Sram X5 hátsó váltó

16 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.9]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.9]
  • Modellév:
    2017
    (frissítve: 2017.05.)
  • Listaár: 17.195 Ft

HASONLÓ hátsó váltó TERMÉKEK




zazie87 avatar
13 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, csak kipróbáltam, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
  • A váltás baromi gyors és pontos vele
  • Tesóm szétnyúzza sárban és úttalan utakon (szerinte a bringa nem egy műtárgy), egy év alatt még semmi baja...
  • Terhelés alatt is pontosan vált, nem ugrik meg a lánc, eddigi tapasztalataim szerint ez lehetetlen volt
  • Jó anyagminőség
  • Erős rázkódás közben is feszesen tartja a láncot
  • A váltógörgők sárosan és porban is jól akadálymentesen forognak
  • Tök jól néz ki :)
Hátrány
  • Hát én nem tapasztaltam...

 

Tapasztalat

A tesóm bringáján van, így néha én is használom. Imádom, mert teljesen más élményt nyújt, mint az eddigi montis tapasztalataim hátsó váltó ügyben. Annyira bejött, hogy akartam venni magamnak is egyet a leendő freeride gépemre, de aztán anyagi okok miatt nem került sor annak a a megépítésére. Jó sok Shimanot kipróbáltam már életem során, és azt mondom, hogy Sram. :)

Erre ajánlom

Minden bütyköskerekűre valamint karácsonyi ajándéknak Zazikának... :)

Csatolt képek
Sram X5  2010 hátsó váltó
Tesókám b'twin-jén
9 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
fokozatszám:

10


 
rugóirány:

normál


 
váltókanál hossz:
  • hosszú
  • közepes

 
kompatibilitás:

Sram ESP


 
színválaszték:
  • fekete
  • ezüst

 
további információk:

ESP és D.I.R.T. technológia


Sram logó

Sram márka bemutatás

A Sramot 1987-ben alapították Chicagóban. A nevét az alapítók után kapta (Scott, Ray, Sam).

A cég 1988-ban bemutatta a marokváltókart, a Grip Shift-et. A Sram 1990-ben megvádolta a Shimanot, amiért szerinte tisztességtelen módon 15% kedvezményt ad azon gyártóknak, akik teljes Shimano hajtásrendszerrel szerelik fel a kerékpárjaikat, és akik így nem kockáztatták ezt a jelentős engedményt avval, hogy Grip Shift karokat szereltek volna fel. 1991-ben a Shimanoval peren kívüli megegyezést kötöttek, így a cég betört a jövedelmező OEM piacra (nagy tételbeli alkatrész eladás kerékpárgyártók számára).

A Sram újítása az „1:1-es áttételi arány”, mely annyit jelent, hogy amekkora bowdenhosszot a kar húz, akkorát mozdul a váltó is. Ez az előzőekhez képest nagyjából duplájára növelt bowdenmozgás függetlenebbé tette a rendszert a szennyeződésektől, amely a hegyikerékpározásban jelentős eredmény.

A Shimanoval kötött kiegyezés óta megállíthatatlan a Sram növekedése. 1997-ben magába olvasztotta az egyik legrégibb gyártót, a Sachsot, az elmúlt évtizedben pedig felvásárolta a Truvativ, RockShox, Avid és Zipp márkákat. Mindezek által olyan gyártóvá lépett elő, amely szinte minden alkatrészt kínálni tud egy komplett kerékpárhoz, a hajtás-váltás rendszertől a teleszkópon át a kerekekig.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
Sram X.5 hangos váltás? Miért?
2 válasz
utolsó: 2013. júl.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Sram X5 termékkel kapcsolatban: