Magura HS33 féktest

46 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.1]
  • Modellév:
    2010
    (frissítve: 2010.04.)
  • Listaár: 26.000 Ft

HASONLÓ féktest TERMÉKEK



31-45 (46 vélemény)
Rendezés

Smash avatar
Smash
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Triálra a legsatubb fék hátra természetesen (kátrány vagy flex nélkül szar ez is sztem)
Hátrány
Ha elkezdi vhol fosni az olajat akkor szopatni fog sokáig. A gyári fékpofa egy szar. Venni kell hozzá koxx-ot vagy plasmaticot
Tapasztalat
Triálra a legjobb ha jól be van állítva. Nem véletlenül használnak a legtöbben ilyet (gyk. triálra...)
Erre ajánlom
Triálon kívül semmi másra...tudom hogy igazából nem triálfék, de ennyi pénzből cc-re sztem jobb egy jó v-fék. Triálra is azért jó, mert kijön a kátrányból.
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Laci avatar
Laci
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, csak kipróbáltam, sima XC-sként
Előny
Naggggyon fog.
Hátrány
Macerás az összerakás és a szervíz. Drága. A 2005 és 2006-os egy hiba törik a fékkar ereszti az olajat.
Tapasztalat
Kátránnyal nagyon brutálisan fog viszon kátrány nélkül úgy is be lehet állítani hogy csúsztatni is lehet. Szeretem.
Erre ajánlom
Triál Tandem mindenhova ahol nincs sár.
Szerinted hasznos?

Atti avatar
Atti
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, kevesebb mint 1 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Nagyon tetszik a határozott nyomáspont, elég jól adagolható.
Hátrány
Drága bele a fékpofa, és egy túrán macerás lehet a szervíz... Kerülhetne kevesebbe is.
Tapasztalat
Egy 1500 Ft-os V-féket (B+) cseréltem le a hétvégén erre. Fékerőben túl nagy különbség nincs, azzal is tudtam blokkolni a kereket nagyobb sebességnél is, de ezzel sokkal finomabban lehet szabályozni a fékerőt. Merevítő mindenképp kell hozzá! Őszintén szólva majd egy villát is szeretnék cserélni, picit féltem a fék felfogatásomat... (Omega T4)
Erre ajánlom
Túrázgatós, enyhe terepes arcoknak, akik jobb féket szeretnének, mint egy patkófék :-)
4 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Shultz avatar
Shultz
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Nagyon jó ez a fék bár még csak két napja használom de eddíg nagyon pöpi nekem nagyon bejön
Hátrány
eddíg nincs talán egypicit macerásabb mint a v-fék de nem sokkal és sokkal jobb de nekem a köcsög boltos nem adott hozzá hozzá járó merevítőt úgyhogy most egy TG-s merevítővel használom
Tapasztalat
szerintem nagyon jó ez a fék telán az ára egy picit lehetne kevesebb is de megéri a nagy előnye a tárcsával szemben, hogy nem kell hozzá külön agy és nem 1kg na kb ennyi vegyétek (sokat)
Erre ajánlom
szerintem mindenre jó
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

vtrial avatar
vtrial
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 1 évig, 0-500 km-en keresztül, triálos fenegyerekként használtam
Előny
erős, nagyon jól fog, és van hozzá merevítő
Hátrány
de a 2005ösnek a merevítője elég legyengített változat :(
Tapasztalat
jár hozzá merevítő, szal legfeljebb a felnit nyomja szét... vagy ha nagyon szétnyűtt és gyönge a vázad akkor lehet h azt is :)
Erre ajánlom
trial durvulás minden vazz
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Shultz avatar
Shultz
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, csak kipróbáltam, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
nem tom majd 1 hét múlva írom:DD
Hátrány
ilyenről nem nagyon hallottam...:P
Tapasztalat
Azt szerteném kérdezni, hogy a 2 pontos vázat (sima v-fék konzol) szét nyomja-e vagy sem? és ha igen mennyire? köcce
Erre ajánlom
mindenre mer a 80 éves öreg nyanya chopperján is láttam németben:D
3 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

herri avatar
herri
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, több mint 1 évig, triálos fenegyerekként használtam
Előny
Könnyű húzni,könnyű állítani+ BRUTÁLIS FÉKHATÁS !!!!
Hátrány
a 2005 ösnek a spanolója műanyag, szal azzal vigyázni kell
Tapasztalat
Árba majdnem jó de azér lehetne pár ezerrel olcsóbb!
Erre ajánlom
To everybody for everything!!!
5 olvasó 60%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Molnar Bálint avatar
Molnar Bálint
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Nagyon egyszerü a kezelése.Brutális fékhatás.
Hátrány
Drága pofák. Szerencsére nem kell hetente veni mert tartos.
Tapasztalat
Szuper
Erre ajánlom
Bárkinek bármire
Szerinted hasznos?

F.O. avatar
F.O.
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, csak kipróbáltam, 0-500 km-en keresztül, triálos fenegyerekként használtam
Előny
Tuti jó fékerő
Hátrány
kicsit drága
Tapasztalat
sokkal jobb,mint az xtr,ahhoz képest egy árban vannak:D
Erre ajánlom
triál és FR esetleg
Szerinted hasznos?

Pátrik Arnold avatar
Pátrik Arnold
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, több mint 1 évig, 500-1000 km-en keresztül, triálos fenegyerekként használtam
Előny
könyen kezelhető
Hátrány
szerintem nincs hátránya
Tapasztalat
ha van rá pénzed ne haboz azonnal vedd meg !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Erre ajánlom
csak és kizárólag triall-ra
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Aandris avatar
Aandris
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, 6 hónapig, varacskosdisznóként használtam
Előny
Könnyi és bikául fog adgolhato nem olyan sérülékeny mint a tf
Hátrány
vizes felnin lószart se ér ha 8as van a felniben akkor nagyon befog
Tapasztalat
Bowdenes Deore után megváltás volt nagyon jól lehet adagolni elsőre ment vele a manual
Erre ajánlom
triálra használják főleg de streetre is qrva jó
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

ImI avatar
ImI
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, csak kipróbáltam, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
csak próbáltam, először kicsit brutális fékhatás, de meg lehet szokni, tesóm triál keróján van hátul, és mit mondjak.... felér egy magura julie-val a fékhatás
Hátrány
mükődés béli problémát nem vettem észre, de amennyiszer láttam hogy a bratyóm beállítja, anyisszor belegondoltam hogy milyen jó hogy v fékem van
Tapasztalat
nekem nem kéne, de amire tesóm használja arra jó
Erre ajánlom
hát... nem is tudom talán triál, de én ahhoz nem értek
Szerinted hasznos?

Mikker avatar
Mikker
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, kevesebb mint 1 hónapig, vitrin/garázs bicósként használtam
Előny
durván jól fog; akár egyujjal is fékezhetsz (nem kell elengedned a kormányszarvat fékezéshez); menetkozben állíthatod a fogáspontot (kis piros tekerentyű a fékkarokon); finom szerkezet
Hátrány
picit nehéz beállítani, ha vékony a felnid; ez nem a fék hibája: ha "reverse-arch-system"-es Manitou villával használod elméletileg kell hozzá egy "RAT-booster" nevű merevítő. ezt a CUBE gyár figyelmen kívül hagyta, így most kell vennem egyet külön. a neten néztem, hogy Németben 30 Euró (kb 7500 pénz), ami kicsit sok egy vasdarabért. ezért persze nem a Magurát, hanem a CUBEot lehet hibáztatni. gyakorlatilag így is tökéletesen müxit, de valszeg a cucc egy biztosabb merevítést adna.
Tapasztalat
ajánlom mindenkinek, aki szereti szépen működő dolgokat
Erre ajánlom
XC
3 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Balage avatar
Balage
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 3 hónapig, varacskosdisznóként használtam
Előny
Cool, gyakorlatilag 0 karbantartásigény, nagy fékerő, jó adagolhatóság, megbízható. 5 év szivárgásellenes garancia. Olcsóbb mint a tárcsafék, és van olyan erős egy jó pofával. Nem terheli annyira az alkatrészeket, mint a tárcsa. Best rimbrake ever!!!!
Hátrány
Macerás a beállítás (de csak egyszer kell), a szerelése (ha estél) kicsit lassabb/nehezebb mint v-féknél.(kb mint egy tárcsa) Az alkatrészek vmivel drágábbak mint a v-féknél. Ja kissebb a sárférőhely.
Tapasztalat
Volt már mindenféle v-fékem tektro-tól xtr-ig, illetve tárcsát is nyúztam, de ez az eddigi legoptimálisabb fékem minden téren. Minimális szervízigény, maximális működés. Soha nem hagyott cserben!
Erre ajánlom
Inkább mire nem, ez kevesebb: Dh, Fr, Országút, Xc. Minden másra tökéletes, ha nem bánsz +250gr-ot.
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

foxx avatar
2 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
tutti fékerő,kitűnően adagolható
Hátrány
beállítást el kell találni, drága fékpofa,alkatrészek,más nincs
Tapasztalat
nekem nagyon bejött
Erre ajánlom
mindenkinek,akit még nem kapott el a "discbrake is cool..." őrület.
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

31-45 (46 vélemény)
Rendezés
 
anyag:

alu


 
szín:
  • fekete
  • ezüst

tömeg:

435


Magura logó

Magura márka bemutatás

„Magura – ahol a technológia és a stílus találkozik”

A Magura egy betűszó, az alapító nevének Gustav Magenwirth, és az alapítás helyének Bad Urach betűiből. Magenwirth az első automobil megalkotója Karl Benz mellett dolgozott. A cég az 1800-as évek végén alakult, szőlő és gyümölcs préseket készített, csupán az 1900-as évek elején kezd el az autó- és motor iparnak fékeket és egyéb alkatrészeket gyártani. Vállalat azóta is a BMW egyik fő fékbeszállítója.

A német motoripar hanyatlásának idején, az 1970-es években merült fel kiegészítő tevékenységként a kerékpár alkatrészek gyártásának ötlete. Ez az ág aztán szépen kinőtte magát, egészen addig, hogy manapság Sabine Spitz Durin SL villával és Magura Marta fékekkel sorra nyeri a világversenyeket, több más Magura támogatott mellett.

A Magura a hidraulikus kerékpár fékek fejlesztésének élharcosa, már 1987 óta. Az első tapasztalatok még a 60-as évekből származnak, a BMW motorkerékpár fékrendszereket révén. A cég mai fékcsaládjai már a legfrisebb karbon technológiára épülnek. A teleszkópok fejlesztésére is nagy hangsúlyt fektetnek, hiszen a fék és az első teleszkóp szervesen kapcsolódik egymáshoz.

A gyártás még mindig teljes egészében Németországban zajlik, és a termékekre 5 év „Leekproof” garancia érvényes, tehát ha 5 éven belül bármelyik tömítés átengedi a fékfolyadékot, akkor az garanciális kérdés.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Magura HS33 termékkel kapcsolatban: