- Brutál fékerő
- Könnyű
- Merev szerkezet
- Tartós belső alkatrészek
- Könny állíthatóság
- Könnyű karbantartás (olajcsere, légtelenítés)
- V-fékes konzolra is felszerelhető
- Idővel kicsit lassul a mozgása hiába cserélsz olajat
- Drága hozzá az olaj
- Hangos, ami az elején buli utána inkább idegesítő
A legenda. Magura konzolos vázakkal használtam, így marha merev óriásit fog. Hasznáktam Race LIne és hagyományos szériát is. Előbbinek sokkal merevebb és jobb a fékkarja. A gyári pofát már a felszerelés előtt vedd ki belőle. Az max CC-re lehet jó, de arra meg minek Magura. Kár, hogy csak a saját olajával használható. Sok barbár a drága olaj miatt vízzel használja és ezt is hónapokig, akár évekig tűri. Átalakítható T vagy V elosztóval úgy még gyorsabb a reakcióideje. Idővel sajnos ez is kopik, beleszakadhatnak menetek. Az újabb szériáknak szerintem gyengébb a fékkarja.
A mai tárcsafékek mellett már csak trialra és oda is inább csak hátra.