Sram X7 hátsó váltó

45 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.8]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.8]
  • Modellév:
    2017
    (frissítve: 2017.05.)
  • Listaár: 22.295 Ft

HASONLÓ hátsó váltó TERMÉKEK




M@rci avatar
38 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 3 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
erős, szép, jól vált terhelés alatt is, sram, jól feszít, halk, precíz, nekem sárba is működött, ugyanolyan halkan:D
Hátrány
nincs rövidkanalas változatba
Tapasztalat
nekem eléggé bevállt, ha összetöröm akkor is ilyet fogok venni:D volt már x-5ös, azt kb egy hónap alatt eltörtem, volt sx-5 az bírta kb fél évig, volt 4.0 abba nagyon kilazult a rugó és alig feszített.. ez remélem tovább fogja bírni, de úgyvagyok vele h a váltó egy fogyó eszköz:D 1-2 szikla, vagy ha rosszul esel akkor sztem rögtön letörik. vagy ha szerencséd van csak a váltópapucs törik.
Erre ajánlom
dh fr 4x xc dirt amire akarod:D
Ennyiért vettem
12.000
3 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
fokozatszám:

10


 
váltókanál hossz:
  • rövid
  • közepes
  • hosszú

 
kompatibilitás:

Sram ESP váltókarokkal


 
legkisebb lánckerék:

11 fog


 
váltótest:

Alumínium


 
váltógörgő:

Zárt csapágyas váltógörgők


tömeg:

235 g


Sram logó

Sram márka bemutatás

A Sramot 1987-ben alapították Chicagóban. A nevét az alapítók után kapta (Scott, Ray, Sam).

A cég 1988-ban bemutatta a marokváltókart, a Grip Shift-et. A Sram 1990-ben megvádolta a Shimanot, amiért szerinte tisztességtelen módon 15% kedvezményt ad azon gyártóknak, akik teljes Shimano hajtásrendszerrel szerelik fel a kerékpárjaikat, és akik így nem kockáztatták ezt a jelentős engedményt avval, hogy Grip Shift karokat szereltek volna fel. 1991-ben a Shimanoval peren kívüli megegyezést kötöttek, így a cég betört a jövedelmező OEM piacra (nagy tételbeli alkatrész eladás kerékpárgyártók számára).

A Sram újítása az „1:1-es áttételi arány”, mely annyit jelent, hogy amekkora bowdenhosszot a kar húz, akkorát mozdul a váltó is. Ez az előzőekhez képest nagyjából duplájára növelt bowdenmozgás függetlenebbé tette a rendszert a szennyeződésektől, amely a hegyikerékpározásban jelentős eredmény.

A Shimanoval kötött kiegyezés óta megállíthatatlan a Sram növekedése. 1997-ben magába olvasztotta az egyik legrégibb gyártót, a Sachsot, az elmúlt évtizedben pedig felvásárolta a Truvativ, RockShox, Avid és Zipp márkákat. Mindezek által olyan gyártóvá lépett elő, amely szinte minden alkatrészt kínálni tud egy komplett kerékpárhoz, a hajtás-váltás rendszertől a teleszkópon át a kerekekig.

1-6 (6 kérdés)

Kérdések Statisztika
Sram X.7 rövid kanalas váltó működhet-e 11-34 vagy 11-36-al?
3 válasz
utolsó: 2016. nov.
Sram X.7 váltókanál lóg!Mi lehet a baj?
1 válasz
utolsó: 2015. jún.
Shimano Saint vs Sram x.7 9s hátsó váltó, melyik jobb DH/FR-ra?
3 válasz
utolsó: 2012. aug.
Sram X.7 váltó DH-ra, 11-25 9s fogaskoszorúval működne-e?
6 válasz
utolsó: 2016. nov.
Shimano Deore XT - shimano slx -sram x7 Szerintetek melyik a jobb?
16 válasz
utolsó: 2013. jún.
Sram X.7 közepes vagy hosszú váltókanál?
14 válasz
utolsó: 2011. júl.
1-6 (6 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Sram X7 termékkel kapcsolatban: