Magura HS33 féktest

46 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.1]
  • Modellév:
    2010
    (frissítve: 2010.04.)
  • Listaár: 26.000 Ft

HASONLÓ féktest TERMÉKEK



1-15 (46 vélemény)
Rendezés

Rober-to avatar
232 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Magura, minőségi német, ritka fék.
BMW motorokat is Magura fékekkel szerelik.

Nagyon nagy fékerő. V-fékek közül a legjobb, legerősebb, de rengeteg tárcsaféknél is jobb.

Esőben is jól fog a standard fékpofával.

Nehezen kopik a fékpofa, tartós.

Race Yellow szín nagyon jól néz ki. Feldobja a gépet.

Hátrány

Nehét beállítani.

Körülményes a kerék kiszedése és elállítódik a fék visszaszereléskor.

Komplett szettként véve problémás a kábelhossz és általánban nem értenek boltban a szereléséhez...

Nehezebb, mint a sima V-fék rendszer.

A fékmerevítőn van egy kis plusz felfogatási pont ami beleérhet a külsőbe. Ez mondjuk nem része a fékrendszernek.

Tapasztalat

Öcsém gépére vettem még 2002 körül.

2012-ben cserélt fékpofát benne, pedig teker rendesen. kb. 8000 km-t bírtak a fékpofák!!!

Nagyon jól fog, nagyon erős.

Egyszer kell beállítani és utána nem kell hozzányúlni. Ha ráérzünk a beállításra, akkor könnyen megy.

Kerékcserénél eresszük le a kereket (ha defekt van, akkor már eleve lapos...), majd leengedve tegyük vissza és akkor nem kell a fékhez nyúlni.

 

Erre ajánlom

Ha nincs tárcsafék felfogatási lehetőség a vázon, de erősebb féket akartok, akkor ezt vegyétek.

Drágább, mint a V-fék szett, de megéri.

Egy Magura HS33-asnak mindig meg lesz az értéke.

Csatolt képek
Magura HS33  2002 féktest
Magura HS33  2002 féktest
23 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Foxus avatar
32 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 90%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Közel egy évig használtam a Magura fékkel felszerelt bringámat.Volt időm kitapasztalni előnyeit, és hátrányait is főleg. Jó időben, esőmentes melegben,rendkívül jó a fékereje.Nem melegszik fel a legnagyobb lejtőkön sem, mint a legtöbb tárcsa.Jól adagolható a HS33 fékereje, és lassan kopik a gyári pofa. Amit egyébbként egy mozdulattal lehet cserélni, szerszám nélkül.Viszont zabálja a felnit. Soha nem eresztette az olajat.
 

Hátrány

Nekem Magura telón volt, amit gyárilag erre a fékre merevítettek,és a felfogatása is igen különleges volt. Csak leeresztett guminál lehetett kivenni a kereket, mert a zsanérozás nem engedte jobban kifordítani a féktestet.Télen jött igazán a fekete leves. Hidegben 50%-alatt volt a fékerő, a fékkar elgörbítése mellett is.Olykor olyan erősen kellett tépni a fékkart, hogy egyszer összeroppantotta a gyári XT felnit is.Ezután vettem hozzá BBB pofát, aminek az ára fele a Maguránál, és puhább is.Ezzel javult valamejjest a Magura HS33 fékereje, de így sem volt kielégítő.A gyári pofával erős fékezésnél hidegben, szinte olyan hangja volt mint ha csiszolóvászon lett volna a felninek szorítva. Télen szó szerint féltem a lejtőkön.A beállításokkal sokat kellett bajlódnom. Sokszor nem állt vissza a fékpofa az eredeti állásába.

Tapasztalat

Használtam előtte XT párhuzam féket, eddigi legjobb V fékem volt. Amilyen sokat vártam a Magurától, óriási csalódás volt számomra.Késöbb használtam magura tárcsaféket, ami klasszisokkal jobb volt.Tulajdonképpen eddig minden tárcsafékem jobb volt nála.

Erre ajánlom

Leginkább csak trekking bringára, túrázáshoz. Talán a 28"-on nagyobb az hatékonysága.

Ennyiért vettem
Ktm-gyári szett
Csatolt képek
Magura HS33  2010 féktest
Magura HS33  2010 féktest
21 olvasó 90%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

pali95 avatar
7 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, több mint 1 évig, triálos fenegyerekként használtam
Előny

Magura :)

Viszonylag olcsó

Bitang erős

Könnyű

Könnyű beállítani. (2009-es változat)

V-fékes vázakra is fel lehet rakni, nekem is olyanon van.

Narancs pofákkal, polírozott felnivel jól fog a Magura HS33.

 

Hátrány

Gyári olajjal, észrevettem télen belassúlnak a munkahengerek mozgása, de attól még nem engedi el a felnit.

Mást nem találtam, remélem nem is fogok.

Tapasztalat

Hát a fékereje.... mit is mondjak, nagyon erős. Annyira, hogy nekem nincs felső fékmerevítőm és V fék konzolba raktam, és a láncvillákat feszíti szét! Féleg, hogy kinyirja a vázat, úgyhogy a fékmerevítő kötelező!

Elég merev a féktest

Gyári pofákról nem tudok mit mondani, először is narancs triálpofákat használtam. De azzal csikorog, de nem is túrázgatásra való...

Könnyű beállítani, a csavarok jók.

A sárnak szinte semmi hely, a fékmerevítő és a fékcső tele lesz vele.

 

Erre ajánlom

Triál!

Ennyiért vettem
16.000
Mért tömeg
464 g
10 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

99jana avatar
12 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 6 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

-jó fékerő

-merev féktest 

-jó a gyyári merevítő

Hátrány

nehéz beàllítani

kicsi a hely a sàrnak

szervízigényes ez a Magura fék

egy gyengébb vázat elcsavar ez a Magura féktest

Tapasztalat

én nagyjából meg vagyok vele elégedve viszont egy avid v fék sokkal jobban vagy egy shimano

 

Erre ajánlom

triálra mindenképp de xc-re is

4 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

clm avatar
54 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, több mint 1 évig, 500-1000 km-en keresztül, triálos fenegyerekként használtam
Előny

-brutális fékerő
-jól adagolható
-könnyű
-merev (merevítővel még merevebb)
-jó a hangja
-hidraulikus

Hátrány

-sok karbantartást igényel 
-fékkaron az állító pöcök műanyagból van
-a gyári v-fékes bilincs nem elég merev 

Tapasztalat

Erre ajánlom

Triál

Ennyiért vettem
15000
Csatolt képek
Magura HS33  2008 féktest
Magura HS33  2008 féktest
9 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

sovjetgyerek avatar
135 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 500-1000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Brutális fékerő!

Merev test

2007-es gyári pofákkal használom tökéletesen!

könnyű állíthatóság

nagyon könnyen adagolható

Hátrány

lefele nagysebességnél csikorog

ha nem figyelsz orrabuksz

néha egy picit késik

Erre ajánlom

trial, dh ,fr, xc meg minden

Csatolt képek
Magura HS33  2007 féktest
7 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

wrxtr avatar
77 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, több mint 1 évig, triálos fenegyerekként használtam
Előny

- Brutál fékerő

- Könnyű

- Merev szerkezet

- Tartós belső alkatrészek

- Könny állíthatóság

- Könnyű karbantartás (olajcsere, légtelenítés)

- V-fékes konzolra is felszerelhető

Hátrány

- Idővel kicsit lassul a mozgása hiába cserélsz olajat

- Drága hozzá az olaj

- Hangos, ami az elején buli utána inkább idegesítő

Tapasztalat

A legenda. Magura konzolos vázakkal használtam, így marha merev óriásit fog. Hasznáktam Race LIne és hagyományos szériát is. Előbbinek sokkal merevebb és jobb a fékkarja. A gyári pofát már a felszerelés előtt vedd ki belőle. Az max CC-re lehet jó, de arra meg minek Magura. Kár, hogy csak a saját olajával használható. Sok barbár a drága olaj miatt vízzel használja és ezt is hónapokig, akár évekig tűri. Átalakítható T vagy V elosztóval úgy még gyorsabb a reakcióideje. Idővel sajnos ez is kopik, beleszakadhatnak menetek. Az újabb szériáknak szerintem gyengébb a fékkarja.

Erre ajánlom

A mai tárcsafékek mellett már csak trialra és oda is inább csak hátra.

Ennyiért vettem
10-15 használtan
Csatolt képek
Magura HS33  2005 féktest
Magura HS33  2005 féktest
Magura HS33  2005 féktest
7 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Tucika avatar
3 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, triálos fenegyerekként használtam
Előny

Brutális fékerő -10fokba és +40fokba

A pofák nagyon jól bírják a strapát. Nekem 2 évet bírt ki a gyári. Utánna vettem egy Zhi pofát bele hát az kb 1 évet ha ment és szétfoszlott

A beállításhoz nem árt egy kis bringa szerelői múlt de nem vészes

Hátrány

Erős váz kell hozzá mert oldalra szétnyomja akkora erő van benne és ezáltal az átkötő cső néha elszakad

Az újakba a fékkar elég könnyen eltört. A 2004-es fékkarok voltak a legjobbak

Tapasztalat

Vetéjtársa nincsen ilyen árba. Nagyszerű fékrendszer.

Erre ajánlom

triál,cc,xc,dirt,street

Ennyiért vettem
20000
Csatolt képek
Magura HS33  2009 féktest
5 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

johnon avatar
15 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, 1 évig, 500-1000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Hihetetlen fékerővel bír!Nem csikorog,nem kopnak gyorsan a fékpofák.Az első beállítás nagyon nehéz,főleg ha újat veszel és neked kell lerövidítened a csöveket!De ha már rájöttél hogyan működik pillanatok alatt megy! Az összeszerelési útmutatóban azt írják, hogy pofon egyszerű,de azért én megszenvedtem vele.Az időjárás viszontagságait jól tűri.Lehet nagyon hideg,vagy olvasztó hőség.A sarat, koszolódást észre sem veszi.A csavarok lehetnének egy kicsit erősebb anyagból,mert az imbusz hamar más utat tör magának.

Hátrány

A hihetetlen erő miatt,feszíti a vázat és a telót is.Merevítő nélköl ne használjuk!!!!!! Igaz egy merevítő pár ehez a fékhez 80 euró!!!,de kell!!! Kicsit bonyolult a rendszer újratöltése miután lerövidítettük a csöveket.Magyarországon,nagyon drága és roszabb esetben csak darabra lehet kapni.Németországban egy pár! ára megeggyezik  a magyarországon vásárolt darab árával!!!

Tapasztalat

 Én a bajor hegyekben lakom,tehát szükségem volt egy jó fékre.Mert itt csak meredeg emelkedők és ezért meredek lejtők vannak,tele túrázókkal. Télen nyáron használható a fék.

Erre ajánlom

Az iszonyatos fékerő miatt bármire!

Ennyiért vettem
140 euró/pár
Csatolt képek
Magura HS33  2011 féktest
Magura HS33  2011 féktest
13 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

zsdami avatar
14 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

nagyon jó fékerő

a merevítő totál fog

nem eszi sem a felnit sem a pofákat, nem csikorog

sárban, esőben is tuti

Hátrány

beállítás szervízes ha nem értessz hozzá nagyon

ha elmegy a nyomás csak szervíz, viszontt ők meg nagyon nem szeretik

Tapasztalat

a v-féknél és a mechanikus tárcsánál jobb, a hidraulikus tárcsánál meg az ára miatt

Erre ajánlom

xc, versenyre is

Ennyiért vettem
bringán volt
Csatolt képek
Magura HS33 féktest
6 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Bencetrial avatar
2 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, triálos fenegyerekként használtam
Előny

brutális fékerő esőben szárazon bárhol

nekem féktűskére van rakva de a hozá kapot merevítővel tőkéletes

a szabályzót is könyen lehet álítani

1 évben egyszer elég légteleníteni 

hoszú élettartam

könyű karban tartani

 

sok alkatrészel kompatibilis

könyű

jól rögzíthető

 

 

Hátrány

én még nem tapasztaltam,talán az ára de én használtan vettem és igy is bírja

Tapasztalat

szerintem árhoz képest a legjob felnifék

Erre ajánlom

trial

Ennyiért vettem
kecoba volt
5 olvasó 60%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

furgeri avatar
3 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, több mint 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, triálos fenegyerekként használtam
Előny

nagyon jo fékhatás

hidraulikus

 

Hátrány

v-fék tüskére nem ajánlom mert letépi

fékmerevitő nélkül szétfesziti a vázat

Erre ajánlom

Triál!

Ennyiért vettem
15000+5600(munkahenger)
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Sanyaaaa86 avatar
7 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, 6 hónapig, triálos fenegyerekként használtam
Előny

- Fékerő kurva jó, esőben/fagyban/mindíg :)

- A féktest merev, stabil és jól állítható

- A fékpofák típustól függően, de elég jól bírják.

- Beállítása egyszerű és nem igényel különösebb genyózást.

- Mi az hogy "hely a sárnak"?? Szarik ez mindenre és megfogja a kereket amikor csak kell :D

- Elég gizda súlya van.

Hátrány

- Triál célra szar dolog hogy a magura konzolra venni kell rá külön bilincset ami azért elég drága

( Kivéve ha rájössz hogyan kell átalakítani a V-fékes bilincset ... ;) )

- Fékezéskor azért van hangja, csikorog néha de kit érdekel ez?

- Ahogy öregszik a fék, a második munkahenger késik kicsit ...

- Újonnan nem valami olcsó. Az alkatrészek meg főleg nem ...

Tapasztalat

Összességében nagyon jó fék, de drága. Igaz a minőséget meg kell fizetni ... Én nagyon szeretem. Bevállt.

Erre ajánlom

Triál célra tökéletes, viszont egy gyengébb V-fékes vázra nem biztos hogy rá merném tenni ;)

Ennyiért vettem
6000
Csatolt képek
Magura HS33  2001 féktest
5 olvasó 80%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

nomád avatar
8 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, triálos fenegyerekként használtam
Előny

-Szerintem a legjobb felnifék! :D
-Állítható fékkar!
-Magas az élettartama!
-2 és 4 ujjas kiszerelésben is kapható.
-Állat fékhatás!
-Könnyű állítgatni.

Hátrány

Azt hallottam könnyű lerugni hátul.
Nálam még nem jött össze.
Ha már vén róka elkezd késni az egyik munkahenger.
Több nincs

Tapasztalat

Nagyon tutti kis fék. Szeretem!

Erre ajánlom

Triál, és olyanra amihez nemkell tárcsafék :D

Ennyiért vettem
Bringában volt. 25.000Ft
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

kovizoli avatar
17 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 83%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Tomac Magura limited edition:

Időjárási viszonytagságoktól független brutális fékhatás!

Kicsi szervizigény;

Variálható nyomáspont;

Viszonylag könnyen állítható;

Nagyon jól néz ki! :)

Hátrány

Talán az h nem éppen olcsó és az alkatrészek is drágák hozzá. És még a gyári merevítőt (Evo 1) tudnám említeni, mert az egy vicc!

Vékony, hajlik és a 2.3-as gumi alig fér közé!

Ha teheted csere egy erősebbre, de még akkor is nyitogatni fogja a villádat! :)

Tapasztalat

Kábé egy éve használom, de én nagyon megvagyok elégedve vele! Amikor megvettem, akkor volt olajcserézve és azóta is tökéletesen müxik! Nincs olajfolyás, nincs dugattyú beragadás! A fékkar nem reped és a nyomáspont állító csavarja se rohadt be, tört el!

Használtan vettem és úgy nagyon megérte! ;)

Erre ajánlom
Elsősorban ez egy triál fék, de én mindenre, mindenkinek, mert nem fogsz csalódni benne!
Ennyiért vettem
Használtan 10ért.
Csatolt képek
Magura HS33  2001 féktest
6 olvasó 83%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-15 (46 vélemény)
Rendezés
 
anyag:

alu


 
szín:
  • fekete
  • ezüst

tömeg:

435


Magura logó

Magura márka bemutatás

„Magura – ahol a technológia és a stílus találkozik”

A Magura egy betűszó, az alapító nevének Gustav Magenwirth, és az alapítás helyének Bad Urach betűiből. Magenwirth az első automobil megalkotója Karl Benz mellett dolgozott. A cég az 1800-as évek végén alakult, szőlő és gyümölcs préseket készített, csupán az 1900-as évek elején kezd el az autó- és motor iparnak fékeket és egyéb alkatrészeket gyártani. Vállalat azóta is a BMW egyik fő fékbeszállítója.

A német motoripar hanyatlásának idején, az 1970-es években merült fel kiegészítő tevékenységként a kerékpár alkatrészek gyártásának ötlete. Ez az ág aztán szépen kinőtte magát, egészen addig, hogy manapság Sabine Spitz Durin SL villával és Magura Marta fékekkel sorra nyeri a világversenyeket, több más Magura támogatott mellett.

A Magura a hidraulikus kerékpár fékek fejlesztésének élharcosa, már 1987 óta. Az első tapasztalatok még a 60-as évekből származnak, a BMW motorkerékpár fékrendszereket révén. A cég mai fékcsaládjai már a legfrisebb karbon technológiára épülnek. A teleszkópok fejlesztésére is nagy hangsúlyt fektetnek, hiszen a fék és az első teleszkóp szervesen kapcsolódik egymáshoz.

A gyártás még mindig teljes egészében Németországban zajlik, és a termékekre 5 év „Leekproof” garancia érvényes, tehát ha 5 éven belül bármelyik tömítés átengedi a fékfolyadékot, akkor az garanciális kérdés.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Magura HS33 termékkel kapcsolatban: