Sram SX5 hátsó váltó

13 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.4]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
  • Modellév:
    2007
    (frissítve: 2007.04.)
  • Listaár: 9.200 Ft

HASONLÓ hátsó váltó TERMÉKEK



1-13 (13 vélemény)
Rendezés

BikeUMF avatar
16 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

-Nagyon jó vele váltani,kmc lánccal használom.

-Terhelés alatt is jól vált semmi gond nincs vele

-Görgők is birják a strapát

-Könnyű állíthatóság.

Hátrány

Nekem semmi bajom nem volt vele

Tapasztalat

nagyon jó cucc,nekem nagyon bejön.

Erre ajánlom

DH,FR

Ennyiért vettem
6000 újonnan
Mért tömeg
200 g
Szerinted hasznos?

kiskoji avatar
13 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Működik, teszi a dolgát, semmi több. Bírja a zúzást is, különösebb gondom nem akadt vele, legalábbis olyan, ami miatt le kellett volna cserélnem.

Hátrány

Semmi extrát nem nyújt. Néha elbizonytalanodik és időszakosan érdekes dolgokat produkál. Semmi komoly, csak szokni kell.. :)

Csatolt képek
Sram SX5  2006 hátsó váltó
Szerinted hasznos?

Tyto avatar
7 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny

rúgói sokkal erősebbek mint a shimano-nál(ez vonatkozik a-**X.9 - X.7 váltókra is),váltása precíz(jól beállítva),nem híntázik terepen,sárban is pontosan vált,+nem kell akkora kanyar a váltóbowden-nek(így sokkal pontosabban vált)......szerintem a SRAMnak   eggyik legolcsóbb ,jó minőségű h.váltója...ami +fizethető..:-)

 

X.9 - X.7 -SX5 váltóm is van :-) ....Így van összehasonlitási alapom...

Hátrány
NEM hátrány..DE*****Az egyetlen gyenge pontja a bowden tartó fül....1 kicsivel könnyebben eltörhet mint a shimano-nál.....DEEE NEKEM MÉG NEM SIKERÜLT ELTÖRNÖM.....egyiknél sem:-)
Tapasztalat
SOKKAL JOBB A SHIMANO-nál,  ÉS OLCSÓBB IS....hát ennyi:*
Erre ajánlom
BÁRMIRE....*******
Ennyiért vettem
7600
Csatolt képek
Sram SX5  2007 hátsó váltó
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

totyvfts avatar
16 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, több mint 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Normális versenyképes áron kapsz egy jól használható , nem pogozó és ezért csendes váltót . Schimanoéknál ezt a minőséget drágábban adják .
Hátrány
Talán picit lehetne erősebb a rugó
Tapasztalat
3 éve nyúzom aszfalton városban , ahol igen sokat kell gyilkolni , de eddig jól bírja :)
Erre ajánlom
Akinek kevés a pénze de normális minőséget akar pl.
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Misaly avatar
9 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
- Gyors, pontos, birja a sarat, hozzavalo karokkal rajossz miert jobb egy sram mint egy vele egyenerteku shimano...
Hátrány

- Biztos az is van neki, de amire en hasznalom ott nem fordult meg elo.

 

Tapasztalat
Ez az elso sram valtom, es azt hiszem markahu leszek innentol. Ki kell probalni es rajossz...
Erre ajánlom
Turara, XC-re
Ennyiért vettem
Bringan volt
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

vargaba avatar
5 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, több mint 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny
Jól vált(mint minden sram!) pontos, gyors, könnyű beállítani, sárra nem érzékeny és még erős is!
Hátrány
Az X.9 után kicsit lassabb és pontatlanabb, de még mindíg messze jobb mint egy shimano.... kicsit nehéz szegény:S
Tapasztalat
Shimano rendszerrel kezdtem pályafutásom, de meg kell mondjam 2-3 hónap után széthullott a váltó.... akkor jött a nagyágyú, az X.9! Nincs párja! árban még elfogadható, súlyban is teljesítményben meg nem lehet összehasonlítani semmivel(kivétel a nagytestvér) nah az (s)x5 ugyan ezt tudja, csak kicsit nehezebben! nekem nagyon bevált! Beállítás?? fölteszem, ráhúzom a bowdent és mehetek is...
Erre ajánlom
versenyzésre  csak a súlya miatt nem, egyébként bárkinek ajánlom! DH-ra nem, oda vegyetek rövid kanalas x.9-et!!
Ennyiért vettem
vagy 7000 :-)
Szerinted hasznos?

daci avatar
12 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 6 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
vált, nemkell gyakran beállítani, teszi a dolgát, erős rugó
Hátrány
néha kicsit hajlamos ugrálni, de eddigi váltóim közül ez a legkevésbé. talán picit nehéz, olyan 100 grammal nehezebb az x9nél, de engem ez nem érdekel.
Tapasztalat

volt előtte jónéhány shimanom, nyomába se érnek ennek, jobban vált még az lx-xt családnál is, jóval erősebb a rugója. ezekután bátran kijelenthető hogy shimanot csak az vesz aki nem ért hozzá.. nekem egyik shimano se húzta félévnél tovább, nem váltottak rendesen, gyenge szar a rugójuk, egyszer a hegy közepén adta meg magát a deore-m rugója. (hone vagy lx váltásra meg nincs pénzem) és ami a legnagyobb poén az egészben hogy a sram még olcsóbb is a shimanonál.

a shimanonak inkább a hajtókar megy, abból jókat csinál. de a shimano váltást el lehet felejteni..

 

Erre ajánlom
mindenkinek dh fr 4x xc akármi
Ennyiért vettem
7 ezer karral
8 olvasó 63%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

HellslayeR avatar
53 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Nagyon jól vált, és sram!
Hátrány
Kicsit szarakodni kell a finomállítással, mert ha ülve tekersz fölfelé a hegyen hajlamos lefelé váltani 1-et a fogaskoszorún. Régi 5.0-m jobb volt még most is megy (7 éves darab) és nem kellett vele ennyit hülyéskedni.
Tapasztalat
Alapvetően eléggé jó váltó, csak 1x kell beállítani és utána működik tökéletesen, nem olyan vacak műanyag elemekből áll mint a régi 5.0. Bírja a zúzósabb terepet is.
4 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

porch avatar
porch
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 3 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
nagyon szép, olcsó, erős rugók, jól feszít, precíz, izsonyat halk, tartósnak ígérkeznek a görgői is, meg olyan felépítése mint a jobb sramoknak:)
Hátrány
asszem nincsen?
Tapasztalat
szreintem, ár/teljesítményben legjobb választás, a deore szintet simán karcolja felülről:)
Erre ajánlom
cc egyértelmű, xc, maratonra is, monnyuk kicsit nehéz, ugribugrira is, mert erősek a rugajai, és nem töröd le az első letörésnél:)
Ennyiért vettem
6500
4 olvasó 75%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Kamis avatar
20 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, csak kipróbáltam, túrázgató/városi harcosként
Előny
Szép, minőségi anyagok, pontos, gyors.
Hátrány
Nincs
Tapasztalat
Tegnap vettem, azóta mentem vele 200km-t. Előtte egy Shimano Tourney volt, inkább nem us ragozom tovább. Nagyon gyorsan vált halkan, és szép is. Hegyen felfelé is probléma nélkül vált. Sram 3.0 marokváltóval használom nagyon kellemes az is. Baromi jó váltó, imádom.
Erre ajánlom
Mindenkinek, mindenre. Illetve aki akar egy nagyon precíz halk váltót.
Ennyiért vettem
8ropi
4 olvasó 75%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

SeaQR avatar
SeaQR
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, kevesebb mint 1 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Tapasztalat
Nos, ez az "atomerős" váltó az első enyhén sárosabb terepen az öntött résznél eltört, és becsavarodot a küllők közé. Nyugodjék békében : )
3 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

HD avatar
HD
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 2000-4000 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
hát első ránézésre atom erősnek tűnik mert az is ! nagyon szépen vált,erős,szép ;),merev..nem pattog a lánc egyszóval kira viszonylag olcsó
Hátrány
hát max annyi h oda kell figyelni amikor veszed h mivel kompatibilis! mert van olyan ami cask sram 1:1-es váltókarokkal vált normálisan, és van olyan ami Shimano kompatibilis szal erre figyeljetek oda
Tapasztalat
naon jó ennyi money-ért ! ajánlom nektek
Erre ajánlom
hát durvulásra mindenképp meg az áránál fogva mindenre
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

redneck avatar
redneck
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, csak kipróbáltam, 0-500 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
jól műkszik
Hátrány
semmi különös
Tapasztalat
szerintem jóó váltó mer olcsó és hasonló szinten van mint 1 x-7 es
Erre ajánlom
mindenre
3 olvasó 33%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-13 (13 vélemény)
Rendezés
Sram logó

Sram márka bemutatás

A Sramot 1987-ben alapították Chicagóban. A nevét az alapítók után kapta (Scott, Ray, Sam).

A cég 1988-ban bemutatta a marokváltókart, a Grip Shift-et. A Sram 1990-ben megvádolta a Shimanot, amiért szerinte tisztességtelen módon 15% kedvezményt ad azon gyártóknak, akik teljes Shimano hajtásrendszerrel szerelik fel a kerékpárjaikat, és akik így nem kockáztatták ezt a jelentős engedményt avval, hogy Grip Shift karokat szereltek volna fel. 1991-ben a Shimanoval peren kívüli megegyezést kötöttek, így a cég betört a jövedelmező OEM piacra (nagy tételbeli alkatrész eladás kerékpárgyártók számára).

A Sram újítása az „1:1-es áttételi arány”, mely annyit jelent, hogy amekkora bowdenhosszot a kar húz, akkorát mozdul a váltó is. Ez az előzőekhez képest nagyjából duplájára növelt bowdenmozgás függetlenebbé tette a rendszert a szennyeződésektől, amely a hegyikerékpározásban jelentős eredmény.

A Shimanoval kötött kiegyezés óta megállíthatatlan a Sram növekedése. 1997-ben magába olvasztotta az egyik legrégibb gyártót, a Sachsot, az elmúlt évtizedben pedig felvásárolta a Truvativ, RockShox, Avid és Zipp márkákat. Mindezek által olyan gyártóvá lépett elő, amely szinte minden alkatrészt kínálni tud egy komplett kerékpárhoz, a hajtás-váltás rendszertől a teleszkópon át a kerekekig.