Sram X0 hátsó váltó

14 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
  • Modellév:
    2017
    (frissítve: 2017.05.)
  • Listaár: 78.495 Ft - 106.195 Ft

Használt Sram X0 eladó
50.000 Ft
új árához képest: -53%

HASONLÓ hátsó váltó TERMÉKEK




bikeparts999 avatar
5 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 86%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Szép,pontos,erős.

Hátrány

Az ára.

Tapasztalat

Nagyon pontos,erős váltó.Shimano Xt-t cseréltem le,mondhatom,hogy megérte.

Terhelésnél is jól vált a Sram X.0.A titán rúgó brutál erős,nem ugrál,csapódik a lánc.

Nagy sárban még nem használtam.A beállítás egyszerű volt,felraktam,beállítottam,és kész,semmi macera.Jó súlyban is van.A váltás Sram-hoz mérten is nagyon jó.Egyedül az ára,ami elég magas.

Erre ajánlom

Bárkinek, bármire.

Ennyiért vettem
45-ért a váltókarokkal.
Csatolt képek
Sram X0  2010 hátsó váltó
7 olvasó 86%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
fokozatszám:
  • 9 (X0-9s)
  • 10 (X0-10s)
  • 10 (X0 Type 2 10s)

 
váltókanál hossz:
  • rövid, közepes, hosszú (X0-9s)
  • hosszú (X0-10s, X0 TYPE 2-10s)

 
kompatibilitás:

Sram ESP váltókarok


 
legnagyobb lánckerék:

36 fog


 
váltótest:
  • X0-9s: Grilon kompozit ház, magnézium csuklók, edzett csapok, alumínium rögzítőcsavar, kovácsolt alu tömítőgyűrű, I-Glide tömítések, titánium feszítőrugó, változtatható rugóerő
  • X0-10s: karbonszálas kompozíció , kovácsolt alumínium mechanika, karbon váltókanál, titánium rugó, rozsdamentes csavarok

 
váltókanál:

Hidegen kovácsolt alumínium váltókanál belül, karbon váltókanál kívül


 
váltógörgő:
  • X0-9s: Zárt ipari csapágyas 11 fogas váltógörgő
  • X0-10s, X0 Type 2: Zárt csapágyas váltógörgő

 
színválaszték:
  • ezüst
  • fekete
  • piros

tömeg:
  • X0-9s: 203 g
  • X0-10s: 190 g

Sram logó

Sram márka bemutatás

A Sramot 1987-ben alapították Chicagóban. A nevét az alapítók után kapta (Scott, Ray, Sam).

A cég 1988-ban bemutatta a marokváltókart, a Grip Shift-et. A Sram 1990-ben megvádolta a Shimanot, amiért szerinte tisztességtelen módon 15% kedvezményt ad azon gyártóknak, akik teljes Shimano hajtásrendszerrel szerelik fel a kerékpárjaikat, és akik így nem kockáztatták ezt a jelentős engedményt avval, hogy Grip Shift karokat szereltek volna fel. 1991-ben a Shimanoval peren kívüli megegyezést kötöttek, így a cég betört a jövedelmező OEM piacra (nagy tételbeli alkatrész eladás kerékpárgyártók számára).

A Sram újítása az „1:1-es áttételi arány”, mely annyit jelent, hogy amekkora bowdenhosszot a kar húz, akkorát mozdul a váltó is. Ez az előzőekhez képest nagyjából duplájára növelt bowdenmozgás függetlenebbé tette a rendszert a szennyeződésektől, amely a hegyikerékpározásban jelentős eredmény.

A Shimanoval kötött kiegyezés óta megállíthatatlan a Sram növekedése. 1997-ben magába olvasztotta az egyik legrégibb gyártót, a Sachsot, az elmúlt évtizedben pedig felvásárolta a Truvativ, RockShox, Avid és Zipp márkákat. Mindezek által olyan gyártóvá lépett elő, amely szinte minden alkatrészt kínálni tud egy komplett kerékpárhoz, a hajtás-váltás rendszertől a teleszkópon át a kerekekig.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Sram X0 termékkel kapcsolatban: