KTM Knoxville freeride

10 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.9]
  • Modellév:
    2012
    (frissítve: 2012.03.)
  • Listaár: 198.550 Ft

HASONLÓ freeride TERMÉKEK



1-10 (10 vélemény)
Rendezés

Princewall14 avatar
31 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, csak kipróbáltam, 0-500 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny

-KTM.

-Erős.

-Jó cuccok(váz,nyereg,kormány stucni stb.)

Hátrány

Na ez elég sok van:

-Váltók,fékek,teleszkóp stb.

-Árát egyáltalán nem éri meg a KTM Knoxville.

-Elég nehéz.

-Sok pénzt kell rá költeni,ha komolyabban akarod használni.

(-és ha jól tudom nem gyári rajta a tárcsafék,de ez nem biztos)

...

 

Tapasztalat

Ennyiért ez nem a legjobb választás.

Erre ajánlom

átalakítással merev freeride,dirt

átalakítás nélkül cc,városi használat,túrúzgatás,kezdő dirt

Csatolt képek
KTM Knoxville freeride
15 olvasó 47%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

laller avatar
laller
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 83%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, kevesebb mint 1 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Pöpec a váltó,és a fék.A sport nyereg is kényelmes bár első ránézésre fájdalmas...de nem az! A conti gumi szupi..ja és végre egy bringa ami jól is néz i!
Hátrány
A disc nem alap.A pedált érdemes fémre cserélni.
Tapasztalat
Én nem tudom ugyanarról a KTM-ről beszélünk? Vagy a korábbi modellek tényleg gyengék? Én egy hónapja tolom neki terepen, aszfalton, városban...de ez mindent kibír. Elismerésem a KTM-nek!!!
Erre ajánlom
Igazi mindenes dirt/enduro.
Ennyiért vettem
110000
12 olvasó 83%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

aa avatar
aa
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, csak kipróbáltam, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
olcso + talán a váz
Hátrány
hát tudnilik ebbe a stílusban a legolcsobb ktm-em ezért a vézon kívül szinte minden gyenge rajta föleg a telo
Tapasztalat
a telo eggyenesen szar rosszabb mint egy rst kaatog klütyög stb...
Erre ajánlom
lógatni manuálra
10 olvasó 30%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ulla Pool avatar
Ulla Pool
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 6 hónapig, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
a váz az rohadt jó és nagyon jól néz ki+olcsó
Hátrány
a vázon kívül minden, ami nem KTM
Tapasztalat
azért adok 5*-ot a telj.-re mert a váz nagyon jó és atöbbi bár nagyon szar, nem KTM. új telót kell rá venni!!!!!!!!!
Erre ajánlom
dirt, egy jobb telóval dh
10 olvasó 40%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Feky avatar
Feky
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Erős a váz,a ahjtokar is birja a kiképzést,a válto is jo
Hátrány
a válto burulás után néha állitásra szorul,a telo akkor jo ha zsirozod vagy vmi kenőanyagot adsz neki,amugy szar
Tapasztalat
kurva joo és olcso is de azért egy jobb telo ne mártana bele
Erre ajánlom
dirt/freeride
4 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Kenya avatar
Kenya
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 6 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
A váz nekem nagyon bejött eddig nem volt vele bajom, de ha lesz akkor valószínüleg a hátulja adja meg magát. Jó ár.
Hátrány
A felszereltség meglehetősen gyatra. A teló és az egész közép rész faszra se jó. A hátulja még elmegy de gyakran kell állítgatni, már egy-két nagyobb ugrás után lassab-akadozós a váltás. a többi tetszik.
Tapasztalat
Sok mindenné átalakítható gép, és megfelelő haladóknak is csak a felszerelés igénytelensége húzza le, bár az árát megéri.
Erre ajánlom
komolyabb felszereléssel dirt, light freeride
3 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Dirtride avatar
Dirtride
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 6 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Nagyon masszív váz jó geometria a kanyarvétel is könnyű vele nekem nagyon ott van a szívemhez nőlt
Hátrány
Suntour xc60 egy nagy kalap sz@r lassan indul meg visszacsill meg no! keveset mozog! a stucni is cserére szorul bár elég masszívnak tűnhet de zúzásra nem hinném hogy jó. A hajtókrt is cserélni kéne középrésszel együtt isis-re
Tapasztalat
hát még mindig jobb mint a polar-x meg mint az összes sz@r cc!!!!!!!!!!!!!!!
Erre ajánlom
dirt,4x,talán dh jobb cucokkal. freeride
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

L.Tibi avatar
L.Tibi
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, triálos fenegyerekként használtam
Előny
A váz elég fasza. A hátsó váltóval is meg vagyok elégedve
Hátrány
A hajtókar elég rossz. A teló is elég szar. Egy tárcsaféket is eltudnák viselni elöl
Tapasztalat
Az árához képest elég jó. De a teló az nagyon szar
Erre ajánlom
Street-re és DH-ra fel pudlingolttan félkegyelmüek részére
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Guinness avatar
Guinness
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 6 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
A váz tényleg eléggé strapabíró. A stucni és a kormány nekem tetszik, a hátsó váltó se rossz.
Hátrány
Nekem lehetne egy kicsit alacsonybb is a váz, de hoszban jó, és a kanyarokkal nincs gondom. Az elsö váltó, a teló, a felnik nekem nem nagyon tetszenek. (a teló visszacsillapításáról no comment)
Tapasztalat
Utólag lehet h jobban jártam volna ha egy kicsit drágábbat veszek és nnak az alkatrészeivel nem kell ennyit szenvedni.
Erre ajánlom
ajánlom ugri-bugri dirt-ösöknek, dual slalomra, ha van rá lehetöség, ami mifelénk nagyon ritka :( átalakítva DH-ra is jó
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Benya avatar
Benya
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 6 hónapig, sima XC-sként használtam
Előny
Egyértelműen a váz masszívsága igen jó.A KTM név is ezt garantálja
Hátrány
A teló (SR Suntour XC60) elég gyenge.Alig lehet állítani és nem rugózza ki a 6cm.
Tapasztalat
Fasza kis gép, de a viszonylag alacsony ár meg látszik a felszerelésben.Ennek ellenére bírni fogja a nyúzást.
Erre ajánlom
CC freeride trial, de néhány alkatrészt le kell cserélni (pl.hajtókar, első váltó, villa)
5 olvasó 40%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-10 (10 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

anyag:

6061 Alumínium


méretek:
  • 36
  • 43
  • 48
  • 53

 
színválaszték:

antracit-fekete-sárga


villa (teló):
Suntour XCT-V3 MLO,

100


Meghajtás

első váltó:
Shimano Altus
hátsó váltó:
Shimano Deore
pedál:

Wellgo B-87


Kerék

felni:

Remerx Master Disc


első agy:
Shimano Acera első,

HB-RM66


hátsó agy:
Shimano Acera hátsó,

FH-RM66


Irányítás

kormány:

KTM Line HB-KT3 Lowrizer


kormányszár:

KTM Line TDS A-178


kormánycsapágy:
Ritchey Logic,

Zero Press-Fit


nyereg:

KTM VL-7040


nyeregcső:

KTM Line SP-368


Fék

tárcsafék:
Shimano BR-M445
fékkar:

Shimano (BL-M416)


tömeg:

14,2


Geometria

váz geometria kép
KTM logó

KTM márka bemutatás

A cég eredete egészen 1934-ig nyúlik vissza, ekkor alapított Hans Trunkenpolz Mattighofenben, Ausztriában. A KTM név 1953-tól ismert, Ernst Konkreif és Trunkenpolz az alapítók, valamint Mattighofen város nevének kezdőbetűjeiből. Kerékpárgyártással 1964 óta foglalkoznak.

1989-ig már 1.000.000 KTM kerékpár hagyja el a gyárat, 2004-re ez a szám 2.500.000-re nő. A márka első világbajnoki győzelmét Yader Zoli, olasz Cross-Country kerékpárversenyző szerzi 2005-ben. Ugyanebben az évben készül el a márka első full-karbon váza.

A kerékpárvázak porfestést kapnak, melyhez a KTM csakis vízoldékony, tehát környezetünkre káros oldószerektől mentes anyagokat használ. 2009-ben elkészül egy több mint 200.000 euróba kerülő teszt-berendezés, melyen 70 óra alatt a kerékpár teljes élettartama szimulálható. Ennek köszönhetően a KTM ellenőrizni tudja új modelljei tartósságát. Az alumínium vázakra 5 év, a karbon vázakra pedig 3 év garanciát vállal, ami bizonyítékul szolgál a kiváló minőségre.

A gyár körülbelül 150 különféle modellt kínál, mtb, országúti, cross, városi és trekking, valamint elektromos kerékpárokat is magába foglaló választékában, mely világszerte 30 országban elérhető.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű KTM Knoxville termékkel kapcsolatban: