Avid Single Digit Ultimate féktest

3 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
  • Modellév:
    2010
    (frissítve: 2010.04.)
  • Listaár: 28.700 Ft

HASONLÓ féktest TERMÉKEK



1-3 (3 vélemény)
Rendezés

gm9 avatar
89 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Nagyon jó fékerő.
Merev test.
Nem lötyög és nem is szorul hála a csapágyaknak.
Nem utolsó sorban még szép is.

Hátrány

Elég drága az ára.

Tapasztalat

Felveszi a versenyt néhány tárcsfékkel fékerő tekintetében.

Erre ajánlom

XC verseny.

Ennyiért vettem
25000
Csatolt képek
Avid Single Digit Ultimate  2007 féktest
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Makky avatar
164 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, kevesebb mint 1 hónapig, versenyzőként használtam
Előny
  • Ez egy műremek!
  • Gyönyörű!
  • Nagyon erős
  • Csapágyazott ->nulla játéka van
Hátrány
  • Drága
Tapasztalat
Én a hozzá való fékkarral használom. A szett ára így újonnak durván 120000 Ft lenne (titán tuningokkal), ami nagyon durva. Viszont életemben nem mentem még ilyen precíz fékkel. Az élmény leírhatatlan. Sokkal-sokkal nagyobb a különbség az SD-SL és ez között, mint az XT és az XTR között. Gondolkoztam is rajta, hogy inkább vitrinben lenne a helye. :)
Erre ajánlom
XC-re, ha a pénz nem számít.
4 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Dr.Root avatar
6 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, kevesebb mint 1 hónapig, sima XC-sként használtam
Előny
Nagyon erős, ipari csapágy, iszonyatosan fog
Hátrány
Meg kell szokni, mert könnyen fejre állhatsz vele
Tapasztalat
a mechanikus tárcsafékeket helyettesítheti persze nem a gagyira gondoltam hanem a komolyabbakra.És könnyű.
Erre ajánlom
xc-re
Ennyiért vettem
25000
6 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-3 (3 vélemény)
Rendezés
 
anyag:

alu


 
szín:

fekete


tömeg:

182


 
további információk:

AVID csúcskategoria XC felhasználóknak. Extra erős vázszerkezet, precíz kidolgozás, ultimate fékerő

  • Alacsony súly: 182g
  • Féktest: CNC megmunkált alu.
  • Ipari csapágyakkal rögzül a vázhoz: kotyogás mentes rögzítés, maximális fékerőt eredményező beállítás.
  • FVA kialakítás: célja a kis távolság elérése a féktüskétől, ezzel csökkentve a csavaró erőket, ezáltal hatékonyabbá téve a fékezést.
  • A fékpipa kengyel átszerelhető a bal oldalra is.
  • AVID logós fékpipa: rozsdamentes acél, teflon betéttel és rövid gumi kupakkal "Overcoat".
  • Fékrugók 2,3mm átmérőjűek, mely gyorsabb visszatérítést, és könnyebb kezelhetőséget tesz lehetővé "OLS".
  • Fékbetétek: AVID cserélhető betétes fékpofák "RW2"
  • Szín: fekete
  • Súly: 182g

Avid logó

Avid márka bemutatás

Az Avid márka jelenleg (2004 óta) a Sram csoport fékfelelőse. Legelső termékük, amivel ismertté lettek 1991-ben került piacra, és egy adapter volt, mellyel kisebb lánctányért lehetett a hajtókarra szerelni- egy egészen új áttételtartomány téve lehetővé ezáltal a hegyikerékpárosok számára.

1994-ben előrukkolt a cég a Speed Dial fékkarokkal, melyeken állítani lehet az áttételt, pontosabb fékerő modulációt téve lehetővé. Ismét egy olyan apróság, melyre senki nem gondolt, mégis rengeteget javított az alkatrészen. „Kinek kellenek a tárcsafékek, ha ilyen is van”- nyilatkozták akkortájt a magazinok. Persze ez még azelőtt volt, hogy az Avid belépett volna a tárcsafékek piacára.

1999-ben bemutatta a cég a Ball Bearing tárcsafékét, mely azon kívül, hogy erőben messze legyőzte a konkurenseket, egy olyan újdonságot is felvonultatott, mint a Tri-Align Caliper Positioning System, amely egy rendkívül egyszerű fékpofa-állítási rendszer. Egy apró, de hasznos módosítás, hisz jó beállítás nélkül mit sem ér egy fék. Az Avid aztán megtartotta ezen a jó szokásait a hidraulikus fékek kifejlesztése során is.

2004-től a cég a Sram csoport tagja, mely lehetővé teszi a fékcsaládok integrálását a hajtás és váltásrendszerekbe. Ennek eredménye pl. a 2006-os Matchmaker, mely egy konzol, amivel egy bilincsen rögzíthetőek az Avid fék- és a Sram váltókarjai, kisebb helyet elfoglalva a kormányon.

Az Avid jelenlegi kínálatában V-, mechanikus és hidraulikus tárcsafékek, valamint a cyclocross felhasználókra is gondolva cantilever fékek, és országúti fékkarokhoz tervezett tárcsafékek is találhatóak.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Avid Single Digit Ultimate termékkel kapcsolatban: