Magura HS33 féktest

46 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.1]
  • Modellév:
    2010
    (frissítve: 2010.04.)
  • Listaár: 26.000 Ft

HASONLÓ féktest TERMÉKEK




wrxtr avatar
77 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, több mint 1 évig, triálos fenegyerekként használtam
Előny

- Brutál fékerő

- Könnyű

- Merev szerkezet

- Tartós belső alkatrészek

- Könny állíthatóság

- Könnyű karbantartás (olajcsere, légtelenítés)

- V-fékes konzolra is felszerelhető

Hátrány

- Idővel kicsit lassul a mozgása hiába cserélsz olajat

- Drága hozzá az olaj

- Hangos, ami az elején buli utána inkább idegesítő

Tapasztalat

A legenda. Magura konzolos vázakkal használtam, így marha merev óriásit fog. Hasznáktam Race LIne és hagyományos szériát is. Előbbinek sokkal merevebb és jobb a fékkarja. A gyári pofát már a felszerelés előtt vedd ki belőle. Az max CC-re lehet jó, de arra meg minek Magura. Kár, hogy csak a saját olajával használható. Sok barbár a drága olaj miatt vízzel használja és ezt is hónapokig, akár évekig tűri. Átalakítható T vagy V elosztóval úgy még gyorsabb a reakcióideje. Idővel sajnos ez is kopik, beleszakadhatnak menetek. Az újabb szériáknak szerintem gyengébb a fékkarja.

Erre ajánlom

A mai tárcsafékek mellett már csak trialra és oda is inább csak hátra.

Ennyiért vettem
10-15 használtan
Csatolt képek
Magura HS33  2005 féktest
Magura HS33  2005 féktest
Magura HS33  2005 féktest
7 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
anyag:

alu


 
szín:
  • fekete
  • ezüst

tömeg:

435


Magura logó

Magura márka bemutatás

„Magura – ahol a technológia és a stílus találkozik”

A Magura egy betűszó, az alapító nevének Gustav Magenwirth, és az alapítás helyének Bad Urach betűiből. Magenwirth az első automobil megalkotója Karl Benz mellett dolgozott. A cég az 1800-as évek végén alakult, szőlő és gyümölcs préseket készített, csupán az 1900-as évek elején kezd el az autó- és motor iparnak fékeket és egyéb alkatrészeket gyártani. Vállalat azóta is a BMW egyik fő fékbeszállítója.

A német motoripar hanyatlásának idején, az 1970-es években merült fel kiegészítő tevékenységként a kerékpár alkatrészek gyártásának ötlete. Ez az ág aztán szépen kinőtte magát, egészen addig, hogy manapság Sabine Spitz Durin SL villával és Magura Marta fékekkel sorra nyeri a világversenyeket, több más Magura támogatott mellett.

A Magura a hidraulikus kerékpár fékek fejlesztésének élharcosa, már 1987 óta. Az első tapasztalatok még a 60-as évekből származnak, a BMW motorkerékpár fékrendszereket révén. A cég mai fékcsaládjai már a legfrisebb karbon technológiára épülnek. A teleszkópok fejlesztésére is nagy hangsúlyt fektetnek, hiszen a fék és az első teleszkóp szervesen kapcsolódik egymáshoz.

A gyártás még mindig teljes egészében Németországban zajlik, és a termékekre 5 év „Leekproof” garancia érvényes, tehát ha 5 éven belül bármelyik tömítés átengedi a fékfolyadékot, akkor az garanciális kérdés.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Magura HS33 termékkel kapcsolatban: