Sram 7.0 hátsó váltó

8 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
  • Modellév: 2002
  • Listaár: 8.500 Ft

HASONLÓ hátsó váltó TERMÉKEK




Norbiker avatar
Norbiker
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Van neki egy pár!!! pl az hogy nagyon megbízható pontos és kényelmes. A gumi nem kopik le a karról több év után sem. Nekem legalábbis nem tett ilyet. Jól tapad a gumi! A váltó pedig igen jól bírja alig lötyög valamit pedig már 4 éves lesz. és még valami : NEM VÁLT EL (mint a szokásos marokváltók) JAh: nekem még az old válétozat van meg és ez az egy fajta még a shimanoval is kompatibilis. méghozzá a HG-50-el
Hátrány
A marokváltó műanyag, így esések körül reped. A műanyagnak köszönhetően viszont szinte minden SHIMANO-t ver súlyilag.
Tapasztalat
HA az én véleményem érdekel valamit, akkor (mivel eddig én használtam a legtöbbet ezt a váltót itt) azt ajánlom, hogy aki marokváltót akar az ilyet vegyen, mert nem kamu ami eddig ide le volt írva. Szóval télleg jó!
Erre ajánlom
Bármire. Lehet ez túra, 4X, DH, mert tényleg egy tartós darabja lesz a biciklidnek.
Szerinted hasznos?

Sram logó

Sram márka bemutatás

A Sramot 1987-ben alapították Chicagóban. A nevét az alapítók után kapta (Scott, Ray, Sam).

A cég 1988-ban bemutatta a marokváltókart, a Grip Shift-et. A Sram 1990-ben megvádolta a Shimanot, amiért szerinte tisztességtelen módon 15% kedvezményt ad azon gyártóknak, akik teljes Shimano hajtásrendszerrel szerelik fel a kerékpárjaikat, és akik így nem kockáztatták ezt a jelentős engedményt avval, hogy Grip Shift karokat szereltek volna fel. 1991-ben a Shimanoval peren kívüli megegyezést kötöttek, így a cég betört a jövedelmező OEM piacra (nagy tételbeli alkatrész eladás kerékpárgyártók számára).

A Sram újítása az „1:1-es áttételi arány”, mely annyit jelent, hogy amekkora bowdenhosszot a kar húz, akkorát mozdul a váltó is. Ez az előzőekhez képest nagyjából duplájára növelt bowdenmozgás függetlenebbé tette a rendszert a szennyeződésektől, amely a hegyikerékpározásban jelentős eredmény.

A Shimanoval kötött kiegyezés óta megállíthatatlan a Sram növekedése. 1997-ben magába olvasztotta az egyik legrégibb gyártót, a Sachsot, az elmúlt évtizedben pedig felvásárolta a Truvativ, RockShox, Avid és Zipp márkákat. Mindezek által olyan gyártóvá lépett elő, amely szinte minden alkatrészt kínálni tud egy komplett kerékpárhoz, a hajtás-váltás rendszertől a teleszkópon át a kerekekig.