Magura HS33 féktest

46 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.1]
  • Modellév:
    2010
    (frissítve: 2010.04.)
  • Listaár: 26.000 Ft

HASONLÓ féktest TERMÉKEK




KisCobiii avatar
16 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, triálos fenegyerekként használtam
Előny
Brutális fékerő a felnire és a vázra nézve, pl.: ha merevítő nélkül jól beállított fékkel tolsz egy izmos fékezést, akkor simán kiterpeszti neked a vázat, Brutális látvány. Viszonylag kevés, jóformán gondozásmentes ha ésszel használod. Fékkaron lévő nyomáspont állító piros csavar, kimondottan jó hogy van. :)
Hátrány
Gyári fékpofákkal nem nagyon szereti az esőt, olyankor ált. mindig szép feketére mossa a felnit és 0 a fogása. Merevítő nélkül nem sokat érsz vele, és gyárilag nem mindenhol adják. Nagyon sok fékcső/alkatrész nem kompaktibilis vele, leginkább csak a Magura család / olaja. Hajlamos a dugattyú intenzív használattól fél 1 éven belül folyni. A magura tartóbilincseinél lévő müanyag kis alkatrészt, ha egyszer beállítod a féket és jól ráhúzod, akkor az belemarja a müanyagba a beállítást és utána már nem nagyon tudsz rendesen korigálni rajta, csak ha veszel egy új müanyagot.
Tapasztalat
Ajállatos kipróbálni egy ilyen bike-ot mielött megveszed a féket, mert ez nem V-fék. Ehez is hozzá kell szokni ugyan úgy, de persze aki erről álmodik már jó ideje, ahogy annak idelyén én is az ezzel a szemlélettel pont fordítva gondolkodik. :)
Erre ajánlom

Hát elsősorban trial a fékerő miatt, természetesen Mounty vagy Plasmatic fékpofvával és Y-elosztos fékcsőmegoldással kicsit nagyobb hatékonyság érhető el vele ;)

 Azon kívül bárkinek, aki nem szereti anyira a tárgyaféket vagy csak fél hogy felkoppantja a tárcsát és hidrosat szeretne. Vajpuha a mozgása az garatált. 

Ennyiért vettem
27000
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
anyag:

alu


 
szín:
  • fekete
  • ezüst

tömeg:

435


Magura logó

Magura márka bemutatás

„Magura – ahol a technológia és a stílus találkozik”

A Magura egy betűszó, az alapító nevének Gustav Magenwirth, és az alapítás helyének Bad Urach betűiből. Magenwirth az első automobil megalkotója Karl Benz mellett dolgozott. A cég az 1800-as évek végén alakult, szőlő és gyümölcs préseket készített, csupán az 1900-as évek elején kezd el az autó- és motor iparnak fékeket és egyéb alkatrészeket gyártani. Vállalat azóta is a BMW egyik fő fékbeszállítója.

A német motoripar hanyatlásának idején, az 1970-es években merült fel kiegészítő tevékenységként a kerékpár alkatrészek gyártásának ötlete. Ez az ág aztán szépen kinőtte magát, egészen addig, hogy manapság Sabine Spitz Durin SL villával és Magura Marta fékekkel sorra nyeri a világversenyeket, több más Magura támogatott mellett.

A Magura a hidraulikus kerékpár fékek fejlesztésének élharcosa, már 1987 óta. Az első tapasztalatok még a 60-as évekből származnak, a BMW motorkerékpár fékrendszereket révén. A cég mai fékcsaládjai már a legfrisebb karbon technológiára épülnek. A teleszkópok fejlesztésére is nagy hangsúlyt fektetnek, hiszen a fék és az első teleszkóp szervesen kapcsolódik egymáshoz.

A gyártás még mindig teljes egészében Németországban zajlik, és a termékekre 5 év „Leekproof” garancia érvényes, tehát ha 5 éven belül bármelyik tömítés átengedi a fékfolyadékot, akkor az garanciális kérdés.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Magura HS33 termékkel kapcsolatban: