Specialized P.1 freeride

5 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.4]
  • Modellév:
    2011
    (frissítve: 2011.05.)
  • Listaár: 209.000 Ft

HASONLÓ freeride TERMÉKEK




Devla avatar
1 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, kevesebb mint 1 hónapig, dirt/street gyerekként használtam
Előny

Teló jó. Váz szerintem gyönyörű. Kicsit nehéz a gép de már 80 centire fel bunnyztam vele. Fékek bekopás után harapnak! Az agyak nekem tetszenek. Teló jó. Váz szerintem gyönyörű. Kicsit nehéz a gép de már 80 centire felbunnyztam vele. Fékek bekopás után harapnak! Nem a BB5-höz járó tárcsa van hozzá hanem a Cleensweep, amit az Avid a hidraulikus tárcsáihoz ad.

Hátrány

Előttem szólóval egyetértek h a felnik (és küllők) kukába valók (talán elöl még elmegy),de hátul naponta lehetne centirozni. Egy hete használom de már lecserélném (a felniket). Pedál sem egy örök darab,de ez nem olyan lényeges. Kormány már mintha meg lenne hajolva és nekem nem is elég széles. A bashguard nem tűnik túl erősnek, ráadásul a lánckerékre van rögzítve...

Tapasztalat
A geo-ja hamar megszokható és fasza,megéri az árát,nem bántam meg. Vegyétek! :) (én vettem meg az uccsó darabot)
Erre ajánlom

park/street/dirt

Ennyiért vettem
190k
6 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

anyag:

P. Series Reynolds 520 Cr-Mo


 
színválaszték:

kék


Meghajtás

hajtókar:

3 részes Cr-Mo


lánc:

KMC Z510HX


fogaskoszorú:

Single Speed


pedál:

Műanyag platform pedál


Kerék

felni:

P.Disc 26


első agy:

Forgácsolt alumínium, 36 lyukas, edzett Cr-Mo tengely


hátsó agy:

Forgácsolt alumínium, 36 lyukas, edzett Cr-Mo tengely


külső gumi:

Specialized Rhythm Lite Control, 26 x 2.3", 60TPI


Irányítás

kormány:

Húzott alumínium


kormányszár:

SBC Aggro Stem, 3D forgácsolt/CNC


markolat:

P. Grip


nyereg:

P. Combo


nyeregcső:

Alumínium


Fék

tárcsafék:
Avid BB5
fékkar:
Avid FR 5
Specialized logó

Specialized márka bemutatás

A Specialized mint márkanév 1974-ben jelent meg. A cég alapítója Mike Sinyard, aki a mai napig tevékenyen irányítja a céget, történelmet írt a kerékpáros szakmában. A Specialized sok területen úttörőként szerepelt a hegyikerékpár - MTB - népszerűsítésében, és a carbon technológia alkalmazásában is.

Mike Sinyard-nak, miután elvégezte a főiskolát Kaliforniában, 1974-ben, fogalma nem volt mihez kezdjen. Egy gondolat hajtotta: minél több időt a kerékpárján tölteni. Az igazi kerékpáros élmény megtapasztalásának reményében egy európai körtúrára indult.

Végül Olaszországban kötött ki, ahol megismerkedett egy lánnyal, aki ismerte Cino Cinellit, a legendás kerékpárépítő mestert. Szerzett egy öltönyt, és elintézett egy találkozót a mesterrel, akivel rögtön megállapodást is kötöttek. Mike importálhatta alkatrészei az USA-ba.

Az első irodája a kaliforniai lakókocsija volt, első vásárlói pedig a környékén lévő kerékpárboltok, mivel az első 5 évben még autója sem volt. Mike célja a Specialized néven forgalmazott alkatrészekkel a minőség képviselése volt, és nincs ez másként ma, lassan 4 évtizeddel később sem, amikor a Specialized vezető szerepet tölt be az iparban és kiemelkedő technológiai fejlesztésekkel hívja fel a márkára a világ figyelmét, szinte minden kerékpározási irányzatban.

1-3 (3 kérdés)

Kérdések Statisztika
Specialized P1 vázben elfér 2,4-es külső?
5 válasz
utolsó: 2013. szept.
Specialized P1 CroMo-ba jó-e a BTS XC Elite kormánycsapágy?
3 válasz
utolsó: 2012. dec.
Specialized P.1 2009 + marzocchi 100mm a 80-as helyett. jó lesz-e?
1 válasz
utolsó: 2012. jún.
1-3 (3 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Specialized P.1 termékkel kapcsolatban: