Specialized P.1 freeride

5 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.4]
  • Modellév:
    2011
    (frissítve: 2011.05.)
  • Listaár: 209.000 Ft

HASONLÓ freeride TERMÉKEK



1-5 (5 vélemény)
Rendezés

wethepeopleguy avatar
80 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny

Nagybetűsen tökéletes a geometria! 

Gondoltak mindenre , mindenkire gyárilag volt váltófül konzol , bowden elvezetés hátra 

masszív varratok ott van erősítve ahol a legjobban az igényeknek van kitéve az is esztétikus 

mérnöki mestermű egy igazi manuál , lógatós mindenes geometria 

integrált láncvezetős 

Hátrány

nincs integrált fejcsapi  

DJ3 (nehéz , nem lehet precízen állítani ) 

 

 

Tapasztalat

használtan építetten vettem pofátlan olcsón.

persze vannak kisebb esztétikai hibái de gyári dukkó van rajta ami szerintem a világ legszebb dizájna lett! 

ahogy elhoztam nem volt rossz , Commencal cuccok voltak benne , meg a DJ3 előtte egy nagyon rövid GT Ruckus-t használtam amiben már benne voltak a jó kerekek , villa kormány stb. 

Evidens volt hogy mindenem átrakom , ahogy elhoztam csak a stucni maradt , a gumik , és a hajtás maradt. 

Szeptember 9.-e óta működik mostmár a héten a FOX-al üzemel Csütörtök óta tesztelem  az új Alliance pumptracken és nagyon szakít tempós jó reagálású bringa (parkban is szoktam használni ott is tökéletes ) 

 

Erre ajánlom

Mindenre ami extrémkedős 

Ennyiért vettem
119.000
Mért tömeg
11 g
Csatolt képek
Specialized P.1 freeride
Szerinted hasznos?

ggabor avatar
73 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 1 évig, dirt/street gyerekként használtam
Előny

geometria, magától manuálozik :D, bunny hasonlóan

felszereltség (teljesen összeillő alkatrészek)

jól néz ki a Specialized P.1

 

Hátrány

kicsit nehéz

telóban a csillapítás nem állítható

Tapasztalat

Majdnem tökéletes :). Telót lehet lecserélem valamikor, mert nem állítható a csillapítás mértéke (na persze olcsó, szar rst meg suntourokhoz képest sokkal jobb).

Erre ajánlom

dirt/street

Csatolt képek
Specialized P.1  2008 freeride
Specialized P.1  2008 freeride
7 olvasó 57%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Tolnai Gergely avatar
7 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 86%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, kevesebb mint 1 hónapig, dirt/street gyerekként használtam
Előny
a váz nagyon bejön a 2006-os van meg cro-mo és kibaszottul irányithato a levegőben arra fordul amerre én akarom és imádom:D
Hátrány
dehh oan nincs hisz speci....:D
Erre ajánlom
dirt street hallottam oat h dh-ra használták már...szerintemn kibirná ha te birod a rázkodást:D
Ennyiért vettem
-
Csatolt képek
Specialized P.1  2006 freeride
7 olvasó 86%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Devla avatar
1 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, kevesebb mint 1 hónapig, dirt/street gyerekként használtam
Előny

Teló jó. Váz szerintem gyönyörű. Kicsit nehéz a gép de már 80 centire fel bunnyztam vele. Fékek bekopás után harapnak! Az agyak nekem tetszenek. Teló jó. Váz szerintem gyönyörű. Kicsit nehéz a gép de már 80 centire felbunnyztam vele. Fékek bekopás után harapnak! Nem a BB5-höz járó tárcsa van hozzá hanem a Cleensweep, amit az Avid a hidraulikus tárcsáihoz ad.

Hátrány

Előttem szólóval egyetértek h a felnik (és küllők) kukába valók (talán elöl még elmegy),de hátul naponta lehetne centirozni. Egy hete használom de már lecserélném (a felniket). Pedál sem egy örök darab,de ez nem olyan lényeges. Kormány már mintha meg lenne hajolva és nekem nem is elég széles. A bashguard nem tűnik túl erősnek, ráadásul a lánckerékre van rögzítve...

Tapasztalat
A geo-ja hamar megszokható és fasza,megéri az árát,nem bántam meg. Vegyétek! :) (én vettem meg az uccsó darabot)
Erre ajánlom

park/street/dirt

Ennyiért vettem
190k
6 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Katona Márk avatar
1 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

jó a váz könyű erősm acél és jól lehet cavarni nem törik mint a p.3

szépen mozog a marzó dj3

sép meg minden

Hátrány
ritka szarok a felnik egy talajon 180 fékitől ráfacsarodot a vázra a felni a vila álítólag nem birja a xcsavarásokat,gusztustalan méretü peremei vanak az agyaknak,és a bb5 az elején nem úgy klapol ahog ykéne
Tapasztalat

vedd meg mert nem rosz de a kerekeket cseréld ki vagyis legaláb a felniket meg a külőket

 

Erre ajánlom
dirt,street,park
Ennyiért vettem
210
Csatolt képek
Specialized P.1  2008 freeride
13 olvasó 62%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-5 (5 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

anyag:

P. Series Reynolds 520 Cr-Mo


 
színválaszték:

kék


Meghajtás

hajtókar:

3 részes Cr-Mo


lánc:

KMC Z510HX


fogaskoszorú:

Single Speed


pedál:

Műanyag platform pedál


Kerék

felni:

P.Disc 26


első agy:

Forgácsolt alumínium, 36 lyukas, edzett Cr-Mo tengely


hátsó agy:

Forgácsolt alumínium, 36 lyukas, edzett Cr-Mo tengely


külső gumi:

Specialized Rhythm Lite Control, 26 x 2.3", 60TPI


Irányítás

kormány:

Húzott alumínium


kormányszár:

SBC Aggro Stem, 3D forgácsolt/CNC


markolat:

P. Grip


nyereg:

P. Combo


nyeregcső:

Alumínium


Fék

tárcsafék:
Avid BB5
fékkar:
Avid FR 5
Specialized logó

Specialized márka bemutatás

A Specialized mint márkanév 1974-ben jelent meg. A cég alapítója Mike Sinyard, aki a mai napig tevékenyen irányítja a céget, történelmet írt a kerékpáros szakmában. A Specialized sok területen úttörőként szerepelt a hegyikerékpár - MTB - népszerűsítésében, és a carbon technológia alkalmazásában is.

Mike Sinyard-nak, miután elvégezte a főiskolát Kaliforniában, 1974-ben, fogalma nem volt mihez kezdjen. Egy gondolat hajtotta: minél több időt a kerékpárján tölteni. Az igazi kerékpáros élmény megtapasztalásának reményében egy európai körtúrára indult.

Végül Olaszországban kötött ki, ahol megismerkedett egy lánnyal, aki ismerte Cino Cinellit, a legendás kerékpárépítő mestert. Szerzett egy öltönyt, és elintézett egy találkozót a mesterrel, akivel rögtön megállapodást is kötöttek. Mike importálhatta alkatrészei az USA-ba.

Az első irodája a kaliforniai lakókocsija volt, első vásárlói pedig a környékén lévő kerékpárboltok, mivel az első 5 évben még autója sem volt. Mike célja a Specialized néven forgalmazott alkatrészekkel a minőség képviselése volt, és nincs ez másként ma, lassan 4 évtizeddel később sem, amikor a Specialized vezető szerepet tölt be az iparban és kiemelkedő technológiai fejlesztésekkel hívja fel a márkára a világ figyelmét, szinte minden kerékpározási irányzatban.

1-3 (3 kérdés)

Kérdések Statisztika
Specialized P1 vázben elfér 2,4-es külső?
5 válasz
utolsó: 2013. szept.
Specialized P1 CroMo-ba jó-e a BTS XC Elite kormánycsapágy?
3 válasz
utolsó: 2012. dec.
Specialized P.1 2009 + marzocchi 100mm a 80-as helyett. jó lesz-e?
1 válasz
utolsó: 2012. jún.
1-3 (3 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Specialized P.1 termékkel kapcsolatban: