Shimano Deore XT hajtókar

81 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.8]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.4]
  • Modellév:
    2020
    (frissítve: 2020.01.)
  • Listaár: 67.000 Ft

Használt Shimano Deore XT (FC-M770) hajtómű eladó
25.000 Ft
új árához képest: -63%

Shimano Deore XT eladó
Shimano Deore XT eladó, Jász-N.-Sz.
75.000 Ft
új árához képest: 12%

Használt Shimano Deore XT eladó
23.000 Ft
új árához képest: -66%

Használt Shimano Deore XT hajtómű eladó
12.000 Ft
új árához képest: -82%

HASONLÓ hajtókar TERMÉKEK




ersek avatar
18 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Merev, nem hajlong,  nagyon szépen megmunkált, még elég könnyű is ehhez.

Hátrány

Nincsen.

Tapasztalat

Eddig egy 08' as LX et  használtam, három évig, tökéletesen meg voltam vele elégedve, de most muszáj volt váltanom. Ugyan olyat akartam venni annyira bejött az LX, de észrevettem, hogy XT is van icipicivel drágábban, és miután mindig nagyon tetszett, inkább ilyet vettem. Elvégre hosszú évekre veszünk hajtókart.
Most kövezzetek meg, de merevségben, nem igen érzek különbséget. Érzem, hogy valamivel jobb lett a hajtáshatékonyság, de nem kizárt, hogy egy új LX el is ezt éreztem volna. Félre értés ne essék, nem fikázom, csak úgy fest, az üreges Shimano hajtókarok ( LX, SLX, XT ) elérték a maximális merevséget, és inkább csak súlyban, és formában térnek el egymástól.
Viszont a középrész hosszabb életet ígér, mert ebben az apróbb golyós, golyókosaras csapágy pöffeszkedik. Ez jó.
És a váltás is javult. A lefelé váltás nem, ugyan olyan gyorsan lelöki a láncot 44 ről 32 re, mint az LX nél, Ám a felfelé váltás. Csak megnyomtam a váltókart, és a jól megszokott csörgés helyett, halkan, és nagyon gyorsan felrakta 32 ről 44 re. Nagyon gyorsan, és csörgés nélkül. Na ez érezhető változás.
LX lánccal használom CN - HG 73
Szóval egy remek hajtókar, csak jót tudok írni róla, de ha valaki nem profi bringás, vagy netán versenyző, annak nem éri meg az árkülönbözetet. Persze ha megkapod LX, vagy SLX árban akkor miért ne, mindegyiknél jobb, de 10 - 20 ezer froncsival többet nem ér meg hobbistáknak. Amatőröknek, hobbistáknak nem. Profiknak igen.

Nekem is csak azért díszeleg a bringámban, mert szinte LX , SLX árban megkaptam. Az egész bringa összképe megváltozott tőle, komolyabb lett,  Hangsúlyozom, nagyon elégedett vagyok vele, nem bántam meg egy kicsit sem, csak próbálok objektív lenni, és rávilágítani arra amivel én is csak most szembesültem, hogy ez azért verseny cucc.

Ennyiért vettem
35000
Csatolt képek
Shimano Deore XT  2008 hajtókar
Szép
12 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
modellnév:

FC-M8000


 
fogszám:
  • 40-30-22
  • 38-28
  • 36-26
  • 34-24
  • 30
  • 32
  • 34

 
tengelytípus:

Integrált tengelyes


 
hajtókar anyaga:

alumínium


 
további információk:
  • Bárhol kerekezhetünk a 11-fokozatú „kerékpárosra hangolt“ áttételezéssel
  • Különféle választási lehetőségek a kerékpár és a kerékpáros stílus szerint
  • Következetes váltásteljesítmény és jobb lánckezelés
  • Strapabíróbb lánctányér fogak
  • Kompozit felépítésű lánctányér:
  • acél fogak/acél + CFRP test (1x11, 3x11 középső)
  • alumínium bevonatos fogak/alumínium + CFRP test (2x11 felső)
  • A tartósság és a kis tömeg optimális egyensúlya
  • Az új 3D-s kompozit lánctányér fogainak összetétele optimalizálva van az egyes lánctányérok terheléséhez (1x11, 2x11 & 3x11) az acél hajtófogakkal és az alumínium tartófogakkal
  • Új 3D-s test egyedülálló lánc gyűrű kompozit design: Alumínium fogak / Alumínium + CFK (3x11 felül) acél fogak / CFK (3x11 közép) Alumínium bevonatú fogak / Alumínium + CFK (2x11 Top) Rozsdamentes acél / CFK (1x11)
  • Nagy hatékonyság és precíz váltás
  • Továbbfejlesztett hajtási merevség
  • 70 fokos csillagkar HOLLOWTECH II technológia és dinamikus lánc kapcsolódás (1x11-fokozatú)
  • Szűk áttételi tartomány a minimális váltási ugrások és a ritmus fenntartása érdekében
  • Egy tüskés felépítés az erőteljes váltás érdekében
  • Fokozott lánctartás
  • Dinamikus lánc kapcsolódás (1x11-fokozatú)
  • Jobb tömítés és jobb forgás
  • Kis csapágyas alsó keret
  • Kompatibilis a 148 mm-es hátsó sarutávú Boost kompatibilis vázakkal (FC-M8000-B1/B2)

tömeg:
  • 773,9 g (40-30-22 fog, középcsapágy nélkül)
  • 695,5 g (34-24 fog, középcsapágy nélkül)
  • 680 g (30 fog, középcsapágy nélkül)

Shimano logó

Shimano márka bemutatás

"Küldetés: A természet, és a minket körülvevő világ élvezete által elősegíteni az egészséget és boldogságot."

A Shimano-t 1921-ben alapította Shozaburo Shimano, és kezdetben kerékpár szabadonfutók gyártásával foglalkozott. Mára a globális kerékpárpiac 50%-át birtokló óriásvállalattá nőtte ki magát. Gyárt hajtás és fékrendszereket, kerekeket, pedálokat, országúti, hegyi és hibrid kerékpárokba, mindezt felhasználás szerint rendezett készletek formájában. Kínálatukban találhatóak kifejezetten kezdő és hobbikerékpárosok számára készült alkatrészek, illetve a versenyek élmezőnyét kiszolgáló rendszerek is.

A kerékpáros területen kívül horgász felszerelések és egyéb, pl. snowboard alkatrészek gyártásával is foglalkozik.

A Shimano márkához köthetőek, olyan kerékpár-történelmileg mérföldkőnek számító újítások, mint a pozícionált váltás (egy kattintással egy fokozat), a középrésszel egybeintegrált hajtómű, vagy a patentpedál (SPD). Hozzá fűzhető továbbá a hegyikerékpárok kifejlődésének egy fontos állomása, az első kifejezetten MTB szett, a Deore XT 1982-es piacra dobása is.

A Shimano mind a mai napig az elérhető árú magas minőség definíciója. Jelentős előnyt szerzett kezdeti ellenfelével a Suntourral szemben, és piaci pozícióját megtartotta manapság is az amerikai Sram előretörése mellett.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Shimano Deore XT termékkel kapcsolatban: