Nekem sima polarx katonai zöld vázam van és eddig meg vagyok vele elégedve, masszívnak tűnik, annak ellenére, hogy csak 2kg!!
Összegezve: könnyű, erős és faszán néz ki
Festék könnyen kopik.
Ejtőpapucsos.
dirt, freeride, talán street
Nekem sima polarx katonai zöld vázam van és eddig meg vagyok vele elégedve, masszívnak tűnik, annak ellenére, hogy csak 2kg!!
Összegezve: könnyű, erős és faszán néz ki
Festék könnyen kopik.
Ejtőpapucsos.
dirt, freeride, talán street
jó a geometria, kiváló a meredekség, remek a PolarX felszereltsége, ha nem dirtre használod, ugyanis ha simán tekerészni veszed, akkor kiváló választás ez a Magellan
ha dirtözni akarsz vele, ne vegyél ilyet, csak akkor, ha magát a vázat veszed és csak összeépíted. egyébként a teló mozog kb 5 cm a 10 ből, meg eléggé tré az alkatrész dirtre, de egyébként nekem volt két ilyen vázú biciklim is, tehát kb olyan, mintha kétszer élném gyerkkorom
nagyon jo a Magellan PolarX geoja, ugratásnál nem kell rángatni, könnyen elemelkedik a földtöl, nehéz súlya ellenére is.
mentem,ugrattam egy fullos merida hfs-el is ,de ezzel ezerszer jobb volt ugratni, jobban, könyebben elemelkedett.
a bts kiegészítök valami fantasztikusak.
a fékek is nagyon jol fognak.
szerintem egy kicsit nehéz ez a Magellan , enyim 16,2 kg.
a telo sem az igazi, mivel elég kemény, kisebb ugratásoknál nem nagyon csillapit, de nagy ugratásoknál viszont kiváló.
a nyereg egy "kicsit" kemény.
nekem nagyon bejött,1. komolyabb bicom,nekem semmi bajom nem volt vele, tökéletesen müködött.
a vázon elég tartós a festék, a fékeiimmel sem volt baj soha.
legingább dirt-re ajánlom, akármekkora ugratásra is(kicsire-nagyra egyaránt)
hegyi turákra,1 napos rövidebb turákra, hosszabb turára nem ajánlom mert a nyereg nagyon kemény, de mint tudjuk nem azért van hogy rajta üljünk,hanem hogy ugrassunk.
street-re nem ajánlom, mert elég nehéz bunny-zni.
*fékek jól fognak ha bekopnak !
*vátó jó nem dobálja a láncot,megfelelően feszít
*vázat nem csavarja a nagy tárcsa
*Egész jó geometria
*jó teló
*jó kormány b+ rising bold 50
*Nagyon megbízható kerékpár a Magellan PolarX :D
van neki ,hogy gyorsan elkopnak a WTB gumik
nem a legjobb teló
pedálok hajolnak...
markolat foszlik-szakad
egész jól össze van rakva gyárilag is ez a Magellan freeride gép, csak azért mondom mert szeptemberben versenyeztem vele és semmi baja nem lett !
nekem eddig ezek lettek cserélve rajta:
-első féktárcsa- A2Z Teppan Yaki TY-SP4 (BBB Powerstop kopp..-de ugyanaz csak nem BBB)
-kormány:UMF Freeride 720mm
-markolat :velo grips
-külsők: CST Cheyenne (2.40)
Kenda Kinetics (2.35)
ja és teló de ugyanaz RST Launch csak jobban mozog és megvan tuningolva!!
-naggyából ennyi amit ajánlok kicserélni és ennyi a tapasztalatom!!
gyári állapot: Kőszegi DH,Dirt-Street,4X,Enduro,túra,CC,XC
más alkatrészekkel (teló,kormány gumik pedál) Freeride!
Egy webshopban sikerült akciósan hozzájutnom (70ezer postával), így szerintem éri az árát a Magellan PolarX :) a teljes ára talán túlzás kicsit (140ezer volt talán)...
Eddig nem sokat tekertem még vele, ha lesz vmi friss élmény, akkor majd frissítem ezt a szöveget..
Komolyabb durvuláson kívül szinte mindenre..
-jó és erős váz
-jó geometria
-szép festés(nekem arany-bordó)
-gyárilag nagyon jó felszereltség
-Wtb és truvativ cuccok
-Hajtás Truvativ hussefelt ami a legjobb a bringán
-jó kerekek wtb dual duty
-a gyári stucni könnyen reped a kormány hajlik
-a váltópapucs könnyen elhajlik
-pedál se valami jó mert hamar elkopnak róla a szögek
Freeride,dirt/street esetleg finomabb dh
Könnyű és masszív darab.
Jó a geomatria (az enyém 14")
A Truvativ Hussefelt hajtókar halhatatlanságban szenved.
A WTB Dual Duty kerekek is ott vannak a szeren.
Merevítések ott, ahol azokra szükség van.
Az eredeti Dirt Jumper 2 teló nagyon jó volt, kár volt lecserélni.
Állandóan szívok a hátsó kerékkel, a keréktengely nem fér ki a váltótartó fülből, csak akkor tudom kivenni, ha leszedem a fület is.
Dirt, minden mennyiségben.
nagyon jó bike szerintem szeretem is:P
én aztán adtam neki..
a váz kiváló nem csak kezdésnek
alapfelszereltséggel csak a kerekek kormány sutcni ülés
a festés kopik de kit érdekel a festés ha a bicó jó??
rossz hajtás,fékek, teleszkóp
hátha nem vagy 80 kg felett..
dirt, strett én erre nlha enyhébb dh
A váz gyönyörű, belépő szintű minőségi alkatrészek vannak rajta, jó ár/minőség, jó villa volt benne gyárilag (Marzocchi), a hajtás teljesen megfelelő volt.
A váz kegyetlen jó. Nem túl nehéz, nem túl merev, satöbbi. Hogy a gyári cuccok milyenek hozzá? Lövésem sincs ugyanis az enyém egyedileg lett összerakva válogatott cuccokkal. Nekem Suntour xcr(2002) villa van benne azzal nincs bajom, talán 1 hangyabokányit kemény, de nem vészes. Hátsó kerekem egy dm24-es felni schimano deore aggyal, schimano váltóval, continental diesel gumival. első kerekem mach 04-es felni nem tom milyen aggyal, continental mountainking gumival. kormány, stucni, hajtókar fékek mind bike positive. (bike+ promax V fékek vannak)
Nekem így bevált!
igazi veterán, megállta illetve megállja a helyét; ahogy előttem mondták ritka , nemcsak azért történelem mert régi, hanem mert legendary
itt 1 tucat kép custom designről, a törés hegesztéséröl
http://i386.photobucket.com/albums/oo303/rettenet/PICT0009.jpg
http://i386.photobucket.com/albums/oo303/rettenet/PICT0011.jpg
http://i386.photobucket.com/albums/oo303/rettenet/PICT0012.jpg
http://i386.photobucket.com/albums/oo303/rettenet/PICT0006.jpg
http://i386.photobucket.com/albums/oo303/rettenet/PICT0007.jpg
http://i386.photobucket.com/albums/oo303/rettenet/PICT0008.jpg
Zöld
26"
A CSEKE Zrt-t két család alapította 1990-ben Apostagon. A Csere és Kele családnevek összevonásából jött létre a CSEKE név.
A cég Bt-ként kezdte meg, az akkor még kiskereskedelmi tevékenyégét egy dunaújvárosi kerékpárüzletben. 1991-től áttért a nagykereskedelmi tevékenységre, majd 1997-ben a Bt. Rt-vé alakult.
A 90-es évek második felétől a CSEKE Zrt. a hazai kerékpár-nagykereskedelemben piacvezető szerepet tölt be. A cég mintegy száz főt foglalkoztat budapesti és apostagi kereskedelmi telephelyein. A céghez kizárólagosan kötődő alvállalkozók biztosítják a gyártási hátteret.
Termékeiket elsősorban mintatermünkön és terítőhálózatunkon keresztül, a szakkereskedések számára értékesítjük. Fokozatosan fejlődik export tevékenységünk elsősorban Szlovákiában, Romániában és Ukrajnában erősítjük piaci jelenlétünket.
Kezdetektől fogva kiemelt figyelmet fordítottunk a gyerekek, mozgáskorlátozottak, sportközösségek, és alapítványok támogatására.
Versenysportolóink a Magellan Team (MTB) tagjai, akik országos és nemzetközi viszonylatban már eddig is kimagasló eredményeket értek el mind a Cross Country (CC), és a Down Hill (DH), mind a Dual Slalom (DS) versenyágakban.
Kérdések | Statisztika |
---|---|
Magellan PolarX |
1 válasz
utolsó: 2017. ápr.
|
Rock Shox Boxxer Race jó lenne-e Magellan PolarX-be? |
3 válasz
utolsó: 2012. aug.
|
Melyik erősebb? Dartmoor Two6Player,Magellan PolarX,vagy Umf Hardy |
7 válasz
utolsó: 2012. aug.
|