Sram 7.0 hátsó váltó

8 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
  • Modellév: 2002
  • Listaár: 8.500 Ft

HASONLÓ hátsó váltó TERMÉKEK




Biro Andras avatar
Biro Andras
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
hat ez eddig a legjobb valtom ... valahogy a Shimano hegemoniabol elegem lett .. pont a tegnap vertem oda ..oannyira hogy a Bowdenhaz a valto szembol kiugrott... es tokeletesen mukodik ... X-7 es trigger valtokarokkal meg annyira konnyen megy hogy a Shimano utan oan is megesik hogy veletlen hozzaerek es valt .... habar megjegyeznem hogy egy par hete van meg ... de a tegnap nagyon felavattam ... tul keppen raestem ...
Hátrány
a plasztik alkatreszek elbizonytalanitanak egy kisse ... de teny es valo hogy ahol ennel kisebb esesnel a konkurense behajlott a kullok koze.... ez teljesen egyenes maradt ... jahh es meg annyi hogy a gyari bowden szinte rovidnek bizonyult ... de ez nem tudom hogy tenyleg hatrany-e....
Tapasztalat
osszehasonlitas? kb a Deore LX el egy arban van ... es messze veri azt ... a Valtokar egy kisse draga .... de megeri teljes rendszert cserelni (fogaskoszoru, lanc, valto valtokar)
Erre ajánlom
mindenre ... talan extrem DH ra nem de az alatt barminek barkinek barmire
Szerinted hasznos?

Sram logó

Sram márka bemutatás

A Sramot 1987-ben alapították Chicagóban. A nevét az alapítók után kapta (Scott, Ray, Sam).

A cég 1988-ban bemutatta a marokváltókart, a Grip Shift-et. A Sram 1990-ben megvádolta a Shimanot, amiért szerinte tisztességtelen módon 15% kedvezményt ad azon gyártóknak, akik teljes Shimano hajtásrendszerrel szerelik fel a kerékpárjaikat, és akik így nem kockáztatták ezt a jelentős engedményt avval, hogy Grip Shift karokat szereltek volna fel. 1991-ben a Shimanoval peren kívüli megegyezést kötöttek, így a cég betört a jövedelmező OEM piacra (nagy tételbeli alkatrész eladás kerékpárgyártók számára).

A Sram újítása az „1:1-es áttételi arány”, mely annyit jelent, hogy amekkora bowdenhosszot a kar húz, akkorát mozdul a váltó is. Ez az előzőekhez képest nagyjából duplájára növelt bowdenmozgás függetlenebbé tette a rendszert a szennyeződésektől, amely a hegyikerékpározásban jelentős eredmény.

A Shimanoval kötött kiegyezés óta megállíthatatlan a Sram növekedése. 1997-ben magába olvasztotta az egyik legrégibb gyártót, a Sachsot, az elmúlt évtizedben pedig felvásárolta a Truvativ, RockShox, Avid és Zipp márkákat. Mindezek által olyan gyártóvá lépett elő, amely szinte minden alkatrészt kínálni tud egy komplett kerékpárhoz, a hajtás-váltás rendszertől a teleszkópon át a kerekekig.