Sram X7 2017 hátsó váltó

45 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.8]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.8]
  • Modellév:
    2017
    (frissítve: 2017.05.)
  • Listaár: 22.295 Ft

Használt Sram X7 9s hátsó váltó
19.000 Ft
új árához képest: -15%

HASONLÓ hátsó váltó TERMÉKEK



31-45 (45 vélemény)
Rendezés

warlord avatar
warlord
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
minden. Ár, működés, stb. tökéletes
Hátrány
az nincs, legfeljebb a kerék kiemelése nehézkesebb a szokottnál
Tapasztalat
eddig a legjobb váltóm, ennek alapján nem fogom sajnálna a hamarosan megvásárolandó X.O-ra pénzt...
Erre ajánlom
bármire
Szerinted hasznos?

Rommel avatar
Rommel
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 6 hónapig, sima XC-sként használtam
Előny
Nagyon pöpec kis darab. Tökéletesen végzi a dolgát. Elsőre olyan kis minden anyagot spóroljunk ki belőle darabnak látszik, de ennek ellenére nagyon jó, merev. Százszor pontosabb, mint a Shimano.
Hátrány
A váltókarokkal már kicsit beszivattak: a rövid kar kurva érzékeny - hajlamos az akaratlan váltásokra, ha csak egy kicsit is hozzáérsz; a hosszú váltókart meg az égig kell tolnod, hogy felváltson. De maga a váltó teszi a dolgát!
Tapasztalat
Szóval a váltó mestermunka, a karokon még lehet finomítani, de azok is jól dolgoznak.
Erre ajánlom
A tökéletessége miatt bárkinek nyugodt szívvel.
Szerinted hasznos?

Répa avatar
Répa
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Nagy terhelésnél csendesen és pontosan vált.Könnyű és nem nehéz karbantartani
Hátrány
sztem nincs
Tapasztalat
deore váltó volt a bicómon csak eltört
Erre ajánlom
mindenkinek
Szerinted hasznos?

meszi avatar
meszi
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, kevesebb mint 1 hónapig, versenyzőként használtam
Előny
Emelkedőn fölfele némán vált, még nagy terhelésnél is, sárban gyönyörűen vált, ugyanis a rugók 1000x jobbak, mint a shimanoban.
Hátrány
Emelkedőn lefele váltásnál egy kicsit hangos, de nem HIBÁZIK!
Tapasztalat
Én SRAM 5.0 fogaskoszorúval használom, 59-es lánccal, X7-es váltókarral, és nekem még nem hibázott soha! Pillekönnyű a váltás. És nem utolsó sorban brutál kinézet! SZVSZ az XT-t agyba főbe alázza!
Erre ajánlom
XC versenyzés, XC
Szerinted hasznos?

cc-s avatar
cc-s
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, versenyzőként használtam
Előny
pontos váltás,könnyű,jóval olcsóbb mint a vele 1 szintű shimanók(sztem vele 1 szintű az xt)
Hátrány
most h van hozzá pöckölős váltó már nincs
Tapasztalat
szerintem nagyon fasza váltó jóval erősebb a rugója mint a shimanónak és jobban is néz ki sztem nagyon megéri
Erre ajánlom
cc-re mindenféleképp,de sztem bírná a dirtet is
3 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Sram avatar
Sram
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Fekete, pöcre vált. SRAM.
Hátrány
Nincs
Tapasztalat
Jobb az ár-érték aránya és a teljesítménye mint a vele azonos Sírmanónak.
Erre ajánlom
Minden helyzetben halálpontos. Ez kell a bringásnak.
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Francis Jr. avatar
12 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 3 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
Szerintem az előnyei ott kezdődnek, hogy SRAM!!! Nekem tökéletesen működik, csak az említett váltókarokat volt nehéz beszerezni hozzá... 1:1!!!! Istenkirály
Hátrány
nincs, nem is volt, nem is lessz
Tapasztalat
Szerintem 5-ös a dolog, nagy királyság! Kár, hogy a magyar nagykerek nem foglalkoznak a váltókarokkal hozzá (Trigger Shifter 8s) Én is Németországból hozattam...
Erre ajánlom
Minkenkinek, főleg CCre Dirtre túl drága...
Szerinted hasznos?

Misi avatar
Misi
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Ami a legnagyobb előnye szerintem, az az, hogy nem veri a váltó a fogaskerekeket, úgy áll ott mint a cövek. Nagyon strapabíró, pontos: IMÁDOM
Hátrány
Hozzávaló kart lehetetlen beszerezni!!! 1:1
Tapasztalat
A simanonál 1000000 szor jobb
Erre ajánlom
DH/FR egyszóval mindenre!
5 olvasó 80%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Balázs avatar
Balázs
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
A mecseki akadályokat jol veszi nem árt neki semmi: se sár sem pegig hó. 1-2 alkalommal már odavágtam és meg se kottyant neki csak a festés kopott meg. Jol néz ki!! Bírja a strapát
Hátrány
A hozzá illő x-7-es "tiger" karokat nem lehet kapni egyész magyarországon!! mert eggyik ... bolt sem foglalkozik vele csak rendelésre hoznak.
Tapasztalat
az árfekvése miatt nem kell lebecsülni hasonló a teljesítménye néha tálan jobb is a nála jóval drágább simanok-nál. Egy próbát meg ér nem fogsz csalódni!
Erre ajánlom
Szinte mindenre jó. Inkább az erösebb igénybevételű bringásoknak ajámlom.
Szerinted hasznos?

Northgirl avatar
Northgirl
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Az ára...mármint az x.9 és az xo-hoz képest. Tényleg szépen vált, bár nem tudom ugyanaz a kategória milyen pl a Shimanónál.
Hátrány
Néha kissé hangos, és nem mindig vált ugyanolyan gyorsan. Nem bírja az ütést, újra kellett állítanom 1 hónap után, pedig alig kapott...
Tapasztalat
már leírtam.
Erre ajánlom
Bármire, az árkategóriájában, lehet a legjobb, de biztos vannak nála jobbak is.
Szerinted hasznos?

Nigger avatar
Nigger
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 6 hónapig, sima XC-sként használtam
Előny
Szépen és pontosan vált, erős a rugója, kurva jól néz ki, nem drága, és nem shimano.
Hátrány
még nem találkoztam vele
Tapasztalat
Ngyon jól sikerült váltó, ami nagyon jól néz ki, szerintem veri az XT-t.
Erre ajánlom
Bárkinek bármire. (Kivéve országúti, bmx, stb.)
Szerinted hasznos?

Csikasz avatar
Csikasz
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 3 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Tapasztalat
Csak még annyit az előző véleményemhez: A Bükkmaratonon a haveromnak már eltömődött az XT amikor ez még úgy működött mint szárazon, pedig volt ezen is elég sár.
Szerinted hasznos?

Csikasz avatar
Csikasz
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Olcsó, naggyon pontos, gyors, tehelés alatt is
Hátrány
nincs
Tapasztalat
8500-ért csak egy hangyafingnyival vált lassabban mint a haveromnak az XT 18000-ért
Erre ajánlom
mindenkinek bár gramm-mániások nehéznek találhatják
Szerinted hasznos?

dess avatar
dess
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, kevesebb mint 1 hónapig, sima XC-sként használtam
Előny
Egész könnyű, épp annyit nyom mint egy LX, talán előny hogy SRAM (azoknak akik nem szeretik a shimanot), nagyon pontos az 1-1 miatt (ESP), egyszerre többet is könnyen vált
Hátrány
egy kicsit műanyag kinézete van, és sztem van is benne műanyag. Nincs zsinórállító a hátsó részén
Tapasztalat
Sztem jól vált, nagyon pontos. Haver vette és kipróbáltuk az én gépemen, szóval van összehasonlítási alapom: az én XTkar-Deore váltó szettem könnyebben jár. De azért nagyon jó.
Erre ajánlom
sztem mindenre jó, DHn minden eltörik előbb-utóbb
Szerinted hasznos?

orosz lászló avatar
orosz lászló
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Jó teherváltás, rendkívül pontos, gyors, vagyis minden hibátlan. fogsor:7.0 lánc:pc59, váltókar x-7, a sár és hólatyak meg csak keni :-))
Hátrány
kerék ki-, beszerelésnél macerás, a láncfeszítésből adodóan.
Tapasztalat
xtr-t még nem próbáltam, de az xt*-t emlékeim alapján csúnyán veri, megaztán az ára. Fogsor:11000, váltó:9000, váltókar:10500, lánc:3900. én ezeket használom-lásd fenn. *2003-as xt-t egy meridán.
Erre ajánlom
Akár verseny ccre
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

31-45 (45 vélemény)
Rendezés
 
fokozatszám:

10


 
váltókanál hossz:
  • rövid
  • közepes
  • hosszú

 
kompatibilitás:

Sram ESP váltókarokkal


 
legkisebb lánckerék:

11 fog


 
váltótest:

Alumínium


 
váltógörgő:

Zárt csapágyas váltógörgők


tömeg:

235 g


Sram logó

Sram márka bemutatás

A Sramot 1987-ben alapították Chicagóban. A nevét az alapítók után kapta (Scott, Ray, Sam).

A cég 1988-ban bemutatta a marokváltókart, a Grip Shift-et. A Sram 1990-ben megvádolta a Shimanot, amiért szerinte tisztességtelen módon 15% kedvezményt ad azon gyártóknak, akik teljes Shimano hajtásrendszerrel szerelik fel a kerékpárjaikat, és akik így nem kockáztatták ezt a jelentős engedményt avval, hogy Grip Shift karokat szereltek volna fel. 1991-ben a Shimanoval peren kívüli megegyezést kötöttek, így a cég betört a jövedelmező OEM piacra (nagy tételbeli alkatrész eladás kerékpárgyártók számára).

A Sram újítása az „1:1-es áttételi arány”, mely annyit jelent, hogy amekkora bowdenhosszot a kar húz, akkorát mozdul a váltó is. Ez az előzőekhez képest nagyjából duplájára növelt bowdenmozgás függetlenebbé tette a rendszert a szennyeződésektől, amely a hegyikerékpározásban jelentős eredmény.

A Shimanoval kötött kiegyezés óta megállíthatatlan a Sram növekedése. 1997-ben magába olvasztotta az egyik legrégibb gyártót, a Sachsot, az elmúlt évtizedben pedig felvásárolta a Truvativ, RockShox, Avid és Zipp márkákat. Mindezek által olyan gyártóvá lépett elő, amely szinte minden alkatrészt kínálni tud egy komplett kerékpárhoz, a hajtás-váltás rendszertől a teleszkópon át a kerekekig.

1-6 (6 kérdés)

Kérdések Statisztika
Sram X.7 rövid kanalas váltó működhet-e 11-34 vagy 11-36-al?
3 válasz
utolsó: 2016. nov.
Sram X.7 váltókanál lóg!Mi lehet a baj?
1 válasz
utolsó: 2015. jún.
Shimano Saint vs Sram x.7 9s hátsó váltó, melyik jobb DH/FR-ra?
3 válasz
utolsó: 2012. aug.
Sram X.7 váltó DH-ra, 11-25 9s fogaskoszorúval működne-e?
6 válasz
utolsó: 2016. nov.
Shimano Deore XT - shimano slx -sram x7 Szerintetek melyik a jobb?
16 válasz
utolsó: 2013. jún.
Sram X.7 közepes vagy hosszú váltókanál?
14 válasz
utolsó: 2011. júl.
1-6 (6 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Sram X7 termékkel kapcsolatban: