Kona Shred freeride

53 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.2]
  • Modellév:
    2010
    (frissítve: 2010.05.)
  • Listaár: 200.000 Ft

HASONLÓ freeride TERMÉKEK



31-45 (53 vélemény)
Rendezés

béla avatar
béla
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
nekem nem voltak
Hátrány
az árához képest szar a felszereltsége evvel keztem dh-zni azt mondták birni fogja de nem birta a teloja egyenesen szar kotyogott má ujjonan ugy döntöttem amig nem veszek normális dh gépet addig visszatérek a dirt jumphozde azt sem birta 15 colos a vár de olyan rövid hogy nem férek el rajta nem is tudom mé vettem meg nagyot hibáztam ne vegyetek ilyen bikot ennyiér inkább egy giant stp-t vagy hardyt sokkal jobbak
Tapasztalat
szrencsére sikerült eladnom
Erre ajánlom
nagyon kezdöknek akik még biciklizni se tudnak
Ennyiért vettem
160000
20 olvasó 45%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Szila avatar
Szila
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Egyszerűen tuti bringa!!!Érdemes venni nagyon jó kis gép,
Hátrány
a teló kicsit nehéz, de megszokható, fékbetétek gyorsan kopnak,
Tapasztalat
nagyon jó...én úgy érzem jó vétel volt!!!megéri a pénzt
Erre ajánlom
streetre, dirtre egyaránt jó akár DH-ra is
Ennyiért vettem
190000
7 olvasó 57%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Bicycleman avatar
Bicycleman
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
K*****va jo bicaj szertem.(2007-es verzio)
Hátrány
semmi
Tapasztalat
NQ
Erre ajánlom
freeride,,,DH,,,mindenre jo =)
6 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

t.ádám avatar
t.ádám
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 1 évig, triálos fenegyerekként használtam
Előny
a tudásához képest megéri
Hátrány
a nevet negyon + kell fizetni a teló eszéletlenül nehéz
Tapasztalat
azér nem olyan rossz bike...........
Erre ajánlom
dirt (streetre azér nem mer nehéz
5 olvasó 40%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

spawn avatar
spawn
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 3 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
kona
Hátrány
semmi
Tapasztalat
király a bringa kezdő dörtösöknek az altus egy fos helyette deore kell
Erre ajánlom
rohadtul dirt aki azt mondja h nem az egy fasz benne van a KONA KATALÓGUSBAN H DIRT
10 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

istvan avatar
istvan
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, hétvégi/jóidős bringásként használtam
Előny
minőség, felszerltség, ár
Hátrány
gumi gyorsan kopik, a fék az első évben nagyon rosszul fogott, pedál kidekorálja az ember lábát NAGYON!!!
Tapasztalat
igazából a pedál soxor tépte meg a lábam, a gumiknak hamar annyi, és a V-fékek az első évben semmit sem fogtak pedig be voltak állítva. aztán addig vajúdtam a tárcsán mire bekopott és nagyon jó lett. én kifogtam se a festék se a váltó nem adta fel 3 év alatt. csak a külső gumikat és a markolatot cseréltem eddig, agyak felnik is bírnak (88kg) nem bántam meg...
Erre ajánlom
mindenkinek akinek nincs kedve hetente szerelni a bringáját
6 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

dani avatar
dani
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
kurvajo telo van benne
Hátrány
a tárcsám érzékeny
Tapasztalat
nekem tetszik ezelött a bringa elött a bico elött moongusom volt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Erre ajánlom
divat bicosnak nem de egy jó frirajdos gyerköcnek
3 olvasó 33%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

K.Patrik avatar
K.Patrik
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 3 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
A bringa érezhetően egyben van,szép,könnyen kezelhető
Hátrány
egy-két alkatrész nem bírja sokáig,pl:altus,hátsó agy,felni
Tapasztalat
Lényegében véve nagyon fajin bringa,jó érzés vele bringázni
Erre ajánlom
dirt,light DH,kevéskestreet
4 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Asgard avatar
Asgard
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 6 hónapig, vitrin/garázs bicósként használtam
Előny
Jó ár-érték/teljesítmény arány! Megbízható erős váz, elfogadható gyári felszereltség, jó teló, hajtókar, középrész, felni, külső gumi, stb.
Hátrány
Gyenge festés, az Altus váltó nagyon gáz rajta (1hétig bírta), alig feszített, nem bírta a terhelést. Lejtőnél nem a legjobb az Alivio tárcsafék, azért még mindig üzembiztosabb mint egy V-fék.
Tapasztalat
Hasonló kategóriájú gépek más cégeknél súlyos tízezrekkel drágábbak lásd pl.: Author, vagy az egy árban lévő gépekhez képest nagyságrendekkel jobb minőségű felszerelés van rajta pl: Rock Machine Quake. Ha valakinek nem felel meg a bringa felszerelése, az választhat a cég más modelljei közül (Scrap, Stuff, Cowan) a saját igényeinek megfelelően.
Erre ajánlom
Dirt, Lejtőzés, igazi pesti bringa, bírja a 30cm-s padkákat, és a méteres kátyúkat :D. Olyan embernek ajánlom aki szeretne egy massziv gépet, amire nem akar hetente költeni, vagy megvenni, és mindent lecserélni rajta. Aki azt mondja DH vagy FR annak fogalma sincs mit takar az elnevezés, és a halálba küld másokat. A váz geometriája miatt nem ajánlom 80/120-nál nagyobb teló használatát, ha csak nem akarja az illető a fejcső idő előtti anyagfáradását.
5 olvasó 80%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

gege avatar
gege
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 1000-2000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
kurva eros .aszt szeretnem megtudni hogy birni e fogja a manitou stance flow-ot szerintetek 120-150mm utas.
Hátrány
edig meg nincs.ja de festek lepattog ha odabaszod valahova
Tapasztalat
minden fele kepen jobb mind a nep bringa-a nagy polax-fos
Erre ajánlom
barmi de inkabb dirt fr enyhe dh
3 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Barna avatar
Barna
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 1 évig, 500-1000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Bírja a kiképzést, erős, szép gép
Hátrány
---------------------------------------------------------------------------
Tapasztalat
ez a legjobb háromnegyed DH bringa.
Erre ajánlom
senkinek, csak magamnak, mer nem akarom hogy leutánozzanak.
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Dickhe@d avatar
Dickhe@d
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
Masszív váz,felnik,teló,olcsó,viszonylag jó alkatrész összeállítás
Hátrány
Gyenge fekek amikkel sok baj van,h. váltó,e.agy,a váz színe,belsők,az első fék bowdenháza leszedi a festéket a felsőcsőröl.
Tapasztalat
Jó vele repkedni nagyon,mindenképpen kezdőknek ajánlom,mindenképpen kell venni rá egy lánfeszítőt mert kibaszott laza lánc(sokszor leesik)
Erre ajánlom
Dirt-Street,némi átalakítással freeride,esetleg dh
3 olvasó 33%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

speckó avatar
speckó
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 6 hónapig, varacskosdisznóként használtam
Előny
villa váz hajtókar
Hátrány
első agy
Tapasztalat
az első agy mindig kilazul de külömben jó
Erre ajánlom
dirt street
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Szilágyi Gyula Patrik avatar
Szilágyi Gyula Patrik
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, több mint 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
A felnik és a kormány,stucni nagyon jó szerintem max akormány egy nagyon kicsit vékony.nagyon jó a geometriája.Nagyon jó gép
Hátrány
Szerintem nincs sok.De ha valaki ujonnan veszi vigyázon a festés hibákra.Hamar elne hezedik.(Ha nagyon tuningolja valaki.Pl:drop of , tárcsafékek.)De meg lehet szokni.
Tapasztalat
kicit drága az elején de később rájössz hogy megérte.Ha valaki nagyon nyomja akor tárcsa féket ajánlok.A pedálal vigyár ni kell nagyon vad.Sipcsot és térd védőt ajánlok.
Erre ajánlom
Dh , Fr , Dört
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

sty avatar
sty
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Jó masszív darab, merev, jól irányítható, és megnézik az utcán:).(legalább is abban a kisvárosban ahol én lakom)
Hátrány
A felni nem a legtartósabb darab rajta, az ülés gyakran recsegetz amíg meg nem húzták, a markolat gyorsan kopik és a MZ comp 0 fok alatt már olyan jól csillapít mint egy merevvilla. Uh azt lecseréltem, most meg nehéz(több mint 17kg). De aki karbonfaszságot rak rá az hülye. A fékek kicsit rosszak, esőben nagyon. Ja, és a gumik tényleg gyorsan kopnak, de tapadnak is!
Tapasztalat
Mondtam h ez egy olyan gép ami magába kicsit "üres" , vagy mindenre használhatod, de csak egy kicsit, vagy inkább semmit, de egyre jó, azrra h szinte akármit ki lehet hozni belőle egy kis tuningal. Én pl egy 150mm-t mozgó telóval, szélesebb gumikkal, jobb fékekkel egy merev FR gépet csináltam belőle ami sokmindent kibír és fasza a geometriája. Az árát mindenképpen megéri és h az @KO$ kérdésére válaszoljak, igen lehet vele hosszabb utakat is beválalni, én pl elmentem vele egy 50 km körülire betonon(!), 2.1/2.35-ös dh gumival majd beszartam az emelhedőtön de nem lehetetlen. De ugálni a legjobb letöréseket, vagy kiépített pályán, (csak akkor kisebb teló kö bele). nagyából enyi. Remélem segithettem...
Erre ajánlom
Miért írják sokan h DH? az faszság, ez egy fasza ugrálós gép, és tuningolni lehet FR vagy komoly dirt/street irányba.
3 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

31-45 (53 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

váz (freeride):
Kona Shred
anyag:

Kona Clump 7005 Aluminum


méretek:
  • XS

  • S

  • M

  • L


 
színválaszték:

kék


Meghajtás

hajtókar:

FSA Step Up


lánc:

KMC HG-40


fogaskoszorú:

Shimano HG30, 11-32, 8 sebesség


középrész:

RPM ISIS DH


első váltó:
Shimano Alivio
hátsó váltó:
Shimano Altus

Kerék

felni:

Alex DM-24


első agy:

Formula Disc


hátsó agy:

Shimano M475 Disc


külső gumi:
Kenda Nevegal

Irányítás

váltókar:

Shimano Acera


kormány:

Kona OB/DH


kormányszár:
Kona OB
kormánycsapágy:

FSA Internal ZST-10


markolat:

Cowan Signature


nyeregcső:

Kona


Fék

tárcsafék:
Hayes MX4
 
féktárcsa:

160 mm


fékkar:
Avid FR 5
tömeg:

14.7


 
további információk:

tárcsafék és v-fék opció is a vázon


Kona logó

Kona márka bemutatás

„A Konánál mindannyian a kerékpározás szabadsága mellett vagyunk. 1988 óta létezünk. Még mindig az alapító tagok a tulajdonosok. Még mindig lelkes, aktív, szenvedélyes kerékpárosok népesítik be a csapatot. Nem vagyunk nagyok, de túl kicsik sem. Mindössze kerékpárosok egy elkötelezett csapata, akik kerékpárokat építenek olyan embereknek, akik imádják a bringákat- függetlenül attól, hogy ez az imádat új, vagy már régen megalapozott.”

A Kona kerékpárokat gyártó céget Dan Gerhard és Jacob Heilbron alapította. Az első tervezőjük és termékmenedzserük, egyben első versenyzőik egyike Joe Murrey volt. Joe bekerült a Mountain Bike Hall of Fame-be, ahová azóta számos márkatársa követte, többek közt XC és DH világbajnoki győzelmeiknek köszönhetően.

A gyár 1994 óta gyárt összteleszkópos kerékpárokat. 2003-ban Dave Watson történelmet ír avval, hogy átugrik a Tour de France Alp d’Huez állomása felett, 2004-ben pedig az ausztriai Kona Bike Parkban John Cowan végrehajtja a világ első hátraszaltóját egy róla elnevezett Kona vázas bringával.

2006-tól a Kona több mint 3500 kerékpárt adományozott Afrikába, a HIV és AIDS fertőzötteket látogató segítőknek. 2008-ban elkészül az 1.000.000-dik kerékpár. 2009-ben bemutatják az első női triatlon kerékpárt a Lisa TR-t, és a Minxy-t, az első női freeride modellt.

1-3 (3 kérdés)

Kérdések Statisztika
Kona Shred - integrált, vagy félintegrált kormány csapágy?
7 válasz
utolsó: 2014. ápr.
Ez a Kona Shred mennyit érhet?
4 válasz
utolsó: 2013. aug.
UMF Hardy 3 Disc 2010 16" ill. Kona Shred vagy Hardy 4 disc.
4 válasz
utolsó: 2012. márc.
1-3 (3 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Kona Shred termékkel kapcsolatban: