Sram 9.0 féktest

26 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.8]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
  • Modellév: 2002
  • Listaár: 10.000 Ft

HASONLÓ féktest TERMÉKEK




Janesz avatar
Janesz
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2000, több mint 1 évig, varacskosdisznóként használtam
Előny
Nagyon jó fék!!!Talán a legjobb...Egy v fék fogott ennél jobban de az kb 15x ennyibe kerül(avid arch supreme:50000/db)
Hátrány
esőben sárban lassú tempónál fog mint az állat ettől önbizalmat kapsz és azon veszed észre magad,hogy nagyon gyorsan haladsz egy álló tárgy felé(de ha nagyon gyors vagy akkor egy azonos irányba mozgó felé is :) )
Tapasztalat
Én is csak a váz miatt cseréltem le hope tárcsákra..amúgy teljesen jó volt!Használtam az összes generációját!!Arra vigyázzatok,hogy van egy széria még a régebbi szürkéből amihez nem a sram feliratos kool-stop pofát adják hanem egyszerű bike+-ot!!!Reklamálni kell..Én befürödtem vele..De amúgy meglepődtem mert nagyon fog a bike+is,nagyon-nagyon..talán még...és az ára is jó:600ft/pár Egy szó mint száz ha veszel egy féket és az van ráírva:sram 9.0 főisten vagy!!
Erre ajánlom
mindenféle tekeréshez tudom ajánlani...sokan az ára miatt meg amiatt,hogy sram nem bíznak benne és inkább vesznek 1 lx-et ami nagyon nagyon szar!!na de sebaj akinek van esze az ilyet vesz!!
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Sram logó

Sram márka bemutatás

A Sramot 1987-ben alapították Chicagóban. A nevét az alapítók után kapta (Scott, Ray, Sam).

A cég 1988-ban bemutatta a marokváltókart, a Grip Shift-et. A Sram 1990-ben megvádolta a Shimanot, amiért szerinte tisztességtelen módon 15% kedvezményt ad azon gyártóknak, akik teljes Shimano hajtásrendszerrel szerelik fel a kerékpárjaikat, és akik így nem kockáztatták ezt a jelentős engedményt avval, hogy Grip Shift karokat szereltek volna fel. 1991-ben a Shimanoval peren kívüli megegyezést kötöttek, így a cég betört a jövedelmező OEM piacra (nagy tételbeli alkatrész eladás kerékpárgyártók számára).

A Sram újítása az „1:1-es áttételi arány”, mely annyit jelent, hogy amekkora bowdenhosszot a kar húz, akkorát mozdul a váltó is. Ez az előzőekhez képest nagyjából duplájára növelt bowdenmozgás függetlenebbé tette a rendszert a szennyeződésektől, amely a hegyikerékpározásban jelentős eredmény.

A Shimanoval kötött kiegyezés óta megállíthatatlan a Sram növekedése. 1997-ben magába olvasztotta az egyik legrégibb gyártót, a Sachsot, az elmúlt évtizedben pedig felvásárolta a Truvativ, RockShox, Avid és Zipp márkákat. Mindezek által olyan gyártóvá lépett elő, amely szinte minden alkatrészt kínálni tud egy komplett kerékpárhoz, a hajtás-váltás rendszertől a teleszkópon át a kerekekig.