Sram 5.0 féktest

5 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.2]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.4]
  • Modellév: 2003
  • Listaár: 1.800 Ft

HASONLÓ féktest TERMÉKEK



1-5 (5 vélemény)
Rendezés

Andris avatar
Andris
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Nagyon szép design-os fék..emellett a lényeg, hogy nagyon masszív és tényleg fog (habár nekem a hátsó nem annyira, mert fékpofát kéne cserélni meg bowdent se ártana), de ha ezek tényleg pöpecek akkor nagyon brutál:)
Hátrány
Hát gondolom a fékpofa kopik, mint állat, mert haver nem sokat használta és már igen sík kezd lenni a felülete, de ingyen volt, szóval ajándék sramnak ne nézd a fékpofáját...
Tapasztalat
Hát az előző fékem, bikepositive alhonga volt, hát nagyon dícsérik, pedig egy nagy nulla ehhez képest, az olyan full gyenge kis műanyagnak hat emellett és még nem is ilyen szép...
Erre ajánlom
CC, városi gangsterek, trial ...
Szerinted hasznos?

BBT avatar
BBT
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 1 évig, triálos fenegyerekként használtam
Előny
Szentem kibaszott jól fog ha van egy jó fékkarod meg penge bovden,bovdenház ha hajszál pontosan beállítod(kb 5-10perc)akkor hasonlóan fog mint egy hidraulikus abroncsfék. emellet nálam még nme szart be!a fékpofa is jó!OLCSÓ!
Hátrány
Talán annyi van hogy nme szereti a kátrányt... de nem is kell mert fog eléggé az nélkül is!
Tapasztalat
már mondtam nincs kifgoás penge naon
Erre ajánlom
Trial, DH ,Dirt mindenre kivéve tesco bringára.
Szerinted hasznos?

Reskey avatar
Reskey
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 3 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Minden csak a fékpofa lehetne tartósabb..
Hátrány
Fékpofa egy kicsit tartósabb meg erősebb lehetne..
Tapasztalat
Nekem eddig bevált csak hamar elkoptattam a fékpofákat az első keréken gurulással meg ilyenekkel...
Erre ajánlom
én enyhe dh-ra cc-re használom szal próbáljátok ki és vegyétek jó kis fék...
Szerinted hasznos?

Killermaster avatar
Killermaster
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
..
Hátrány
..
Tapasztalat
El van kopva, és kotyog, szal nem jó ennyiből, de aha jó a fékpofa, olyat lehet vele szaltózni! :) Ma esett vel e egyik csaj, olyan bukfencet csinált, ha nem az én biciklim lett volna, röhögtem volna!
Erre ajánlom
..
Szerinted hasznos?

Gyu avatar
Gyu
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, 3 hónapig, sima XC-sként használtam
Előny
Viszonylag erősnek mondható, olcsó, jól néz ki.
Hátrány
Nyikorgó fékpofa lassú tempónál + gyári pofa keményebb lejtmenetnél extrémül kopik, kicsit tán gyenge a rúgó
Tapasztalat
Kevés pénzért egy korrekt darab, legalább nem töri el a felnit.
Erre ajánlom
Xc és város, de versenyzők kíméjék :-)
Szerinted hasznos?

1-5 (5 vélemény)
Rendezés
Sram logó

Sram márka bemutatás

A Sramot 1987-ben alapították Chicagóban. A nevét az alapítók után kapta (Scott, Ray, Sam).

A cég 1988-ban bemutatta a marokváltókart, a Grip Shift-et. A Sram 1990-ben megvádolta a Shimanot, amiért szerinte tisztességtelen módon 15% kedvezményt ad azon gyártóknak, akik teljes Shimano hajtásrendszerrel szerelik fel a kerékpárjaikat, és akik így nem kockáztatták ezt a jelentős engedményt avval, hogy Grip Shift karokat szereltek volna fel. 1991-ben a Shimanoval peren kívüli megegyezést kötöttek, így a cég betört a jövedelmező OEM piacra (nagy tételbeli alkatrész eladás kerékpárgyártók számára).

A Sram újítása az „1:1-es áttételi arány”, mely annyit jelent, hogy amekkora bowdenhosszot a kar húz, akkorát mozdul a váltó is. Ez az előzőekhez képest nagyjából duplájára növelt bowdenmozgás függetlenebbé tette a rendszert a szennyeződésektől, amely a hegyikerékpározásban jelentős eredmény.

A Shimanoval kötött kiegyezés óta megállíthatatlan a Sram növekedése. 1997-ben magába olvasztotta az egyik legrégibb gyártót, a Sachsot, az elmúlt évtizedben pedig felvásárolta a Truvativ, RockShox, Avid és Zipp márkákat. Mindezek által olyan gyártóvá lépett elő, amely szinte minden alkatrészt kínálni tud egy komplett kerékpárhoz, a hajtás-váltás rendszertől a teleszkópon át a kerekekig.