Mavic Open Sport felni

4 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.7]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.7]
  • Modellév: 2010 (frissítve: 2010.12.)
  • Listaár: 8.000 Ft

Mavic, Nisi, Martano, Super Champion felnik
2.000 Ft
új árához képest: -75%

HASONLÓ felni TERMÉKEK




kbmpi avatar
143 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 3 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

mavic ma2, azaz az open sport egyik nagypapája.. 

 

Hát felüthetetlen, strapabíró, erős, jól küllőzhető, jól centrírozható, bírja a jó magyar utakat.

Könnyű ( 450 gramm környékén van ) de az alu-dupla szegecs miatt igen strapabíró.

Hátrány

Könnyű--> a fékfelületből kispóroltak valamennyi anyagot, az igen hamar kopik.

A fékfelülethez nehéz megfelelő fékbetétet találni. 

Tapasztalat

Vogron kollega véleményét kiegészíteném avval, hogy tökéletes edzőkerékszett építhető belőle, stabil 32-36 lyukas kivitelben, jó küllőzéssel. Azonban arra számoljunk, hogy sajnos hiába erős a felni, meg lehet enni a fékfelületet hamar. Főleg, ha nem jó fékbetétet használsz (nekem a shimano 105-ös fekete gyári fékpofái konkrétan szétlyuggatták oldalt..)

Rosszul fog rajta a fék ha nagyon kopott a fékfelület..

Erre ajánlom

Edzőkeréknek,túrázni tökéletesen ideális, mert kedvező árú, erős, megbízható, s jól javítható a rá épített kerékszett..

3 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Méretek (felni)

 
belső szélesség (mm):

15


 
ETRTO méret:

622 mm


 
szeleplyuk kompatibilitás:

szingószelep


 
szín:
  • fekete
  • ezüst

 
ajánlott gumiméret:

19-32mm


 
fékfelület:

köszörült


tömeg:

490


Mavic logó

Mavic márka bemutatás

A Mavic egy 1889 óta létező francia kerékalkatrész és kerékpáros felszerelés gyártó cég. Minden a francia Alpok szívében kezdődik. A Mavic mögött álló csapat elég sok időt tölt itt kerékpározással, akár azért, hogy új termékeket teszteljenek és fejlesszenek, akár csak a kerékpározás öröméért. Találhatóak itt kanyargós hegyi utak, szűk ösvények, és durva downhill pályák is- minden adott az inspirációhoz.

1934-ben Antonim Magne a Tour de France-on tesztelte a cég új Duralumin abroncsait. Mivel a szabályzat tiltotta ezeket az abroncsokat, fa mintázatúra lettek festve, és teljes titokban tartották, hogy ilyenekkel versenyzik. Antonim Magne elnyerte a sárga pólót… A Dura abroncsok 750 g-ot nyomtak, szemben az 1,2 kg-os acél abroncsokkal.

A ’80-as években pár kalandvágyó fiatal átlépte a hagyományos bringázás határait, és elkezdték a bringás motokrosszt és a hegyi kerékpározást. A Mavic felismerte- és helyesen-, hogy ez nem csak egy múlandó hóbort. 1983-ban piacra kerültek a cég első mtb és bmx abroncsai.

1994-ben a „kerék mint komplett rendszer” gondolkodás elvezetett az aerodinamikus Cosmic kerékszett piacra dobásáig, ráadásul alumínium, és karbon kivitelben is. 1999-ben a Mavicnak sikerült asztaltársaságává szervezni a két nagy gumi gyártót, a Michelin-t, és a Hutchinson-t. Az eszmecsere eredménye: az UST belső nélküli rendszer. Kisebb tömeg, és felütésveszély mentesség jellemzi az azóta is használt találmányt.

2008-tól a kerekek mellett bringás cipők és ruházat is megtalálható a Mavic kínálatában.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Mavic Open Sport termékkel kapcsolatban: