- aero profil, ennek ellenére könnyű. Mivel nagyobb sebességnél érezhetően csökkenti a légellenállást (persze csak szembeszélben.. nem oldalszélben..) így haladós felni.
- Dekoratív, szép ez a Mavic felni.
- Masszív, elpusztíthatatlan darab, a klasszikus 36 küllős három keresztes fűzési móddal (bees agyra fűzve, elöl.)
- nincs fékfelület-kopásjelző.
- ma már nem kapni, nem gyártják.
- a CXP 30 utódja a cxp33 nagyon drága.
- csak 32 és 36 furatos (azaz 33 és 37 lyukas) változatokban találtam eddig. : (
Ugyanazt a felnit nyűzigettem, mint Ady, és Szolfrutta, előbbié volt éveken át a kerék, utóbbi örökölte, én meg opportunista kisköcsög módjára csaptam le rá tesztkörök idejére.
Jobban bírja a városi használatot, mint a VueltaAirline, igaz, ez elöl van fűzve, míg utóbbi hátul, ráadásul aszimmetrikusan. NB: Frutta hsználja két bicajban is ezeket a felniket, kedveli őket.
Leginkább a Kampányoló Mexikó 68hoz tudnám hasonlítani, mert profilban és tömegben gyanúsan közel vannak, cserébe a Campa kevéssé tartós, abszolút rosszul fékezhető, takony fékezőfelülettel bír. De Campa : D
Városba, országútra, retro-buildhez (ld. klasszikusok, mint a Kis Koga az egyik galerimben, igaz, az CXP 11)
Csalódni nem fogsz, a nyomást bírja, egy ringóhoz képest mérethelyes és könnyű.