Sram 7.0 hátsó váltó

8 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
  • Modellév: 2002
  • Listaár: 8.500 Ft

HASONLÓ hátsó váltó TERMÉKEK




aztakurva avatar
43 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, több mint 8000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Ennél strapabíróbb váltót elsem tudnék képzelni, immár 5 éve használom és tökéletesen működik azóta is a Sram 7.0, nagyon pontosan és gyorsan vált ha jól van beállítva,  nem hajlik  nem csavarodik, a láncot szépen feszíti. Az egész a jó beállításnak köszönhető. görgői még nem túl kopottak és a feszítő rugója is jó még.  Annyira jó váltó, hogy beszereztem egy másikat is belőle , hogyha majd esetleg szétmegy egyszer akkor csakis ilyet szeretnék használni.

Hátrány

Évente 1 szer bekell állítani ......  kb másfél év használat után egyik napról a másikra megadta magát a Sram 7.0 ,elvittem szervízbe ahol megnézték és azt mondták hogy nem lehet vele mit kezdeni, örüljek ha hazaérek vele egyáltalán.  itthon megbabráltam , azóta is tökéletesen működik... bár a hátsó feszítő csavar már kiszakad belőle, de ezt könnyen orvosoltam egy nagyobb átmérőjű csavarral , kb másfél éve így működik és tökéletes mondanom sem kell.

Tapasztalat

Semmi mást nem akarok használni csak ilyet.

Erre ajánlom

Bármire :D

2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Sram logó

Sram márka bemutatás

A Sramot 1987-ben alapították Chicagóban. A nevét az alapítók után kapta (Scott, Ray, Sam).

A cég 1988-ban bemutatta a marokváltókart, a Grip Shift-et. A Sram 1990-ben megvádolta a Shimanot, amiért szerinte tisztességtelen módon 15% kedvezményt ad azon gyártóknak, akik teljes Shimano hajtásrendszerrel szerelik fel a kerékpárjaikat, és akik így nem kockáztatták ezt a jelentős engedményt avval, hogy Grip Shift karokat szereltek volna fel. 1991-ben a Shimanoval peren kívüli megegyezést kötöttek, így a cég betört a jövedelmező OEM piacra (nagy tételbeli alkatrész eladás kerékpárgyártók számára).

A Sram újítása az „1:1-es áttételi arány”, mely annyit jelent, hogy amekkora bowdenhosszot a kar húz, akkorát mozdul a váltó is. Ez az előzőekhez képest nagyjából duplájára növelt bowdenmozgás függetlenebbé tette a rendszert a szennyeződésektől, amely a hegyikerékpározásban jelentős eredmény.

A Shimanoval kötött kiegyezés óta megállíthatatlan a Sram növekedése. 1997-ben magába olvasztotta az egyik legrégibb gyártót, a Sachsot, az elmúlt évtizedben pedig felvásárolta a Truvativ, RockShox, Avid és Zipp márkákat. Mindezek által olyan gyártóvá lépett elő, amely szinte minden alkatrészt kínálni tud egy komplett kerékpárhoz, a hajtás-váltás rendszertől a teleszkópon át a kerekekig.