A hátsó féket gyorskioldóval kitudom oldani! (Szimpatikusabb, mint a többi gyártó rendszere.)
Nagyon kényelmes.
MOst B-Max Force fékekkel (FSA) és 11-es Athena hátsó, illetve első váltóval használom és tökéletes, mind fékerőben, mind váltásteljesítményben. (Nagyon pontos, és piszok egyszerű beállítani.)
Nagyon masszív gumi burkolat.
Strapabíró.
Multi-Shifting (nemtudom magyarul hogy mondanák)
Hátul le akár 5-öt (néha 6-ot) is képes váltani.
Fel pedig akár 3-at (néha 4)
Azt, hogy néha miért vált többet, nemtudom, ha kapásból túlnyomom, néha előfordul, de ezt nemfeltétlen tekintaném hátránynak.
Nagyon kevés a műanyag benne, a váltókar is nagyon jó minőségű. (műanyag)
Alsó fogásból is tökéletesen lehet váltani, illetve fékezni.
Semmilyen hátrányról nem tudok beszámolni, apszolult, esetleg annyi, hogy a kormányhoz rögzítő biling csavarja eléggé elvan dugva, picit nehéz hozzáférni, de semmi más.
A legjobb, amit valaha használtam.
Eddig Shimano Sora-m volt, aminél kilométerekkel jobb. Persze próbáltam Dura-Ace-ig mindent, de mégis, nekem jobban tetszik mint a Shimano rendszere. (Sajnos Sram-al még nem tudtam összehasonlítani.)
Elméletileg nem sokban marad el felsőbb testvéreitől.
Mindenre, hobbitól amatőr szinten át, a félprofi versenyzésig.