- Merevség ennél a szériánál sem szenvedett csorbát
- A váltás minősége kiváló, még úgy is hogy 2 külön csoportba tartozó lánctányérral használom (28-38)
- Szép, jól sikerült design
- Könnyű
- Ez az XT is japán még mindig.
- Ritka a láncfelkapás
- Legbosszantóbb talán hogy a jobb oldalon a kar és csillag illesztésénél beférnek a fűszálak és egy komplett botanikuskerte való száraznövényt piszkálok ki minden takarításnál.
- A lánctányérok sokkal jobban kopnak mint a korábbi 770-es modell esetében
- A gyári tányérok horror árban vannak hozzá
- A bal karon elkezdett kopni az eloxálás
- Boltban csillagászati az ára, nagyon elszálltak.
- A problémám az előző széria óta fennmaradt, T30-as torx csavarokat találunk még mindig, ráadásul a nagytányér csavarjai nem is szabvány hosszúságúak, elég nehéz volt így összesakkozni hogy jó legyen bele az A2Z csavarszett és a kistányérhoz is jó legyen a kibontott fekete alucsavar.
"Használtan" vettem XTR középrésszel így a sajátjáról nem tudok nyilatkozni.