Magura HS33 2010 féktest

46 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.1]
  • Modellév:
    2010
    (frissítve: 2010.04.)
  • Listaár: 26.000 Ft

HASONLÓ féktest TERMÉKEK



16-30 (46 vélemény)
Rendezés

bodnair avatar
1 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Csak az van szerintem, legalábbis én csak azt tapasztaltam!

Brutális fékhatás!

 Jól adagolható!

Jól néz ki!

A beállítása sem annyira nehéz!

Hátrány
Nem tapasztaltam ilyet :)
Tapasztalat

Leginkább túrázáshoz, Lightosabb terepezéshez használtam.

65 km/h-ról pillanatok alatt megálltam vele, persze aszfalton:)

Erre ajánlom
Mindenkinek, mindenre. Nem fogsz benne csalódni!
3 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Adyyy avatar
6 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, triálos fenegyerekként használtam
Előny

nagyon jól fog, de nem mind 1 hogy az ember mien fékpofát használ.

szép fékkar 

Hátrány
ha elöl használja az ember nem lehet ojan jól csúsztatni mint 1 tárcsát.
Erre ajánlom
csakis kemény triál telán még cc-re
Ennyiért vettem
10.000 ft (használtan)
8 olvasó 63%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

furgeri avatar
3 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, triálos fenegyerekként használtam
Előny

magura hs33 limited edition gold

-hidaulikus

-szép

Hátrány

500 méter  után érezhetően kell a kátrány

sokat kell lételeniteni

a gyári magura fékpofák szart se érnek

Erre ajánlom
Triál
Ennyiért vettem
8000
5 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Zod avatar
8 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, több mint 1 évig, triálos fenegyerekként használtam
Előny
-hidraulikus, jó érzés huzogatni... -citromsárga pofával fékhatása is van
Hátrány
-nekem fél évig mali mambán volt, letörte a féktüskét... :)) -kicsit talán nehéz -kátrány nélkül nem fog annyival jobban 1 faszább v-féknél mint amennyivel többe kerül, a gyári pofa elhajítása vmit javít a dolgon -1 év után elkezdett szivárogni az olaj belőle az egyik munkahengernél, aztán letört a fékkar egy esésnél, azóta a garázs falán lóg...
Tapasztalat
-A gyári pofát kösd egy kőre és dobd a Dunába-Tiszába-Balatonba, semmire nem jó -Az árából inkább vegyél előre 1 bb7-et, hátra 1 sd 7 V-féket, vmi normális fékkarral...
Erre ajánlom
triálra, de csak hátra, előre fölösleges súly, 1 jobb v-fék is fog úgy
Ennyiért vettem
25000 kb
4 olvasó 75%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

hauserjoci avatar
13 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 3 hónapig, triálos fenegyerekként használtam
Előny
Csak Trialra használtam, tehát ahoz viszonyítok!
-kellemes húzása van
-jól bírja a gyilkolást
-nem túl nehéz beállítani
-vízzel is lehet használni, sokan ígyis használják, és bírja.
-könnyen feltölthető (nem muszály hozzá a gyári töltő)
Hátrány
-átkötő csövet nem nehéz lerúgni hátul (szerencsére nekem még nem sikerült)
-gyári magura fékpofa trialra rendkívül alkalmatlan. (gondolom nemis arra van)
-drága hozzá a cső, a fémszövetes meg mégdrágább
Tapasztalat
Megvagyok vele elégedve teljesen, szerencsére még nem folyik sehol, 1x már volt benne olaj cserélve. Zöld Coust fékpofával használom, eszméletlen fékhatás.
Erre ajánlom
Trialra, esetleg túrára.
Ennyiért vettem
cseréltem.
4 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Viggen avatar
6 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 500-1000 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny

+GUT....BESSER...HS33,

+Egyszóval, legjobb fék, amit valaha használtam, erős, télen nyáron, hóban sárban istenien fog, tökéletes..

Hátrány

+állítani nehéz (nekem),

+enyhén szólva drága alkatrészárak

Erre ajánlom
bárkinek bármire
Ennyiért vettem
9.000
Csatolt képek
Magura HS33 féktest
4 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

szabodavid avatar
1 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, több mint 1 évig, triálos fenegyerekként használtam
Előny
Nem nyúlik mint a bowden, egyenletes fék adagolás.
Hátrány
Átkötő nem bírja sokáig, ha odavered a csövet elszakadhat, ajánlatos fél évente olajt cserélni.Fékkar dugattyú résznél elszokott kezdeni megrepedni.
Alkatrészeinek ára nem picit drága.
Tapasztalat
Ár/Érték arányból kiváló, ennél jobb hidraulikus abroncs féket nem találsz a piacon, talán most a 2009es HS33-at.
Erre ajánlom
Azoknak akik, vizes, saras, párás környezetben bicikliznek.
Ennyiért vettem
16000
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

atiroka avatar
12 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, triálos fenegyerekként használtam
Előny

nagy fékerő,kicsi szervizigény,nincs bowden ami nyúlna, nem kell állítgani,

egyedi, variálható a teljesítménye flexelt felni, castellier fékpofa,stb

Hátrány

ára talán meg ha eltörik valamije akkor fájhat a fejed a pénz miatt..

pl 1 ujjas kar csa a kar!! 5 ezer ft

Erre ajánlom
trial, trekking hozzáértő bicósoknak
Ennyiért vettem
23000
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

KisCobiii avatar
16 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, triálos fenegyerekként használtam
Előny
Brutális fékerő a felnire és a vázra nézve, pl.: ha merevítő nélkül jól beállított fékkel tolsz egy izmos fékezést, akkor simán kiterpeszti neked a vázat, Brutális látvány. Viszonylag kevés, jóformán gondozásmentes ha ésszel használod. Fékkaron lévő nyomáspont állító piros csavar, kimondottan jó hogy van. :)
Hátrány
Gyári fékpofákkal nem nagyon szereti az esőt, olyankor ált. mindig szép feketére mossa a felnit és 0 a fogása. Merevítő nélkül nem sokat érsz vele, és gyárilag nem mindenhol adják. Nagyon sok fékcső/alkatrész nem kompaktibilis vele, leginkább csak a Magura család / olaja. Hajlamos a dugattyú intenzív használattól fél 1 éven belül folyni. A magura tartóbilincseinél lévő müanyag kis alkatrészt, ha egyszer beállítod a féket és jól ráhúzod, akkor az belemarja a müanyagba a beállítást és utána már nem nagyon tudsz rendesen korigálni rajta, csak ha veszel egy új müanyagot.
Tapasztalat
Ajállatos kipróbálni egy ilyen bike-ot mielött megveszed a féket, mert ez nem V-fék. Ehez is hozzá kell szokni ugyan úgy, de persze aki erről álmodik már jó ideje, ahogy annak idelyén én is az ezzel a szemlélettel pont fordítva gondolkodik. :)
Erre ajánlom

Hát elsősorban trial a fékerő miatt, természetesen Mounty vagy Plasmatic fékpofvával és Y-elosztos fékcsőmegoldással kicsit nagyobb hatékonyság érhető el vele ;)

 Azon kívül bárkinek, aki nem szereti anyira a tárgyaféket vagy csak fél hogy felkoppantja a tárcsát és hidrosat szeretne. Vajpuha a mozgása az garatált. 

Ennyiért vettem
27000
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

killer011 avatar
1 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, csak kipróbáltam, 0-500 km-en keresztül, triálos fenegyerekként használtam
Előny
Nagy fékerő! Hosszú fékkar!!! Remek satuzó triál fék! gyorsan visszaenged!
Hátrány

Nagyon könnyen törik a fékkar az illesztésnél!! Erre vigyázon mindenki!! Meghúod és reccs!! Fékpofa nem sokat ér, vizes felnit nem fogja meg!

Erre ajánlom
Triál minden mennyiségben!
Ennyiért vettem
Nemkötöm az orrodra
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

echorider avatar
1 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, több mint 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, triálos fenegyerekként használtam
Előny

határozott nyomáspont,könnyű húzni,könnyű beállítani(egy echo-hoz képest 1000x),brutál fékerő,ez még egy jó pár évig fék marad:)

Hátrány

alap gyári pofa az egy sz  ar  ha teheted vegyél hozzá barna koxx-ot,

a karnál szériahiba a repedés de ez egy kicsi reszelgetéssel megoldható

gyárilag 2x több csövet adnak mint amennyi kéne szóval el kell venni belőle

jócskán, de legalább lesz miből csin átkötőt ha valami baja lenne

1 kicsit nehéz benne olajat cserélni de nem vészes

Tapasztalat
egy echo fékez képest sokkal jobb echonak a csöve nagyon nyúlik de ennél ez nem tapasztalható
Erre ajánlom
trial és minden más
Ennyiért vettem
5000:)
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Raven avatar
15 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 3 hónapig, vitrin/garázs bicósként használtam
Előny
Nagyon jó fékerő, elég igénytelen, könnyő állíthatóság.
Hátrány
A hozzá való merevítő nem sokat ér (hajlítgatta a vázam pedig nemy egy gyenge darab), a fékkarba févő állítócsavar menetét ahogy megvetted olajozd, kölönben rözsdásodik és beragad az állító. Egy kicsit többe kerül mint amennyivel jobb a kátrányozott v féknél :P
Tapasztalat
Nagyon jó fék bár éne vettem hozzá plusz fékmerevítőt nameg a gyári vagy olcsó fékpofát nem érdemes bele rakni mert elég hatásromboló
Erre ajánlom
Trial amugymeg bárhol megállja a helyét.
Ennyiért vettem
9000 használtan
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Joc avatar
Joc
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, triálos fenegyerekként használtam
Előny
Iszonyat brutális fék erő. Igen könnyű húzás. Könnyű tisztítás. Könyű összerakni/Légtalaníteni
Hátrány
Nincs hozzá magura konzol külön kel venni/6.000ft. Gyári fékpofa hulladék Flexelt/Kátrányozott felnihez Kool Stop ajánlott. Egyszer beszarik a dugatyú akkor annyi volt. Fék karon piros nyomás állító csavar hamar elnyalódik. Simano olajjal jobban működik de ha teheted keverd az ÚJ magura olajjal. Merevítő nélkűl értelmetlen.
Tapasztalat
Ha teheted vegyél ECHO hidrás v-fékett igaz hogy sokkal drágább de azzal soha nem lesz bajod.
Erre ajánlom
Csak is TRIÁL felhasználásra.
Ennyiért vettem
20.000 /Pofa/Konzol
4 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Zoli avatar
Zoli
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, több mint 1 évig, 0-500 km-en keresztül, triálos fenegyerekként használtam
Előny
Nagyon jó fékerő, viszonylag alacosny karbantartás,könyen egszokható, jó és kész!
Hátrány
Néha megmakacsolja magát az 1ik oldal és nem húz vissza, könnyű lerugni az átkötőcsőt,,feldagad a dugatyú és nem húzvissza a fékkarnál
Tapasztalat
Szeritem 1 nagon jó fék főleg triálra, hátra a legjob választás de előre is biztos nagyon jó érzés használni, én csak ajánlani tudom olyan birngásoknak akik tudják normálisan kezelni a bicajt és1 jól fogó fékre vágynak
Erre ajánlom
Én triálra ajánlom, de bármilyen másra ökéletesen megfelel, ahol 1 jólfogó fékrevan szükség!
Ennyiért vettem
19990
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

göri avatar
göri
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 3 hónapig, 2000-4000 km-en keresztül, triálos fenegyerekként használtam
Előny
naon fog! könnyű állítani.
Hátrány
drága fékpofa.saras felnin nem fog vizesen se naon .(azér akkor is blokkol)
Tapasztalat
ha kátrányozol vagy flexelt felnivel használod naon durva.
Erre ajánlom
trial-ra
5 olvasó 80%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

16-30 (46 vélemény)
Rendezés
 
anyag:

alu


 
szín:
  • fekete
  • ezüst

tömeg:

435


Magura logó

Magura márka bemutatás

„Magura – ahol a technológia és a stílus találkozik”

A Magura egy betűszó, az alapító nevének Gustav Magenwirth, és az alapítás helyének Bad Urach betűiből. Magenwirth az első automobil megalkotója Karl Benz mellett dolgozott. A cég az 1800-as évek végén alakult, szőlő és gyümölcs préseket készített, csupán az 1900-as évek elején kezd el az autó- és motor iparnak fékeket és egyéb alkatrészeket gyártani. Vállalat azóta is a BMW egyik fő fékbeszállítója.

A német motoripar hanyatlásának idején, az 1970-es években merült fel kiegészítő tevékenységként a kerékpár alkatrészek gyártásának ötlete. Ez az ág aztán szépen kinőtte magát, egészen addig, hogy manapság Sabine Spitz Durin SL villával és Magura Marta fékekkel sorra nyeri a világversenyeket, több más Magura támogatott mellett.

A Magura a hidraulikus kerékpár fékek fejlesztésének élharcosa, már 1987 óta. Az első tapasztalatok még a 60-as évekből származnak, a BMW motorkerékpár fékrendszereket révén. A cég mai fékcsaládjai már a legfrisebb karbon technológiára épülnek. A teleszkópok fejlesztésére is nagy hangsúlyt fektetnek, hiszen a fék és az első teleszkóp szervesen kapcsolódik egymáshoz.

A gyártás még mindig teljes egészében Németországban zajlik, és a termékekre 5 év „Leekproof” garancia érvényes, tehát ha 5 éven belül bármelyik tömítés átengedi a fékfolyadékot, akkor az garanciális kérdés.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Magura HS33 termékkel kapcsolatban: