Itt is az első tapasztalatokat osztanám meg. Én örülök, hogy ez is kapott olyan váltókart, mint a többi nagy testvére, eleinte kicsit szokatlan volt, mert hozzászoktam a hüvelykujjas megoldáshoz, de gyors volt a váltás.
Olcsón hozzá is jutottam, illetve olcsóbban, mert 30.000 Huf-ot fizettem érte, zsír új állapotában, fel sem volt szerelve. A fekete fékkar mutatósabb és akár Sora, akár nem kapott egy is dögöt a kinézete.
Akinek kell, hogy legyen rajta, vagy benne fokozat számláló, annak hasznos lehet, de nem lennék beteg miatta, ha ez hiányozna, mert nem nézegetem, hogy melyik fokozatban vagyok.
Nem találtam még, de sokat használom és egyszer előjön a negatív oldala is biztosan, ha van ilyenje.
3x9-es rendszerhez valót használok, 2x9-es rendszerben. Mivel "csak" 30e volt és már régóta szerettem volna ilyet, de nem volt létszükséglet annyira, hogy 50e-t kiadjak még érte, ezért nem tartottam fontosnak, hogy hány fokozatú a bal oldali része, sokat nem is használom a kis tányért, szinte mindig a nagy tányért pörgetem.
Elődjeihez képest sokkal jobban néz ki a full fekete színével. Sora fék és váltórendszert működtet. Az előző bal karhoz képest, nincs olyan holtjátéka és előbb felvált a nagy tányérra.
*Update: 40km/h feletti tempónál és persze alatta is, "hegymenetben" is nagyon pontos, fékezni is elég egy ujjal, ha nincs épp kéznél több, de szokták mondani a fék nem azért van, hogy húzkodjuk folyamatosan :D. Nekem nagyon bevált és nagyon szeretem, hamar össze lehet szokni vele. A 3as bal oldalival sincs semmi gondom, egyszerre duplát vált fel-le és nem lehet észrevenni, hogy bikára feszes az első váltó bowdenje, kb mint a kormány szervó :D Egyszóval meg vagyok vele elégedve.
Ha véletlen olcsóbban jutsz hozzá és kell egy jó fékváltó kar, ne hagyd ki és vigyázz rá...
Rosebikes-nál 115-122 ajró jelenleg, az kb 36-38e Huf