Alapvetően egy XC bringát próbáltam köré rakni. Full Deore-Deore XT hajtással, agygyal, olajos tárcsafékekkel. AZ XLC kormányszár-kormány-szarv egyveleg, már inkább dirt-ösebb, de nem vész. Effektíve most a vázról kellene elsősorban írni.
Szóval JÓÓÓÓÓ! :)
Igaz, biztos van nála könnyebb (nem grammozok, nem vagyok gyógyszerész) 7005-ös alukeret, de nem ez volt a fő mozgatórugó. Szuperjó a színe, designja. Jó a geometria, 178 centisen az M-es Shred kanyarba döntve a sípcsontomig lemegy, és nincs zakó! Könnyen emelhető az "orra", ugyanakkor a hegynek felfelé is kiváló: nem kapar, nem áll kerékre ez a Kona váz.
Lehet hogy nagyon konzervatív vagyok, de véleményem szerint randa a felsőcső szögletessége., bár ettől f@sz@ :)))
Minden sz@r megláccik rajta: naponta lehet mosni...
Hirtelen kihalt a gerince egy bringának. Megvettem. Kellett hirtelen egy váz. A haverom árulta ezt a Kona freeride vázat, mert neki nem jött be. Én bevállaltam. Nem bántam meg!!!! Nagyon könnyen kezelhető, lötyögő 30-asnak is kiváló gépet lehetet alapozni rá! Tök jó felfelé és lefelé is a Kona. Kanyarban és egyenesben.
Ha azt vessztük, alapból dirt/freeride váz. Ugyanakkor egy "normál" méretű telóval szerintem remek "élménybringázós" XC-t faragtam belőle. Nem mellesleg meg is nézik az utcán...))))))