerű fékpofa-állítási rendszer. Egy apró, de hasznos módosítás, hisz jó beállítás nélkül mit sem ér egy fék. Az Avid aztán megtartotta ezen a jó szokásait a hidraulikus fékek kifejlesztése során is.

2004-től a cég a Sram csoport tagja, mely lehetővé teszi a fékcsaládok integrálását a hajtás és váltásrendszerekbe. Ennek eredménye pl. a 2006-os Matchmaker, mely egy konzol, amivel egy bilincsen rögzíthetőek az Avid fék- és a Sram váltókarjai, kisebb helyet elfoglalva a kormányon.

Az Avid jelenlegi kínálatában V-, mechanikus és hidraulikus tárcsafékek, valamint a cyclocross felhasználókra is gondolva cantilever fékek, és országúti fékkarokhoz tervezett tárcsafékek is találhatóak.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
Avid Single Digit Sl mennyivel jobb mint az SD 7?
2 válasz
utolsó: 2013. márc.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Avid Single Digit SL termékkel kapcsolatban: