Sram X7 hátsó váltó

45 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.8]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.8]
  • Modellév:
    2017
    (frissítve: 2017.05.)
  • Listaár: 22.295 Ft

Használt Sram X7 9s hátsó váltó
19.000 Ft
új árához képest: -15%

HASONLÓ hátsó váltó TERMÉKEK




Bandesz avatar
27 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

- Sram PC991-es lánccal használom amit nagyon jól feszít.

- Terhelés alatt is szépen vált probléma eddig nem volt.

- Nekem egy éve van meg, és a görgőkre eddig nincs panasz.

- Amióta fel rakták nem kellett állítani.

 

Hátrány

Eddig még nem tapasztaltam.

Tapasztalat

Az eddigi tapasztalataim azt mutatják, hogy gyors, erős, pontos váltó. Használtam terepen és városban egyaránt nem hagyott csereben még. Csak ajánlani tudom.

Erre ajánlom

Város, XC mindenképp, de szeintem mindenre jó.

Ennyiért vettem
13500
Csatolt képek
Sram X7  2010 hátsó váltó
4 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
fokozatszám:

10


 
váltókanál hossz:
  • rövid
  • közepes
  • hosszú

 
kompatibilitás:

Sram ESP váltókarokkal


 
legkisebb lánckerék:

11 fog


 
váltótest:

Alumínium


 
váltógörgő:

Zárt csapágyas váltógörgők


tömeg:

235 g


Sram logó

Sram márka bemutatás

A Sramot 1987-ben alapították Chicagóban. A nevét az alapítók után kapta (Scott, Ray, Sam).

A cég 1988-ban bemutatta a marokváltókart, a Grip Shift-et. A Sram 1990-ben megvádolta a Shimanot, amiért szerinte tisztességtelen módon 15% kedvezményt ad azon gyártóknak, akik teljes Shimano hajtásrendszerrel szerelik fel a kerékpárjaikat, és akik így nem kockáztatták ezt a jelentős engedményt avval, hogy Grip Shift karokat szereltek volna fel. 1991-ben a Shimanoval peren kívüli megegyezést kötöttek, így a cég betört a jövedelmező OEM piacra (nagy tételbeli alkatrész eladás kerékpárgyártók számára).

A Sram újítása az „1:1-es áttételi arány”, mely annyit jelent, hogy amekkora bowdenhosszot a kar húz, akkorát mozdul a váltó is. Ez az előzőekhez képest nagyjából duplájára növelt bowdenmozgás függetlenebbé tette a rendszert a szennyeződésektől, amely a hegyikerékpározásban jelentős eredmény.

A Shimanoval kötött kiegyezés óta megállíthatatlan a Sram növekedése. 1997-ben magába olvasztotta az egyik legrégibb gyártót, a Sachsot, az elmúlt évtizedben pedig felvásárolta a Truvativ, RockShox, Avid és Zipp márkákat. Mindezek által olyan gyártóvá lépett elő, amely szinte minden alkatrészt kínálni tud egy komplett kerékpárhoz, a hajtás-váltás rendszertől a teleszkópon át a kerekekig.

1-6 (6 kérdés)

Kérdések Statisztika
Sram X.7 rövid kanalas váltó működhet-e 11-34 vagy 11-36-al?
3 válasz
utolsó: 2016. nov.
Sram X.7 váltókanál lóg!Mi lehet a baj?
1 válasz
utolsó: 2015. jún.
Shimano Saint vs Sram x.7 9s hátsó váltó, melyik jobb DH/FR-ra?
3 válasz
utolsó: 2012. aug.
Sram X.7 váltó DH-ra, 11-25 9s fogaskoszorúval működne-e?
6 válasz
utolsó: 2016. nov.
Shimano Deore XT - shimano slx -sram x7 Szerintetek melyik a jobb?
16 válasz
utolsó: 2013. jún.
Sram X.7 közepes vagy hosszú váltókanál?
14 válasz
utolsó: 2011. júl.
1-6 (6 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Sram X7 termékkel kapcsolatban: