UMF Hardy 2 Disc freeride

18 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
  • Modellév:
    2010
    (frissítve: 2010.05.)
  • Listaár: 230.000 Ft

HASONLÓ freeride TERMÉKEK




Bence avatar
Bence
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Szép, jól kezelhető a levegőben, könnyű vele jól érkezni, és elég könnyű is. Afelszereltsége nagyon kiráy! A kanyarokat jól venné csak a maxxis high roller nem aszfalton való kanyarodásra van kitalálva.
Hátrány
A festés egy kalap szar! Pici karc is úgy elcsúnyítja mint az atom. Meg a jókis jagwire bovdenvezető olyan szépen lemarja a festéket a fejcsőről meg a telóról hogy az nagyon tud fájni! Meg ugrásoknál ahogy a váltó felüt az is szedi lefele a festéket és a hangja is nagyon zavaró! Mintha szétesni próbálna alattad pedig odase tetted komolyabban.
Tapasztalat
Szerintem nagyon korrekt bringa.A felnik lehetnének jobbak de amúgy ennyi pénzért nagyon király! Igaz,hogy drága de aki egyszer megveszi és nem 200kg annak nem lessz vele egy idejig gondja. Jó és erős cuccokvannak rajta amik mindenhol jól helytállnak. Teccik rajta hogy adtak a jó minőségre. A felni nem arra van kitalálva amire a bringa. Azt szét kell barmolni(nem kell kímélgetni) és venni kell egy ujjat. A váz is erős csak sok az olyan ember magyarországon aki a McDonalds-ba kajol minden második nap, jól elhízik és vesz magának egy umf-et többnyire hardy3-at vagy 4-et mert a jobbakra már nem tellik és akkor csodálkoznak hogy szarrámennek a cuccok. Aki 200kgal vesz egy aluvázas bringát 80000 vagy 160000 ft-ért azt nem tom elképzelni hogy miért nem számít rá hogy a minőség drágább és az olcsóbb kevesebb ideig bírja(általába). Ha a fejcső gyenge akkor is a hardy2 egy jó teleszkóppal van megáldva és nem arra dolgozik,hogy leszedje a fejcsövet a helyéről hanem segít azt ott tartani. Az integrált fejcsapágy az egyik legértelmetlenebb dolog sztem ami a világon eddig valaha is keletkezett mert ha az törik akkor a váznak is lőttek. De ha valaki tud bringázni és érzi akkor nem veri szét. Még az agyakat se. Mindennél van egy fokkal jobb és ez mindig így marad de ha ez így van akkor próbáljunk meg vele együtt élni és mindenki igényeinek megfelelő bringát válasszon. Amúgy jó nagyon csak nem értem a sok hülyét amelyik a pankrátor súlyával 2hét alatt kinyír egy bringát aztán meg sír a szája.Szal jó! Vegye aki teheti! Megéri!
Erre ajánlom
Dirt, Street
9 olvasó 56%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

váz (freeride):
UMF Hardy 2
anyag:

6061 Alumínium


méretek:
  • 14.5"

  • 16"


 
színválaszték:

kék


Meghajtás

hajtókar:
Truvativ Ruktion
fogaskoszorú:
Shimano Deore
első váltó:
Shimano Deore
hátsó váltó:
Shimano SLX
pedál:
Wellgo B-38

Kerék

felni:

Alex DM-24, fehér


első agy:

Joytech DH Pro 20mm


hátsó agy:

Joytech DH Pro 10mm


külső gumi:
Maxxis Holy Roller

Irányítás

váltókar:
Shimano Deore
kormányszár:

kormánycsapágy:

FSA No.10


nyereg:

UMF


nyeregcső:

MSP-15Al.1, 31.6mm


Fék

tárcsafék:
Tektro Auriga
 
féktárcsa:

160 mm


tömeg:

14.1


UMF logó

UMF márka bemutatás

UMF- Everybody Freeride

Az UMF gyökerei még a Merida neve alatt fejlődtek ki, 1998-ban. Akkortájt kezdett az amerikai freeride hullám betörni Európába. A bringásokat már nem csak a versenyek és a show-k mozgatták, hanem egy teljes életstílus kifejezésére vágytak. Ezt lovagolta meg a Merida az UMF (United Merida Freeriders) megalapításával. 2003-ban jelentek meg az első bringák ezen a néven, a világ talán leggyorsabban növekvő kerékpáros ágazatában.

Az UMF palettája minden szakágat lefed, amit a mókára vágyó kerékpárosok űznek- a bmx-től a trükk-fixin át a downhill-ig. A komplett kerékpárokon és vázakon kívül kiegészítők, és a freeride életstílushoz passzoló ruházat is szerepel a márka kínálatában.

A cég célja, hogy minden bringásnak, minden lehetséges felhasználásra tudjon kerékpárt kínálni, a belépő szintű, barátságos árazású gépektől a versenyeken is bizonyítani képes DH szörnyekig. A kerékpárok tervezése, tesztelése, fejlesztése Németországban zajlik, az UMF csapattal együttműködve, törekedve a lehető legjobb végeredményre, szem előtt tartva a megfizethető árat is- a cég egyik fő célja a kiváló ár-érték arány megteremtése.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű UMF Hardy 2 Disc termékkel kapcsolatban: