Avid Single Digit SL féktest

9 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.8]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.8]
  • Modellév:
    2013
    (frissítve: 2013.05.)
  • Listaár: 21.000 Ft

HASONLÓ féktest TERMÉKEK




sludgeboy avatar
5 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, több mint 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Egy no-name v-fék volt a bicajomon vásárláskor, első dolgom volt lecserélni és nem bántam meg.Brutális fékereje van pedig nem is tépem a fékkarokat.Plusz azt beleszámítva, hogy 100kg felül vagyok szóval jó vétel volt.Sokan ajánlgattak más fékbetéteket nekem még az eredeti van számomra az is tökéletesen megfelel.Evvel valóban ott állok meg ahol szeretnék és nem ahol sikerül.Meglepően könnyű tartós szerkezet, könnyű a szerelése a beállítása is pár perc alatt megvan.

Hátrány

Esős időben hajlamos a nyikorgásra de a fékezésnél nem vettem észre jelentős romlást.Egyébként az árán kivűl semmi.

Tapasztalat

Jó vétel volt igazi minőségi darab az Avid Single Digit SL, erre rábízhatod magad és nem okoz csalódást.

Erre ajánlom

Főleg fékezésre :D De most komolyan, szerintem minden bicajon megállja  a helyét.

Ennyiért vettem
14000
2 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
anyag:

alu


 
szín:

ezüst


tömeg:

165


 
további információk:

AVID csúcskategória XC felhasználóknak. Jellemzője a kis súly (165g) és az FVA kialakítás.

Féktest:

  • Hidegen kovácsolt alu
  • Siklócsapágyakkal rögzül a vázhoz
  • FVA kialakítás: célja a kis távolság elérése a féktüskétől, ezzel csökkentve a csavaró erőket, ezáltal hatékonnyabbá téve a fékezést.
  • AVID logós fékpipa: rozsdamentes acél, teflon betéttel és rövid gumi kupakkal "Overcoat".
  • Fékrugók: 2,3mm átmérő, gyorsabb visszatérítés, könnyebb kezelhetőség "OLS".
  • Súly: 165g

Fékbetétek:

  • AVID cserélhető betétes fékpofák "RW2"
  • Szín: ezüst

Avid logó

Avid márka bemutatás

Az Avid márka jelenleg (2004 óta) a Sram csoport fékfelelőse. Legelső termékük, amivel ismertté lettek 1991-ben került piacra, és egy adapter volt, mellyel kisebb lánctányért lehetett a hajtókarra szerelni- egy egészen új áttételtartomány téve lehetővé ezáltal a hegyikerékpárosok számára.

1994-ben előrukkolt a cég a Speed Dial fékkarokkal, melyeken állítani lehet az áttételt, pontosabb fékerő modulációt téve lehetővé. Ismét egy olyan apróság, melyre senki nem gondolt, mégis rengeteget javított az alkatrészen. „Kinek kellenek a tárcsafékek, ha ilyen is van”- nyilatkozták akkortájt a magazinok. Persze ez még azelőtt volt, hogy az Avid belépett volna a tárcsafékek piacára.

1999-ben bemutatta a cég a Ball Bearing tárcsafékét, mely azon kívül, hogy erőben messze legyőzte a konkurenseket, egy olyan újdonságot is felvonultatott, mint a Tri-Align Caliper Positioning System, amely egy rendkívül egyszerű fékpofa-állítási rendszer. Egy apró, de hasznos módosítás, hisz jó beállítás nélkül mit sem ér egy fék. Az Avid aztán megtartotta ezen a jó szokásait a hidraulikus fékek kifejlesztése során is.

2004-től a cég a Sram csoport tagja, mely lehetővé teszi a fékcsaládok integrálását a hajtás és váltásrendszerekbe. Ennek eredménye pl. a 2006-os Matchmaker, mely egy konzol, amivel egy bilincsen rögzíthetőek az Avid fék- és a Sram váltókarjai, kisebb helyet elfoglalva a kormányon.

Az Avid jelenlegi kínálatában V-, mechanikus és hidraulikus tárcsafékek, valamint a cyclocross felhasználókra is gondolva cantilever fékek, és országúti fékkarokhoz tervezett tárcsafékek is találhatóak.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
Avid Single Digit Sl mennyivel jobb mint az SD 7?
2 válasz
utolsó: 2013. márc.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Avid Single Digit SL termékkel kapcsolatban: