Magura HS33 féktest

46 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.1]
  • Modellév:
    2010
    (frissítve: 2010.04.)
  • Listaár: 26.000 Ft

HASONLÓ féktest TERMÉKEK




kovizoli avatar
17 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 83%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Tomac Magura limited edition:

Időjárási viszonytagságoktól független brutális fékhatás!

Kicsi szervizigény;

Variálható nyomáspont;

Viszonylag könnyen állítható;

Nagyon jól néz ki! :)

Hátrány

Talán az h nem éppen olcsó és az alkatrészek is drágák hozzá. És még a gyári merevítőt (Evo 1) tudnám említeni, mert az egy vicc!

Vékony, hajlik és a 2.3-as gumi alig fér közé!

Ha teheted csere egy erősebbre, de még akkor is nyitogatni fogja a villádat! :)

Tapasztalat

Kábé egy éve használom, de én nagyon megvagyok elégedve vele! Amikor megvettem, akkor volt olajcserézve és azóta is tökéletesen müxik! Nincs olajfolyás, nincs dugattyú beragadás! A fékkar nem reped és a nyomáspont állító csavarja se rohadt be, tört el!

Használtan vettem és úgy nagyon megérte! ;)

Erre ajánlom
Elsősorban ez egy triál fék, de én mindenre, mindenkinek, mert nem fogsz csalódni benne!
Ennyiért vettem
Használtan 10ért.
Csatolt képek
Magura HS33  2001 féktest
6 olvasó 83%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
anyag:

alu


 
szín:
  • fekete
  • ezüst

tömeg:

435


Magura logó

Magura márka bemutatás

„Magura – ahol a technológia és a stílus találkozik”

A Magura egy betűszó, az alapító nevének Gustav Magenwirth, és az alapítás helyének Bad Urach betűiből. Magenwirth az első automobil megalkotója Karl Benz mellett dolgozott. A cég az 1800-as évek végén alakult, szőlő és gyümölcs préseket készített, csupán az 1900-as évek elején kezd el az autó- és motor iparnak fékeket és egyéb alkatrészeket gyártani. Vállalat azóta is a BMW egyik fő fékbeszállítója.

A német motoripar hanyatlásának idején, az 1970-es években merült fel kiegészítő tevékenységként a kerékpár alkatrészek gyártásának ötlete. Ez az ág aztán szépen kinőtte magát, egészen addig, hogy manapság Sabine Spitz Durin SL villával és Magura Marta fékekkel sorra nyeri a világversenyeket, több más Magura támogatott mellett.

A Magura a hidraulikus kerékpár fékek fejlesztésének élharcosa, már 1987 óta. Az első tapasztalatok még a 60-as évekből származnak, a BMW motorkerékpár fékrendszereket révén. A cég mai fékcsaládjai már a legfrisebb karbon technológiára épülnek. A teleszkópok fejlesztésére is nagy hangsúlyt fektetnek, hiszen a fék és az első teleszkóp szervesen kapcsolódik egymáshoz.

A gyártás még mindig teljes egészében Németországban zajlik, és a termékekre 5 év „Leekproof” garancia érvényes, tehát ha 5 éven belül bármelyik tömítés átengedi a fékfolyadékot, akkor az garanciális kérdés.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Magura HS33 termékkel kapcsolatban: