Shimano Deore XT hajtókar

81 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.8]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.4]
  • Modellév:
    2020
    (frissítve: 2020.01.)
  • Listaár: 67.000 Ft

Újszerű Shimano Deore XT FC-M770-10 integrált hajtómű
26.000 Ft
új árához képest: -61%

Használt Shimano Deore XT eladó
23.990 Ft
új árához képest: -64%

Shimano Deore XT integrált hajtómű
25.000 Ft
új árához képest: -63%

Shimano Deore XT integrált hajtómű
33.000 Ft
új árához képest: -51%

HASONLÓ hajtókar TERMÉKEK




sirfrancisd avatar
20 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, 6 hónapig, sima XC-sként használtam
Előny

A 2011-es szériára cseréltem (42/32/24) a régi Deore hajtókarom, és teljesen egyetértek a What Mountainbike Magazin-ban írtakkal; a maga nemében nagyon jól teljesít, aki versenyarc vagy keményen edz, és XTR-re nem telik vagy fölös kiadásnak ítéli, mert nem annyira gramm fetisiszta, annak tökéletes. A merevsége kicsit csökkent, de nem vészes, aki nem hiper érzékeny, észre sem veszi, SRAM hajtókarokhoz képest meg sokkal jobb.

Bő fél éve nyúzom, kb. 4000 km van már benne, de a normál felületi kopáson felül nem amortizálódott túl.

A váltás XTR szintű, de akinek nem telik XT-re, azért ne legyen szomorú, lefelé Deore szintig hasonló nagyon, a segédpöckök elhelyezkedése miatt.

Szemmel láthatóan kicsit megdolgozták a középrészt is, de nagyjából maradt ugyan olyan jó, mint volt a régebbi Hollowtech II-es szintűeknél, vízet és sarat  nem nagyon enged be.

Mivel ezüstös bevonatú, és matrica hátrébb van a középrész felé, ezért még az én 46,5 lábam se szedi le a cuccost.

Ha nem főszezonban veszi valaki, akkor akár feléért is megcsíphető!

Hátrány

Semmit nem tapasztaltam.

Ja talán csak az, hogy a 2012-es verzióban a tányérok felfogatása kicsit változott, és ahogy sejtem, egy idő után nem lesz alkatrész a 2011-es verzióhoz, ezért aki most vesz ilyet vagy számoljon ezzel, vagy vegye a 2012-es verziót.

Tapasztalat

Azt hittem, hogy nagy marketing duma, de amellett van tényleg benne valami, hogy teljesen átalakítja az ember hajtási-váltási szokásait. Ha az új racsnisorral használja az ember, akkor nagyon finom áttételeket kap, sokkalta kevesebbett kell váltogatni.

Erre ajánlom

Szerintem lefedi az egész MTB palettát.

Ennyiért vettem
39000
9 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
modellnév:

FC-M8000


 
fogszám:
  • 40-30-22
  • 38-28
  • 36-26
  • 34-24
  • 30
  • 32
  • 34

 
tengelytípus:

Integrált tengelyes


 
hajtókar anyaga:

alumínium


 
további információk:
  • Bárhol kerekezhetünk a 11-fokozatú „kerékpárosra hangolt“ áttételezéssel
  • Különféle választási lehetőségek a kerékpár és a kerékpáros stílus szerint
  • Következetes váltásteljesítmény és jobb lánckezelés
  • Strapabíróbb lánctányér fogak
  • Kompozit felépítésű lánctányér:
  • acél fogak/acél + CFRP test (1x11, 3x11 középső)
  • alumínium bevonatos fogak/alumínium + CFRP test (2x11 felső)
  • A tartósság és a kis tömeg optimális egyensúlya
  • Az új 3D-s kompozit lánctányér fogainak összetétele optimalizálva van az egyes lánctányérok terheléséhez (1x11, 2x11 & 3x11) az acél hajtófogakkal és az alumínium tartófogakkal
  • Új 3D-s test egyedülálló lánc gyűrű kompozit design: Alumínium fogak / Alumínium + CFK (3x11 felül) acél fogak / CFK (3x11 közép) Alumínium bevonatú fogak / Alumínium + CFK (2x11 Top) Rozsdamentes acél / CFK (1x11)
  • Nagy hatékonyság és precíz váltás
  • Továbbfejlesztett hajtási merevség
  • 70 fokos csillagkar HOLLOWTECH II technológia és dinamikus lánc kapcsolódás (1x11-fokozatú)
  • Szűk áttételi tartomány a minimális váltási ugrások és a ritmus fenntartása érdekében
  • Egy tüskés felépítés az erőteljes váltás érdekében
  • Fokozott lánctartás
  • Dinamikus lánc kapcsolódás (1x11-fokozatú)
  • Jobb tömítés és jobb forgás
  • Kis csapágyas alsó keret
  • Kompatibilis a 148 mm-es hátsó sarutávú Boost kompatibilis vázakkal (FC-M8000-B1/B2)

tömeg:
  • 773,9 g (40-30-22 fog, középcsapágy nélkül)
  • 695,5 g (34-24 fog, középcsapágy nélkül)
  • 680 g (30 fog, középcsapágy nélkül)

Shimano logó

Shimano márka bemutatás

"Küldetés: A természet, és a minket körülvevő világ élvezete által elősegíteni az egészséget és boldogságot."

A Shimano-t 1921-ben alapította Shozaburo Shimano, és kezdetben kerékpár szabadonfutók gyártásával foglalkozott. Mára a globális kerékpárpiac 50%-át birtokló óriásvállalattá nőtte ki magát. Gyárt hajtás és fékrendszereket, kerekeket, pedálokat, országúti, hegyi és hibrid kerékpárokba, mindezt felhasználás szerint rendezett készletek formájában. Kínálatukban találhatóak kifejezetten kezdő és hobbikerékpárosok számára készült alkatrészek, illetve a versenyek élmezőnyét kiszolgáló rendszerek is.

A kerékpáros területen kívül horgász felszerelések és egyéb, pl. snowboard alkatrészek gyártásával is foglalkozik.

A Shimano márkához köthetőek, olyan kerékpár-történelmileg mérföldkőnek számító újítások, mint a pozícionált váltás (egy kattintással egy fokozat), a középrésszel egybeintegrált hajtómű, vagy a patentpedál (SPD). Hozzá fűzhető továbbá a hegyikerékpárok kifejlődésének egy fontos állomása, az első kifejezetten MTB szett, a Deore XT 1982-es piacra dobása is.

A Shimano mind a mai napig az elérhető árú magas minőség definíciója. Jelentős előnyt szerzett kezdeti ellenfelével a Suntourral szemben, és piaci pozícióját megtartotta manapság is az amerikai Sram előretörése mellett.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Shimano Deore XT termékkel kapcsolatban: