- Merev, mint egy betonkocka. Sokkal merevebb mint a vázam :)
- A tányérok még nem tudom milyen tartósak, de szerintem erre sem lehet panasz. Viccelsz? Mióta nálam van gyakorlatilag semmit nem kopott.
- Jó minőségű csapágy jár hozzá, biztos kibírja az is egy darabig.
- Minden elmondható a Deore XT ezen szériájáról, csak az nem, hogy rondára sikerült volna a hajtókar.
- Kíváló tömeg/merevség arány
- Acél-kompozit középső lánctányér. Nem tudom melyik elvetemült japán mérnök fejéből pattant ki, de puszi a hasára. Ennél tartósabb dolgot nem nagyon lehet alkotni és még könnyű is.
- Japán :) , nem Szingapúr, Malajzia, Kína, satöbbi
-
A váltás az azért lehetne finomabb is, legalábbis középről nagyra.Na ez már szőrszálhasogatás volt a köbön, némi váltóállítás orvosolta a problémát. - Ha nem akciósan veszed nagyon drága. Sokkal jobb ár/értékaránnyal bír egy SLX kar. Valamivel nehezebb, de jóval olcsóbb.
- T30 torx lánctányércsavarok, nálam egy hatalmas mínuszpont. Lenne T25 vagy sima 5ös imbusz, ezek sokkal elterjedtebbek.A jobbféle Shimano hajtókar már csak ilyen, mondjuk csak egy bitfej kellett, az meg nem olyan vészes kiadás.
- Lánctányérok terén (kivéve kistányér) leginkább csak önmagával kompatibilis a ami azért hátrány, mert:
- A Deore XT lánctányéroknak külön horror áruk van.
(Eredeti vélemény 2011 szept. 3. A dőlt betővel szedett a szerkesztés)
Kis érdekesség amit talán nem is írnék hátránynak, inkább szükséges karbantartásnak, hogy a csapágyak kb fél éves intervallumonként elkezdenek recsegni, kiszedem, megzsírzom a menetet, visszateszem, akkor megint 6 hónapig csönd van.
Nem sűrű szokása a láncfelkapás, de előfordul, mondjuk ilyet a RaceFace karom talán ha 1x csinált.
Kb mindenre amire 4karos hajtókar kell :) talán DH és FR kivételével, ugyanis ilyen felhasználás mellett már futottem bele törött darabba (tengelytörés)