Sram GX Eagle hátsó váltó

3 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
  • Modellév: 2018 (frissítve: 2018.08.)
  • Listaár: 55.000 Ft

HASONLÓ hátsó váltó TERMÉKEK




Killervin avatar
10 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2017, 3 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

A váltási élmény kellemes vele, elég gyorsan kapcsol, kissé hangos de terepen talán senkit nem érdekel.

Terhelés alatt is simán vált, persze nem ajánlott továbbra sem az ilyesmi.

Extrém sárban amíg lehet a lánc vágja a sarat viszont ha felgyűlik tekerés nélkül akkor könnyen leemeli a láncot mivel alacsonyan fut a lánc a pedálnál.

Elég erős a szerkezete - már nem féltem hogy eléggé lelóg de a 29-es kerék kell mellé.

Szerviz állította be egyszer, azóta tökéletes átütőtengelyes keréken.

Hátrány

Lapos terepen kissé lassú, 25-26 km/h-t tudok vele kihajtani.

Tapasztalat

Nagyon könnyű mászni vele, leginkább dimbes-dombos vagy komoly emelkedős terepre ajánlom. Országúton nem túl gyors, legközelebb 32T helyett megpróbálom 34-gyel.

Erre ajánlom

Terepre, de elég jól megy sima úton is a többi 1x rendszerhez képest.

Ennyiért vettem
Bringán volt
12 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
fokozatszám:

12


 
rugóirány:

normál


 
váltótest:

alumínium


tömeg:

290 g


Sram logó

Sram márka bemutatás

A Sramot 1987-ben alapították Chicagóban. A nevét az alapítók után kapta (Scott, Ray, Sam).

A cég 1988-ban bemutatta a marokváltókart, a Grip Shift-et. A Sram 1990-ben megvádolta a Shimanot, amiért szerinte tisztességtelen módon 15% kedvezményt ad azon gyártóknak, akik teljes Shimano hajtásrendszerrel szerelik fel a kerékpárjaikat, és akik így nem kockáztatták ezt a jelentős engedményt avval, hogy Grip Shift karokat szereltek volna fel. 1991-ben a Shimanoval peren kívüli megegyezést kötöttek, így a cég betört a jövedelmező OEM piacra (nagy tételbeli alkatrész eladás kerékpárgyártók számára).

A Sram újítása az „1:1-es áttételi arány”, mely annyit jelent, hogy amekkora bowdenhosszot a kar húz, akkorát mozdul a váltó is. Ez az előzőekhez képest nagyjából duplájára növelt bowdenmozgás függetlenebbé tette a rendszert a szennyeződésektől, amely a hegyikerékpározásban jelentős eredmény.

A Shimanoval kötött kiegyezés óta megállíthatatlan a Sram növekedése. 1997-ben magába olvasztotta az egyik legrégibb gyártót, a Sachsot, az elmúlt évtizedben pedig felvásárolta a Truvativ, RockShox, Avid és Zipp márkákat. Mindezek által olyan gyártóvá lépett elő, amely szinte minden alkatrészt kínálni tud egy komplett kerékpárhoz, a hajtás-váltás rendszertől a teleszkópon át a kerekekig.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Sram GX Eagle termékkel kapcsolatban: