Preciz,pontos,feelinges,jo a láncfeszitése,nagyon gyors és marhajo a multi relase. Xt kar az sokat dob a dolgon. Slxkarral érezhetően ratyibb volt a váltás
3x10 rendszerrel használom és eléggé sokat kell állitgatni bár aki olyan biciklibuzi mint én annak nem okoz gondod mert egész nap a bringát simogatom meg állitgatom :DDD
Kissé drága de nem megfizethetelen. Ha nincs karbatartva azért tud huncutságokat csinálni
Kiprobáltam már elég sok féle váltot és meg kell hagyni az xtbe nem kellet csalodnom. Kiprobáltam 2009es kiadást és a 2015-öst. Ég és föld a külömbség a kettő közt. Sokkal precizebb az uj kiadás és nekem nagyon bejött a multi relase. A régebbi kiadást igaz slx karral probáltam szép volt jo volt de nem ájultam el tőle...(persze a deorenál sokkal jobb)... Viszont kapcsolhato ujabb kidátsol meg kell hogy mondjam leesett az állam... Egyszerüen élvezet vele a váltás. Az xtr nem sokkal előzi meg a váltás minőségebe. Sarat mocskot is nagyon jól birja olyan akár az óramű. Szoval ha azon gondolkozol hogy milyen váltót vegyél és számit a feeling és nem sajnálod rá a pénzt de nem akarsz egyhavi fizetést rákölteni akkor az xt valo neked. ( És ne kombinálj!) Nem olyan jo kombo az slx xt szerintem.bár ez szubijektiv. update 2018,01,30 már jó ideje 2x10es rendszerrel használom elöl 38t-24t hátul 11t-42t ez a kombo az ami már megfelelő nekem mert a 36t fogaskeréksor kicsit kicsinek bizonyult. de mivel az m786 os kivitel 43 fogig lett tervezve ezért gondoltam kiprobálom a max lántányért azaz a 42 fogasat de vegyes érzelmeket keltett bennem ugyanis iszonyu nehézkes beállitani hogy a legnagyobb lánctányérra mikor felvált ne érjen össze a váltogörgő a sorhoz ezért nagyon érzéken ebben az állapotban és nagyon nehéz beállitani.
Xc minden mennyiségben versenyzésre és hobbi szintre is tökéletes.