Shimano Deore XT hajtókar

81 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.8]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.4]
  • Modellév:
    2020
    (frissítve: 2020.01.)
  • Listaár: 67.000 Ft

Használt Shimano Deore XT eladó
24.000 Ft
új árához képest: -64%

Shimano Deore XT Integrált Hajtómű középcsapággyal
27.000 Ft
új árához képest: -60%

Használt Shimano Deore XT (FC-M760) hajtómű eladó
20.000 Ft
új árához képest: -70%

HASONLÓ hajtókar TERMÉKEK




botamilan avatar
30 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 83%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Bitang merev, ez előtt egy négyszöges shimano hajtóművet használtam. Ég és föld a kettő. Igaz nem egy árkategória de nem gondoltam volna, hogy ennyivel javul a hajtásteljesítményem.

A tányérok jó minőségűek, kis tányért én nem használom így az még az eredeti festéssel sértetlenül található a biciklin. A legtöbbet a nagytányért használom, azon már látszik, h használva van, de merevségben semmit nem változott az első tekerés óta.

Shimano XT lánccal használva tökéletes a váltás. De szerintem az összes shimano lánccal. Használtam 8 sebességes rendszerként is HG-40es lánccal is, azzal se volt semmi gond.

Az eredeti XT-hez kapott középcsapággyal használom, jól tömített tartós darabnak ígérkezik.

H a cipő mennyire koptatja? SPD-vel használom, így erre a kérdésre a válaszom nem koptatja a festést.

Hátrány

Talán leginkább az ára.

Ami még nekem hátránynak számít, h torx csavarral vannak rögzítve a tányérok. A legközelebbi nagy takarításnál ki lesznek cserélve imbuszra. Semmire nem jó az a csavar. Csak arra jó, h idegesítsen, h már megint elnyaltad a menetet benne akármennyire nem akartad.

Tapasztalat

Versenyzéshez tökéletes, hobby célra már felesleges. Nekem is csak azért van, mert olcsón jutottam hozzá. Teljes áron biztos nem venném meg. Nem egy nehéz darab, 750 gramm középrész nélkül, gyári középrésszel 847 gramm.

Ár/teljesítményre meg alapból ennyit adok, mert ilyen olcsón jutottam hozzá, teljes áron már meggondolnám!

Erre ajánlom

CC, AM

Ennyiért vettem
30.000 középrésszel
Mért tömeg
750 g
Csatolt képek
Shimano Deore XT  2008 hajtókar
6 olvasó 83%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
modellnév:

FC-M8000


 
fogszám:
  • 40-30-22
  • 38-28
  • 36-26
  • 34-24
  • 30
  • 32
  • 34

 
tengelytípus:

Integrált tengelyes


 
hajtókar anyaga:

alumínium


 
további információk:
  • Bárhol kerekezhetünk a 11-fokozatú „kerékpárosra hangolt“ áttételezéssel
  • Különféle választási lehetőségek a kerékpár és a kerékpáros stílus szerint
  • Következetes váltásteljesítmény és jobb lánckezelés
  • Strapabíróbb lánctányér fogak
  • Kompozit felépítésű lánctányér:
  • acél fogak/acél + CFRP test (1x11, 3x11 középső)
  • alumínium bevonatos fogak/alumínium + CFRP test (2x11 felső)
  • A tartósság és a kis tömeg optimális egyensúlya
  • Az új 3D-s kompozit lánctányér fogainak összetétele optimalizálva van az egyes lánctányérok terheléséhez (1x11, 2x11 & 3x11) az acél hajtófogakkal és az alumínium tartófogakkal
  • Új 3D-s test egyedülálló lánc gyűrű kompozit design: Alumínium fogak / Alumínium + CFK (3x11 felül) acél fogak / CFK (3x11 közép) Alumínium bevonatú fogak / Alumínium + CFK (2x11 Top) Rozsdamentes acél / CFK (1x11)
  • Nagy hatékonyság és precíz váltás
  • Továbbfejlesztett hajtási merevség
  • 70 fokos csillagkar HOLLOWTECH II technológia és dinamikus lánc kapcsolódás (1x11-fokozatú)
  • Szűk áttételi tartomány a minimális váltási ugrások és a ritmus fenntartása érdekében
  • Egy tüskés felépítés az erőteljes váltás érdekében
  • Fokozott lánctartás
  • Dinamikus lánc kapcsolódás (1x11-fokozatú)
  • Jobb tömítés és jobb forgás
  • Kis csapágyas alsó keret
  • Kompatibilis a 148 mm-es hátsó sarutávú Boost kompatibilis vázakkal (FC-M8000-B1/B2)

tömeg:
  • 773,9 g (40-30-22 fog, középcsapágy nélkül)
  • 695,5 g (34-24 fog, középcsapágy nélkül)
  • 680 g (30 fog, középcsapágy nélkül)

Shimano logó

Shimano márka bemutatás

"Küldetés: A természet, és a minket körülvevő világ élvezete által elősegíteni az egészséget és boldogságot."

A Shimano-t 1921-ben alapította Shozaburo Shimano, és kezdetben kerékpár szabadonfutók gyártásával foglalkozott. Mára a globális kerékpárpiac 50%-át birtokló óriásvállalattá nőtte ki magát. Gyárt hajtás és fékrendszereket, kerekeket, pedálokat, országúti, hegyi és hibrid kerékpárokba, mindezt felhasználás szerint rendezett készletek formájában. Kínálatukban találhatóak kifejezetten kezdő és hobbikerékpárosok számára készült alkatrészek, illetve a versenyek élmezőnyét kiszolgáló rendszerek is.

A kerékpáros területen kívül horgász felszerelések és egyéb, pl. snowboard alkatrészek gyártásával is foglalkozik.

A Shimano márkához köthetőek, olyan kerékpár-történelmileg mérföldkőnek számító újítások, mint a pozícionált váltás (egy kattintással egy fokozat), a középrésszel egybeintegrált hajtómű, vagy a patentpedál (SPD). Hozzá fűzhető továbbá a hegyikerékpárok kifejlődésének egy fontos állomása, az első kifejezetten MTB szett, a Deore XT 1982-es piacra dobása is.

A Shimano mind a mai napig az elérhető árú magas minőség definíciója. Jelentős előnyt szerzett kezdeti ellenfelével a Suntourral szemben, és piaci pozícióját megtartotta manapság is az amerikai Sram előretörése mellett.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Shimano Deore XT termékkel kapcsolatban: