Magellan PolarX freeride

44 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
  • Modellév:
    2011
    (frissítve: 2012.08.)
  • Listaár: 140.000 Ft

Használt Magellan PolarX eladó
125.000 Ft
új árához képest: -11%

Használt Magellan PolarX eladó
90.000 Ft
új árához képest: -36%

HASONLÓ freeride TERMÉKEK



16-30 (44 vélemény)
Rendezés

Kovács Dávid avatar
2 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, kevesebb mint 1 hónapig, sima XC-sként használtam
Előny
nagyon jó a geometriája, nagyon megbízható,
Hátrány
a vázon eltőrhet az után gyártott váltótartó fül, másról nem tudok
Tapasztalat
én csak a vázról tudok véleményt mondani de arra rosszat egyáltalán nem mondhatok, nagyon megbízható a váz
Erre ajánlom
dirt/street(csak a vázat tudom arra ajánlani, a bicaj többi alkatrészéről nem nyilváníthatok véleményt)
Ennyiért vettem
45000
5 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

blt avatar
blt
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 1 évig, 500-1000 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
olcsó, a tudásához és megbízhatóságához képest..1-2 alkatrészcserével kellemesebbé tehető (kb 170eft-ból összesen), mint 1 220-ért áruét kona, ami szép ugyan, meg márka is, meg lehet villogni, de szar benne a teló és túl drága a tudásához képest...
Hátrány
nehéz...-főleg a gyári gumik meg felnik-, túl széles kormány, kemény szar markolat-szétqrja a kezed bőrkeményedésesre-, olcsó gagyi fékbowdenek, ritkaszar gyári teló(rst space)
Tapasztalat
07es polarx-hez képest esztétikus is, illetve a 07-es polarx-ek egyszerűen rosszulfelszereltek ill csicsásak...a legtutibb a 02-es polar, de azok meg már öregek
Erre ajánlom
dirtre v. enyhe lejtőzgetésre a normafán persze 1ik esetben sem úszod meg a telócserét
Ennyiért vettem
180000
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

dome avatar
dome
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, több mint 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
szerintem jo vaz en hatranyt nem vettem eszre csak elonyt kemeny nyaka van es jo a szoge ,szep erositesek :D
Hátrány
esetleg az hogy a vestes konnyen serul
Tapasztalat
szerintem ha kapsz hasznaltad inkabbb vegyel ezt mind pl 1 uj polarx table top-ot.mert az mesze nem eri el ezt a szintet
Erre ajánlom
dirt,FR,street
Ennyiért vettem
40000 Ft
Szerinted hasznos?

Dark avatar
Dark
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
A váz, a váltó(cserélt Tiagra) új hármas hajómű
Hátrány
A hajtómű szétszaggatta a gatyám, a villa eltört, a V-fék könnyen kopik(Shimano)
Tapasztalat
Jó, csak a villa eltört.
Erre ajánlom
Versenyzés
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

biker avatar
biker
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 1 évig, 500-1000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
erős váz, jó wtb kerekek, truvativ szett is b*szott jó, stb...
Hátrány
a teleszkóp
Tapasztalat
árban megfizethető,bírja a strapát sztem ez egy rohatt jó,erős bicóó
Erre ajánlom
4x, ha van jobb telód benne akkor fr,dh meg amire még akarod
3 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

windshield avatar
windshield
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 6 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
Jó kis váz, igaz a körülöttem levő társaságból sokaknak törött, repedt.. nekem még nincs vele bajom. Alapfelszereltség picit gyengus a 2005-ös modellnél, bár attol függ hogy ki mire használja.
Hátrány
Ha valaki esetleg durvulni akar vele, máris akadályokba ütközik, pl. V fék, rst gila t5 plus teló.. nemtudom, nekem fél év után úgy kotyog az egész, hogy néha félek vele tekerni :D
Tapasztalat
ár/teljesítménybe valószínüleg a legjobb választás. tény és való hogy nem arra való amire sokan használják. amire valójában való, arra tökéletes. na ezt szépen megaszondtam :)))
Erre ajánlom
szerintem a vázzal nincs probléma, de ha esetleg valaki erősebb DH/FR-t szeretne vele erőltetni, mindenképpen teleszkóp/fék cserére szorul. 130-140k-ért szerintem jó választás, városba tökéletes, esetleg gyengébb terepre. Ha valaki komolyabban szeretné vele nyomatni, sok alkatrésze cserére szorul.
Szerinted hasznos?

Wander avatar
Wander
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, csak kipróbáltam, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Én a vázt külön vettem :) Nagyon könnyű, jó geometria.. csak jókat tudok róla mondani. Lehet vele dirt-özni is mert bírja..
Hátrány
Annyira szép, hogy nagyon félted a bicód :)
Tapasztalat
Szerintem a 2003 -mas PolarX és a 2005-ös nagyon jól sikerült. A 2006-os kiadás nekem se nagyon tetszik, és tényleg lehet hogy gyengébb mint a többi.. sajnos
Erre ajánlom
Mindenre ajánlom, bár trialra csak amatőrebbek használnának egy ilyen vázat :) Legfőképpen: DH :) én is erre használom többek között
2 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

sixsixone rider avatar
sixsixone rider
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 6 hónapig, 2000-4000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
A váz kegyetlenül merev... de télleg olyan szinten egyben van... hogy csak a P2-es merevebb ennél. Jó alkatrészháttérrel rendelkezik, minőségi cuccok vannak benne.
Hátrány
egyetlen dolog... a teló. Hát igen RST Gila T5 plus. Olyan RST-s. kicsit kopog, kicsit kotyog, kicsit cserére szorul.
Tapasztalat
Kicsit drága, de megéri.. nagyon jó bringa
Erre ajánlom
Max. 80kg-ós ridereknél mükszig a legjobban. Amúgy mindenkinek Street/park-ra. esetleg enyhe DH.
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

polar-xx avatar
polar-xx
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
ár/felszereltség arányban szerintem elég jó.
Hátrány
a V-fékrendszert érdemes lecserélni tárcsafékre mert elég borzalmas nem illik a bicajhoz
Tapasztalat
az RST Gila T5 plusz telóval még eddig semmi problémám nem volt, pedig nem nagyon kímélem.. a komplett WTB kerekek is tökéletesen bírják ahoz képest hogy párszor nagyon odavertem:( még 8as sincs benne
Erre ajánlom
Freeride, gyenge DH, erdőbe csapatni tökéletes
Szerinted hasznos?

OKELOT avatar
OKELOT
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 6 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
Nagyon jó ár,jó felszereltség.
Hátrány
A telóról:Hát, egy rakat szar.Olyannyira primitív,hogy két nap alatt is csak úgy tudnád lezúzni, ha magad is széttöröd.Igazából sokmindenre nem jó.Az tény hogy megnéznek vele az utcán,mert úgy csattog, mint a...
Tapasztalat
Kiindulásnak jó, lehet rá építeni. ÉS MAGELLÁN!!!
Erre ajánlom
XC/Dirt/ enyhe FR, de akkor már érdemes rákölteni legalább még egy százast.
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Zulu 2121 avatar
Zulu 2121
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, csak kipróbáltam, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Barmolásra kitűnő
Hátrány
Ninxcs hátrány mert ezt csak arra kel használni amire tervezték és akkor nem lessz baja meg minden ez egy városi vandál gép!!!!!
Tapasztalat
Hát még vtalán a UMF fel lehet össze hasonlitani az is jó
Erre ajánlom
15-17 éveseknek streetre: ucai van dálkodásra tökéletes
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Thomix avatar
Thomix
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 0-500 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
Kiváló, törhetetlen váz. Erős első/hátsó kerék, viszonylag jó fékek.(Eddig az egész világon csak egyetlen darab törött el belőle)
Hátrány
A teló iszonyatos!!! Nekem mozo, de szörnyű... Mivel a bike jól tuningolható, megérdemel egy jó telót is...
Tapasztalat
A geometria jó, a váz kitartása remek, a teló sz@r, a fékek viszonylag jó, a kerekek erősek. A canga jó, a váz kitűnő!!!!!
Erre ajánlom
Vadulni vágyóknak: Dirt Jump, Street, egyhe DH...
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Tomi51 avatar
Tomi51
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, kevesebb mint 1 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Erős váz, alapba jó cuccok vannak rajta. Olcsó. Jó geometria, szerintem a 16,5-ös is nagyon király! Nagyon megbízható a bicikli.
Hátrány
Szar teló, nekem mozo groove teló van benne. Nagy SZAR, amikor kikapod manuálba már akkor bekoppan. Váltó se a legjobb. De előbb mindenképp a telót cseréljétek.
Tapasztalat
Erősebb mint a wheeler buddy3, 3'04.
Erre ajánlom
Mindenkinek, mert nagyon király, minden felhasználásra nagyon király, de szerintem dh-ra nagyon ne használjátok, meg országútra se.
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Gangster avatar
Gangster
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, brutálfutárként használtam
Előny
Minden. Nagyon jó geometria, egykerekezni/manualozni 1 álom vele!
Hátrány
semmi én basztam el, mert hardy3 ról raktam át a cuccok nagy részét, de olcsóban jobban nem lehetett
Tapasztalat
Legjobb! Imádom, mindenre jó! Most kezdek el dirtölni is, de ezzel minden egyszerűbb. Egyszerűen jó! Ennyi nem tudom tovább fokozni, megérte az árát, de ahogy elnéztem az alap cuccokal is. 120ból nagyon jó
Erre ajánlom
zúzós gyeróknak, ezt a vázat lehet ölni!
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Bál avatar
Bál
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 3 hónapig, sima XC-sként használtam
Előny
Nagyon jó a geometriája a váznak,erős, masszív hegesztéseket használ. A választható színek sem elhanyagolhatóak..A felszerelés alapnak jó,a teló még annak se...
Hátrány
a telót rögtön cserélni kell, nem ebbe a karegóriába tartozik
Tapasztalat
Nekem eddig nagyon bevállt, szerintem ebben a kategóriában az ára miatt mindenképp dobogós.Sok lehetőséget ad a gép,vegyetek PolarXet.Az h olcsóbb,mint pl egy Kona, nem jelenti azt h szarabb is!(Nagy márka= +néhánytízezer Ft ezt azért ne feledjük..)
Erre ajánlom
Szinte bármire,az enyém elöl 3 tányéros, így úton is kiválló, még ha kell csomagokkal is.. Persze "néha" oda is tehetjük neki, azt is szereti,hisz inkább arra született...:)
4 olvasó 75%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

16-30 (44 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

anyag:

Alumínium


méretek:
  • 14,5"
  • 16,5"

 
színválaszték:

Zöld


villa (teló):

RST Launch T


Meghajtás

fogaskoszorú:
Sram PG-820,

8S


hátsó váltó:
Shimano Alivio
pedál:

nem tartozék


Kerék

 
kerékméret:

26"


felni:
  • Duplafalú
  • Alumínium
  • Szegecselt

külső gumi:

WTB


Irányítás

váltókar:
Shimano Alivio
kormány:

Bike Positive


kormányszár:

BTS


nyereg:

WTB Jackson V


Fék

tárcsafék:
Avid BB5
 
féktárcsa:
  • 160 mm (első)
  • 160 mm (hátsó)

fékkar:
Avid FR 5

Magellan márka bemutatás

A CSEKE Zrt-t két család alapította 1990-ben Apostagon. A Csere és Kele családnevek összevonásából jött létre a CSEKE név.

A cég Bt-ként kezdte meg, az akkor még kiskereskedelmi tevékenyégét egy dunaújvárosi kerékpárüzletben. 1991-től áttért a nagykereskedelmi tevékenységre, majd 1997-ben a Bt. Rt-vé alakult.

A 90-es évek második felétől a CSEKE Zrt. a hazai kerékpár-nagykereskedelemben piacvezető szerepet tölt be. A cég mintegy száz főt foglalkoztat budapesti és apostagi kereskedelmi telephelyein. A céghez kizárólagosan kötődő alvállalkozók biztosítják a gyártási hátteret.

Termékeiket elsősorban mintatermünkön és terítőhálózatunkon keresztül, a szakkereskedések számára értékesítjük. Fokozatosan fejlődik export tevékenységünk elsősorban Szlovákiában, Romániában és Ukrajnában erősítjük piaci jelenlétünket.

Kezdetektől fogva kiemelt figyelmet fordítottunk a gyerekek, mozgáskorlátozottak, sportközösségek, és alapítványok támogatására.

Versenysportolóink a Magellan Team (MTB) tagjai, akik országos és nemzetközi viszonylatban már eddig is kimagasló eredményeket értek el mind a Cross Country (CC), és a Down Hill (DH), mind a Dual Slalom (DS) versenyágakban.

1-3 (3 kérdés)

Kérdések Statisztika
Magellan PolarX
1 válasz
utolsó: 2017. ápr.
Rock Shox Boxxer Race jó lenne-e Magellan PolarX-be?
3 válasz
utolsó: 2012. aug.
Melyik erősebb? Dartmoor Two6Player,Magellan PolarX,vagy Umf Hardy
7 válasz
utolsó: 2012. aug.
1-3 (3 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Magellan PolarX termékkel kapcsolatban: