Magura HS33 féktest

46 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.1]
  • Modellév:
    2010
    (frissítve: 2010.04.)
  • Listaár: 26.000 Ft

HASONLÓ féktest TERMÉKEK




Foxus avatar
32 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 90%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Közel egy évig használtam a Magura fékkel felszerelt bringámat.Volt időm kitapasztalni előnyeit, és hátrányait is főleg. Jó időben, esőmentes melegben,rendkívül jó a fékereje.Nem melegszik fel a legnagyobb lejtőkön sem, mint a legtöbb tárcsa.Jól adagolható a HS33 fékereje, és lassan kopik a gyári pofa. Amit egyébbként egy mozdulattal lehet cserélni, szerszám nélkül.Viszont zabálja a felnit. Soha nem eresztette az olajat.
 

Hátrány

Nekem Magura telón volt, amit gyárilag erre a fékre merevítettek,és a felfogatása is igen különleges volt. Csak leeresztett guminál lehetett kivenni a kereket, mert a zsanérozás nem engedte jobban kifordítani a féktestet.Télen jött igazán a fekete leves. Hidegben 50%-alatt volt a fékerő, a fékkar elgörbítése mellett is.Olykor olyan erősen kellett tépni a fékkart, hogy egyszer összeroppantotta a gyári XT felnit is.Ezután vettem hozzá BBB pofát, aminek az ára fele a Maguránál, és puhább is.Ezzel javult valamejjest a Magura HS33 fékereje, de így sem volt kielégítő.A gyári pofával erős fékezésnél hidegben, szinte olyan hangja volt mint ha csiszolóvászon lett volna a felninek szorítva. Télen szó szerint féltem a lejtőkön.A beállításokkal sokat kellett bajlódnom. Sokszor nem állt vissza a fékpofa az eredeti állásába.

Tapasztalat

Használtam előtte XT párhuzam féket, eddigi legjobb V fékem volt. Amilyen sokat vártam a Magurától, óriási csalódás volt számomra.Késöbb használtam magura tárcsaféket, ami klasszisokkal jobb volt.Tulajdonképpen eddig minden tárcsafékem jobb volt nála.

Erre ajánlom

Leginkább csak trekking bringára, túrázáshoz. Talán a 28"-on nagyobb az hatékonysága.

Ennyiért vettem
Ktm-gyári szett
Csatolt képek
Magura HS33  2010 féktest
Magura HS33  2010 féktest
21 olvasó 90%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
anyag:

alu


 
szín:
  • fekete
  • ezüst

tömeg:

435


Magura logó

Magura márka bemutatás

„Magura – ahol a technológia és a stílus találkozik”

A Magura egy betűszó, az alapító nevének Gustav Magenwirth, és az alapítás helyének Bad Urach betűiből. Magenwirth az első automobil megalkotója Karl Benz mellett dolgozott. A cég az 1800-as évek végén alakult, szőlő és gyümölcs préseket készített, csupán az 1900-as évek elején kezd el az autó- és motor iparnak fékeket és egyéb alkatrészeket gyártani. Vállalat azóta is a BMW egyik fő fékbeszállítója.

A német motoripar hanyatlásának idején, az 1970-es években merült fel kiegészítő tevékenységként a kerékpár alkatrészek gyártásának ötlete. Ez az ág aztán szépen kinőtte magát, egészen addig, hogy manapság Sabine Spitz Durin SL villával és Magura Marta fékekkel sorra nyeri a világversenyeket, több más Magura támogatott mellett.

A Magura a hidraulikus kerékpár fékek fejlesztésének élharcosa, már 1987 óta. Az első tapasztalatok még a 60-as évekből származnak, a BMW motorkerékpár fékrendszereket révén. A cég mai fékcsaládjai már a legfrisebb karbon technológiára épülnek. A teleszkópok fejlesztésére is nagy hangsúlyt fektetnek, hiszen a fék és az első teleszkóp szervesen kapcsolódik egymáshoz.

A gyártás még mindig teljes egészében Németországban zajlik, és a termékekre 5 év „Leekproof” garancia érvényes, tehát ha 5 éven belül bármelyik tömítés átengedi a fékfolyadékot, akkor az garanciális kérdés.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Magura HS33 termékkel kapcsolatban: