Sram X7 hátsó váltó

45 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.8]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.8]
  • Modellév:
    2017
    (frissítve: 2017.05.)
  • Listaár: 22.295 Ft

Használt Sram X7 9s hátsó váltó
19.000 Ft
új árához képest: -15%

HASONLÓ hátsó váltó TERMÉKEK




elsorichard avatar
6 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, több mint 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
  • Erősen feszíti a láncot, nem hallani, hogy a lácvillát verné a lánc
  • gyorsan, pontosan, viszonylag halkan vált a Sram PG-830-on, KCM X8 lánccal és X4 váltókarral
  • koszt, port, sarat jól bírja, jól le van tömítve a csapágygörgő
Hátrány
  • kb. 3 év után teljesen kikoptak a csapok, a legfelső állásban szinte beért a kanál a küllők közé
  • kilóg a váz síkjából, elméletben könnyebb leszaggatni terepen, mint a shadow rendszerű Shimano vetélytársait
Tapasztalat

Rövidkanalas verziót használom, dh-ra is tökéletes. 

Erre ajánlom
  • szinte bármire
Ennyiért vettem
bringán volt
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
fokozatszám:

10


 
váltókanál hossz:
  • rövid
  • közepes
  • hosszú

 
kompatibilitás:

Sram ESP váltókarokkal


 
legkisebb lánckerék:

11 fog


 
váltótest:

Alumínium


 
váltógörgő:

Zárt csapágyas váltógörgők


tömeg:

235 g


Sram logó

Sram márka bemutatás

A Sramot 1987-ben alapították Chicagóban. A nevét az alapítók után kapta (Scott, Ray, Sam).

A cég 1988-ban bemutatta a marokváltókart, a Grip Shift-et. A Sram 1990-ben megvádolta a Shimanot, amiért szerinte tisztességtelen módon 15% kedvezményt ad azon gyártóknak, akik teljes Shimano hajtásrendszerrel szerelik fel a kerékpárjaikat, és akik így nem kockáztatták ezt a jelentős engedményt avval, hogy Grip Shift karokat szereltek volna fel. 1991-ben a Shimanoval peren kívüli megegyezést kötöttek, így a cég betört a jövedelmező OEM piacra (nagy tételbeli alkatrész eladás kerékpárgyártók számára).

A Sram újítása az „1:1-es áttételi arány”, mely annyit jelent, hogy amekkora bowdenhosszot a kar húz, akkorát mozdul a váltó is. Ez az előzőekhez képest nagyjából duplájára növelt bowdenmozgás függetlenebbé tette a rendszert a szennyeződésektől, amely a hegyikerékpározásban jelentős eredmény.

A Shimanoval kötött kiegyezés óta megállíthatatlan a Sram növekedése. 1997-ben magába olvasztotta az egyik legrégibb gyártót, a Sachsot, az elmúlt évtizedben pedig felvásárolta a Truvativ, RockShox, Avid és Zipp márkákat. Mindezek által olyan gyártóvá lépett elő, amely szinte minden alkatrészt kínálni tud egy komplett kerékpárhoz, a hajtás-váltás rendszertől a teleszkópon át a kerekekig.

1-6 (6 kérdés)

Kérdések Statisztika
Sram X.7 rövid kanalas váltó működhet-e 11-34 vagy 11-36-al?
3 válasz
utolsó: 2016. nov.
Sram X.7 váltókanál lóg!Mi lehet a baj?
1 válasz
utolsó: 2015. jún.
Shimano Saint vs Sram x.7 9s hátsó váltó, melyik jobb DH/FR-ra?
3 válasz
utolsó: 2012. aug.
Sram X.7 váltó DH-ra, 11-25 9s fogaskoszorúval működne-e?
6 válasz
utolsó: 2016. nov.
Shimano Deore XT - shimano slx -sram x7 Szerintetek melyik a jobb?
16 válasz
utolsó: 2013. jún.
Sram X.7 közepes vagy hosszú váltókanál?
14 válasz
utolsó: 2011. júl.
1-6 (6 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Sram X7 termékkel kapcsolatban: